Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Goed (4,27)

12 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,53 van 5
Ja, dan begin ik.
Een reclamefolder wekte onze nieuwsgierigheid en we wilden de geschatte aankoopprijs van ons huis weten.
van ons eigendom.
We hadden een gewenste prijs in gedachten en de schatting van von Poll kwam daarmee overeen.
Toen gingen we aan de slag met de volledige professionals, alles, maar dan ook alles was professioneel, gemaakt, overeengekomen
uitgevoerd, aangevraagd, geïnformeerd en afgerond.
Verzoeken en suggesties van onze kant werden serieus genomen en naar tevredenheid afgehandeld.
Vriendelijk, gedienstig, hoffelijk - alles was precies goed.
Hartelijk dank aan de firma von Poll en in het bijzonder aan de heer Bartels.
Een 100 % aanbeveling is zo goed als het maar kan.
Vriendelijke groeten uit Emden
25.04.2024Horst Behrend
1,00 van 5
Slecht
UNBELIEVABLE: Ik heb een toezegging gedaan om een huis te kopen. Schriftelijke bevestiging en " van de eigenaar" bevestiging ook schriftelijk.
Nu is er een week voorbij en krijg ik een telefoontje ... de woning is verkocht aan iemand anders ...
Dit is een zeer onconventionele manier!!!
Eigenlijk 0 sterren en niet aan te bevelen!!!
10.11.2023Anoniem
Aanbeveling
We willen de heer Michael Weber bedanken voor zijn uitstekende werk en service, die onze hoogste verwachtingen overtrof. Met de heer Weber hebben we een makelaar leren kennen met het hoogste niveau van expertise en een goed gevoel voor humor. Hij speelde in op onze wensen en gebruikte zijn ervaring om deze uitstekend te realiseren. Hij was altijd beschikbaar voor ons en stond altijd klaar met hulp en advies. We hadden graag langer met hem samengewerkt, maar dankzij zijn uitstekende werk was het huis in een mum van tijd verkocht. Wij wensen Von Poll Immobilien en de heer Weber het allerbeste.
17.10.2023Werner Theilig
Ondersteuning en advies
30.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Het huis kopen bij von Poll was heel eenvoudig. De heer Dirks heeft goed voor ons gezorgd. Zijn inzet, beschikbaarheid en service zijn zeer aan te bevelen. De goede samenwerking tussen von Poll Real Estate en Finance maakte het mogelijk om de aankoop van het huis binnen een week af te ronden. De heer Dirks zorgde voor alle documenten, het papierwerk en de communicatie met de notaris. Als we weer een huis nodig hebben, zouden we het weer met de heer Dirks doen. Met vriendelijke groeten van de familie Hoffmann
21.06.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Emden / Ostfriesland Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Emden / Ostfriesland :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Top vastgoedverkoper - ga zo door!
15.06.2023Anoniem
4,00 van 5
Goed
Succesvolle realisatie.
30.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren vooral blij met het vriendelijke advies dat we kregen. De heer Marcus Dirks was altijd beschikbaar om vragen en andere kwesties te beantwoorden.
17.05.2023Vera Börchers
Aanbeveling
We zouden von Poll Immobilien aanbevelen aan anderen, want onze makelaar Marcus Dirks deed zijn uiterste best om ons te helpen en te adviseren en was altijd beschikbaar! Hartelijk dank
15.05.2023Tina

23.11.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Emden / Ostfriesland

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Emden / Ostfriesland zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 16.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!