Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Beschikbaarheid

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
Een super professioneel team waarbij ik het gevoel had dat ik altijd in goede handen was. De heer Kups gaf me het beste advies en ondersteuning bij elk aspect van de verkoop. Zelfs in de aanloop naar de verkoop en met veel bureaucratische hordes heeft de heer Kups me altijd met raad en daad bijgestaan, wat veel verder gaat dan de taken van een makelaar. Mevrouw Plass, die onze woning uiteindelijk verkocht, was ook altijd zeer professioneel, betrokken en bovenal een zeer prettige en hartelijke makelaar die je met een gerust hart de sleutels overhandigt voor bezichtigingen.
Veel dank aan de heer Kups, mevrouw Plass en het team
25.03.2024Inge Borchart
Aanbeveling
Zeer competent advies en ondersteuning. Aantrekkelijke presentatie van het pand (10 sterren) Allround ondersteuning (10 sterren) Professioneel bekwaam en zeer vriendelijk personeel. (10 sterren)
29.02.2024Guenter Wuennenberg
4,03 van 5
Aanbeveling
Grote betrokkenheid van mevrouw Plass als makelaar, goede communicatie tijdens de looptijd van het contract, vriendelijke en serieuze beschrijving van de huidige marktveranderingen.
13.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Het hele proces verliep zonder stress en naar volle tevredenheid.
Hartelijk dank aan de heer Kups en zijn team
Inge Volkmar
15.08.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Ons eerste contact met Von Poll was in de herfst van 2020, toen de heer Kups een uitgebreide marktprijsbeoordeling van onze woning uitvoerde. We vonden het advies professioneel en waren onder de indruk. Toen we twee jaar later de beslissing namen om te verkopen, was het voor ons duidelijk dat Von Poll de marketing op zich moest nemen. Toen de externe omstandigheden veranderden (oorlog in Oekraïne, gestegen rente), begon de marketing. We hadden onszelf ruim de tijd gegeven, dus we hoefden ons niet te haasten om geschikte kopers te vinden die zich waarschijnlijk net zo op hun gemak zouden voelen in ons huis als wij. Wat dat betreft zijn we blij dat we ons huis aan de toekomstige eigenaren kunnen overdragen, dankzij de competente aanpak van de heer Kups en zijn team.
31.07.2023Martina + Klaus
Aanbeveling
Beste organisatie, uitstekende service.
Komen graag terug.
05.06.2023Anoniem
Aanbeveling
De woning die verkocht werd, is ver weg van waar ik woon. Dit maakte het des te belangrijker om te kunnen vertrouwen op de verkoopactiviteiten. Dit was 100% het geval. De communicatie via telefoon of internet was erg prettig en professioneel, ik kon het me niet beter voorstellen. Bedankt voor alles!
28.04.2023Thomas Comberg

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Essen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Essen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!