VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden

14 Beoordelingen

70 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,85 van 5
Aanbeveling
De taxatie van de woning maakte op mij een zeer professionele en goed onderbouwde indruk. Er werden verschillende waarderingsmethoden gebruikt, die duidelijk en begrijpelijk werden uitgelegd. In combinatie met de aanwezige marktkennis werd naar mijn mening een realistische marktprijs bepaald.
02.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Vriendelijk, competent en zeer klant- en eigendomsgevoelig advies! Ik wil mevrouw Krausz-Grimsehl bedanken voor haar geduld in ons speciale geval. Ik neem graag weer contact op met mevrouw Krausz-Grimsehl als ik haar weer nodig heb.
30.03.2024Felix D.
Aanbeveling
Het contact met mevrouw Krausz-Grimsehl was zeer vriendelijk en betrouwbaar vanaf het eerste telefoongesprek tot de uiteindelijke notarisafspraak. In een moeilijke gezinssituatie was de afhandeling van een huisverkoop zeer ongecompliceerd dankzij de betrokkenheid en competentie van mevrouw Krausz-Grimsehl.
Mevrouw Krausz-Grimsehl - hartelijk dank voor uw uitstekende werk.
11.02.2024Anoniem
Aanbeveling
We hadden het gevoel dat we in goede handen waren, zeer goed en competent verzorgd, zelfs na de succesvolle afronding van het contract. Hartelijk dank!
08.01.2024Anoniem
Aanbeveling
De consulten waren zeer competent. De bijeenkomsten werden gekenmerkt door betrouwbaarheid en vriendelijkheid.
Al met al was het een zeer prettige samenwerking.
Ik zou mevrouw Krausz-Grimsehl en de heer Grimsehl te allen tijde aanbevelen.
VON POLL IMMOBILIEN Hannover Region Süd – Laatzen
27.12.2023Anoniem
4,75 van 5
Aanbeveling
Zeer deskundig en gedetailleerd advies, vriendelijk en persoonlijk.
05.12.2023F. Tschiche
VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden :
Vielen Dank, sehr geehrte Familie Tschiche, dass Sie sich die Zeit genommen haben, meine Beratung und mich zu bewerten. Freundlichkeit und Sympathie kann ich direkt an Sie zurück geben: es waren zwei sehr angenehme Termine!
Aanbeveling
Mevrouw Krausz-Grimsehl nam heel snel contact met me op en maakte op zeer korte termijn een afspraak voor een bezichtiging. Er werd ook meteen een tweede afspraak gemaakt om de taxatie van het huis te bespreken. De taxatie is zeer professioneel en veel gedetailleerder dan bij andere makelaars.
Hartelijk dank voor de vriendelijke en zeer competente service!
04.12.2023Anoniem
Vielen Dank, dass Sie sich Zeit genommen haben, meine Dienstleistung zu bewerten. Es freut mich, dass Ihnen unsere Zusammenarbeit gefallen hat und Sie mit der Vorgehensweise bei der Bewertung Ihrer Immobilie zufrieden waren. Es ist uns ein Anliegen, dass unsere Kunden die Bewertungsmethoden nachvollziehen können. Dafür nehmen wir uns gern die notwendige Zeit!
Ich wünsche Ihnen alles Gute!
Aanbeveling
Bij von Poll Immobilien word je goed geadviseerd. Ze zijn niet alleen aardig, beleefd en competent, ze zijn ook heel beleefd en eerlijk. Het is jammer dat je maar vijf sterren kunt geven, want mijn vrouw en ik zouden graag tien sterren geven. Ze hebben uitstekend werk geleverd en ik kan von Paul Immobilien en mevrouw Kraus van grimsel en haar man alleen maar van harte aanbevelen.
03.12.2023Sascha Uschner
Sehr geehrter Herr Uschner, ich danke Ihnen für Ihre netten Worte und für Ihre uneingeschränkte Zufriedenheit....gern nehme ich auch Ihre 10 Sterne entgegen! Ich wünsche Ihnen und Ihrer Familie alles Gute für die Zukunft!
Herzliche Grüße
4,80 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Grimsehl is een zeer sympathieke adviseur en is absoluut geschikt om met oudere mensen (klanten) om te gaan. We voelden ons goed geadviseerd. We kunnen haar zeker aanbevelen. Regina Seifert en Egon Kaempffer.
10.11.2023Regina.rodenberg@web.de
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, meine Dienstleistung zu bewerten.
Es freut mich, dass Sie sich gut beraten gefühlt haben und mich weiterempfehlen würden. Es war mir ein großes Vergnügen für Sie, Herr Kaempffer und Frau Seifert, tätig gewesen sein zu dürfen. Alles Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
