VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Wandsbek

Betrouwbaarheid

24 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Vogler-Reimers en de heer Karstens, die me met hun expertise door het verkoopproces hebben geloodst. Ze hadden altijd een open oor voor mijn zorgen en waren erg geduldig ;) Echt een geweldig team!
Met vriendelijke groeten

Jörn Schreiber
13.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De zeer moeilijke woning van mijn ouders werd professioneel verhuurd in een relatief korte tijd en tegen de prijs die vooraf was afgesproken! De heer Karstens hield mijn ouders en alle betrokkenen altijd goed op de hoogte en was altijd beschikbaar, zelfs 's avonds en in het weekend. Al met al echt een hele prettige service, heel erg bedankt!
07.02.2024Wolter
Aanbeveling
Met de heer Kindermann heb je een makelaar aan je zijde die zich veel meer dan verwacht inzet voor de belangen van de verhuurder. De heer Kindermann heeft mij bij alle zaken ter plaatse ondersteund. Met de heer Kindermann heb je een top partner aan je zijde. Hartelijk dank daarvoor!
30.11.2022Dr. Gerlinde Leichtfried
4,80 van 5
Aanbeveling
De heer Karstens en de heer Kindermann gaven ons zeer professioneel advies en stonden altijd voor ons klaar, zelfs buiten kantooruren. Tijdens de onderhandelingen over het koopcontract bemiddelden ze eerlijk en zonder partij te kiezen tussen de verkopers en ons als kopers, zodat uiteindelijk alle partijen tevreden waren met het resultaat. Ze waren ook altijd vriendelijk en beleefd op persoonlijk vlak, zodat we Von Poll Immobilien te allen tijde kunnen aanbevelen.
06.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Op basis van onze beperkte ervaring beoordelen we het contact als consistent positief. Aan de woning en de prijs ligt het niet. We proberen het graag nog eens.
28.06.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Kindermann nam veel tijd voor onze bezichtigingsafspraak en beantwoordde onze vragen uitgebreid en deskundig. Ook op persoonlijk vlak voelden we ons in goede handen. Hartelijk dank aan de heer Kindermann voor zijn vriendelijke en individuele advies.
29.05.2022Anoniem

17.12.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Wandsbek

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Wandsbek zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!