Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Efficiëntie

13 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Zoals hierboven te zien is, zijn alle woningen hoog beoordeeld en verdienen daarom de hoogste lof. Vooral de vriendelijke en zeer individuele en sympathieke houding van de heer en mevrouw Thomas en hun medewerkster mevrouw Strassner benadrukten de effectiviteit en het inlevingsvermogen van de makelaar in Eichstätt.
13.07.2023Anoniem
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Ik benaderde Von Poll Immobilien met een ongebruikelijke verkoopsituatie.
Nadat ik eerder was afgewezen door verschillende lokale makelaars, nam de baas de zaak hier op zich. Een afspraak ter plaatse was snel geregeld. De heer Thomas nam enkele uren de tijd om zich een beeld te vormen van de algehele situatie en het onroerend goed. Na een paar dagen was zijn uiteenzetting klaar en konden we de volgende stappen zetten. Ik heb de heer Thomas leren kennen als een zeer competente en geduldige partner. Ik weet nu al zeker dat ik Von Poll Immobilien weer zal gebruiken voor mijn volgende project.
04.12.2022T. Albrecht
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Recht vielen Dank für dieses tolle Feedback. Es motiviert uns, weiter wie bisher für unsere Kunden zu agieren.
Aanbeveling
Alles top zeer vriendelijk en bekwaam
Graag weer
01.10.2022Schuster
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Recht vielen Dank für die sehr agenehme Zusammenarbeit. Es freut uns sehr, dass Sie mit unserer Arbeit so zufrienen waren! Wir wünschen Ihnen alles erdenklich Gute für die Zukunft und in Ihrem neuen Heim!
Aanbeveling
Als ik weer een huis zou verkopen of kopen, zou ik Poll Immobilien weer gebruiken.
Een echte aanrader, en vriendelijk.
08.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserem Service zufrieden sind! Vielen Dank für die tolle Bewertung!
Vielleicht sieht man sich irgendwann wieder - uns würde es freuen, wieder für Sie tätig werden zu dürfen.
Aanbeveling
Een zeer aangename en professionele agent die goed heeft geholpen bij het vinden van een geweldige plek om te wonen in Eichstät. Sehr freundlich, schnell und behilflich.
04.07.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
We are very pleased that you are satisfied with our service! Thank you for the great review! We wish you all the best in the new environment and your new apartment in Eichstätt!
Aanbeveling
We hadden een zeer goede ervaring met von Poll, Eichstätt. We waardeerden vooral het zeer goede en gedetailleerde advies en de vriendelijkheid. De foto's van de eigendommen die we op het internet hebben gezien zijn erg goed en je kunt van tevoren echt een goede indruk krijgen. We bevelen von Poll in Eichstätt graag aan.
01.07.2022Wolfgang Bertl
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Recht vielen Dank für diese tolle Bewertung! Wir nehmen das als Bestätigung, das wir auf einem guten Weg sind und sind fest entschlossen, unsere Dienstleistungsorientiertheit weiter zu professionalisieren.
Aanbeveling
Zeer goede ervaring, goed contact en open voor alle vragen.
16.06.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Recht vielen Dank für diese tolle Bewertung!
15.06.2022Birgit
4,80 van 5
Aanbeveling
Ik heb mijn huis laten taxeren. Alles was perfect. Hartelijk dank
14.06.2022Hildebrandt
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Vielen Dank, dass wir für Sie tätig werden durften und für Ihre positive Bewertung.
Aanbeveling
Zeer competent advies, zelfs bij de 10e aanvraag. Vriendelijk en zeer goede service.
14.06.2022Anoniem
Aanbeveling
We kregen perfect en competent advies van de heer Thomas. Hartelijk dank
14.06.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Vielen Dank, dass wir für Sie tätig werden durften und für Ihre sehr positive Bewertung.
Waardering voor:
11.03.2024Anoniem
Waardering voor:
15.06.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt :
Vielen Dank für Ihre sehr positive Bewertung!
17 Recensies van

27.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Eichstätt zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!