Mevrouw Krausz-Grimsehl was zeer goed voorbereid. Ze werkte snel en objectief en was altijd erg vriendelijk.
09.11.2023Anoniem
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Eine gute Vorbereitung und sachliche Beratung sowie Freundlichkeit im Umgang mit Kunden ist für uns eine Selbstverständlichkeit - es freut mich, dass Sie das ebenso empfunden haben.
Aanbeveling
Grote betrokkenheid, altijd aanspreekbaar, inlevend, uitgebreid en informatief, zorgvuldig voorbereid exposé. Serieuze taxatie van het pand.
Professionele afhandeling.
25.10.2023Hans-Jürgen Dietrich
Vielen Dank für Ihre netten Worte, Herr Dietrich. Ich möchte mich an dieser Stelle auch noch einmal für die vertrauensvolle Zusammenarbeit und Ihre offene Art bedanken. Es freut mich, dass Sie sich gut aufgehoben gefühlt und wir nicht nur mit dem notwendigen Ernst, sondern auch mit dem einen oder anderen Scherz den Verkauf Ihres Hauses erfolgreich gemeistert haben. Ich wünsche Ihnen, Ihrer Frau und Ihrer Tochter alles Gute!
Aanbeveling
Mevrouw Krausz-Grimsehl was altijd beschikbaar voor ons. Het contact was erg vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Het hele proces, van het eerste contact tot de afronding van de verkoop, verliep soepel en snel. We waren zeer tevreden.
03.08.2023Anoniem
Vielen Dank für Ihre netten Worte und die tolle Bewertung, Herr Mittelstädt. Es freut mich, dass Sie mit unserer Zusammenarbeit zufrieden waren. Es war mir ein Vergnügen und ich danke Ihnen sehr, dass ich für Ihre wunderschöne Immobilie einen Käufer finden durfte!
Alles Gute für die Zukunft!
Aanbeveling
We voelden ons zeer goed verzorgd en hadden in mevrouw Krausz-Grimsehl altijd een betrokken en betrouwbare contactpersoon. De aankoop van ons huis verliep probleemloos. Hartelijk dank!
02.08.2023Anoniem
Es freut mich, dass Sie sich gut aufgehoben gefühlt habe - vielen Dank für die tolle Referenz, Herr Feith! Sie haben sich ja auch sehr schnell in das Haus verliebt!
Ich wünsche Ihnen alles Gute und eine glückliche Zukunft im neuen Zuhause!
Aanbeveling
Mevrouw Krausz-Grimsehl was een buitenkans. Met haar deskundigheid, betrokkenheid en inlevingsvermogen slaagde ze erin om mijn woning in korte tijd te verkopen. Ik voelde me zeer goed gesteund. Hartelijk dank
20.04.2023H. Schmidt
Liebe Frau Schmidt, nun ist auch der letzte Schritt, die Übergabe, vollzogen und ich danke Ihnen für die vertrauensvolle Zusammenarbeit. Es freut mich, dass sie zufrieden waren und alles so reibungslos geklappt hat.
Alle guten Wünsche für Ihre Zukunft!
Aanbeveling
Betrouwbaar, transparant, eerlijk, bindend, betrouwbaar!
15.04.2023Philipp Schütze
5 Worte, die sehr viel aussagen - vielen Dank dafür, Herr Schütze!
Aanbeveling
Het advies en de nodige ondersteuning tijdens de verkoopperiode waren onberispelijk en ik kan Poll Immobilien alleen maar aanbevelen op basis van deze positieve ervaring.
07.04.2023Doris Bogusch
4,92 van 5
Aanbeveling
Het persoonlijke advies was erg goed. Ik had het gevoel dat ik met mijn vragen en zorgen over het verkopen van een huis in goede handen was bij VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden.
06.04.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Betrouwbaar in afspraken en tijdsafspraken. Korte en duidelijke informatie waarmee we goed op de hoogte waren. Wij werken graag weer samen met Immobilien Poll en mevrouw Kreusz-Grimsel. Hartelijk dank voor uw hulp.
18.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor uw vriendelijke advies en professionele ondersteuning bij de taxatie van ons onroerend goed.
taxatie. Ik zou u te allen tijde aanbevelen
17.03.2023Jürgen Altmann
Sehr geehrte Familie Altmann, ich danke Ihnen für Ihre netten Worte und auch dafür, dass Sie unsere Dienstleistung und unser Angebot der kostenlosen und unverbindlichen Immobilienbewertung in Anspruch genommen haben. Es freut mich sehr, dass Sie zufrieden waren und uns weiterempfehlen!
Ich wünsche Ihnen alles Gute und noch viele schöne Jahre in Ihrem tollen Haus!
4,96 van 5

20.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Region Süd - Gehrden zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!