Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
4,40 van 5
Aanbeveling
Vakkundige, vriendelijke, betrouwbare en discrete afhandeling van begin tot eind.
04.04.2024Elke
Aanbeveling
Hartelijk dank aan de heer Reuther voor het regelen van het huis van mijn vader!
Hij was altijd beschikbaar, stond altijd open voor alle vragen en zorgen en begeleidde me betrouwbaar en professioneel door het hele proces, van de eerste bezichtiging van het huis tot de laatste notarisafspraak.
Het maakte het zoveel gemakkelijker voor mij en nam een deel van mijn zorgen weg.
Dus heel erg bedankt!
23.03.2024Bach
Aanbeveling
Het hoogste niveau van expertise gecombineerd met betrokkenheid en vriendelijkheid op alle niveaus, van het eerste contact tot de voltooiing van het project. Geweldig Hofheimer von Poll team, bedankt.
06.02.2024Michael Finger
Aanbeveling
De heer Scheffler was altijd aanspreekbaar en beschikbaar. Zeer bekwaam en ervaren. Zelfs na de notarisafspraak was hij er voor ons tot de overdracht van de flat, perfect en nogmaals bedankt.
10.07.2023Uwe Grobbecker
Aanbeveling
Mijn beoordeling is zonder uitzondering gebaseerd op mijn ervaring met uw makelaar, de heer Peter Reuther. Ik zou hem te allen tijde met een gerust geweten aanbevelen! Hij is zeer betrokken en competent!
27.03.2023Sabine Lellek
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en competente ondersteuning vanaf de eerste vraag over het onroerend goed tot de ondertekening van het koopcontract bij de notaris. Altijd snel beschikbaar voor vragen.
19.03.2023Christian Keil
Aanbeveling
Je bent bereid om 100% te geven voor je doel - als de makelaar dan ook nog alles in het werk stelt om je te helpen, is dat meer dan je je kunt wensen. Zeer professioneel, beleefd en altijd voor je klaar als je hem nodig hebt. V E R S P E C T !!!
23.01.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het hele proces, vooral over de heer Scheffler, wiens hoge niveau van deskundigheid, uitstekende beschikbaarheid en onderbouwd advies ons het gevoel gaven dat we in goede handen waren met ons project.
We kunnen de heer Scheffler en zijn team zonder voorbehoud aanbevelen.
30.12.2022Dr.E.Bruch
Aanbeveling
De heer Becke maakte indruk op ons met zijn competente, zelfverzekerde en serieuze manier van doen, wat uiteindelijk leidde tot een goede deal.
15.06.2022Fr. Römer
Zeer meegaande afspraken
Goede kennis van de menselijke natuur
24.05.2022Anoniem
Aanbeveling
De behandeling, bekwaamheid, vriendelijkheid en hulp van Mevr.
Forberg waren zeer goed. Een echte aanrader.
11.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Een uitstekende en betrouwbare partner met een uitstekende service!
Hartelijk dank! Het was een geweldige ervaring.
10.03.2022N. osmanova
Aanbeveling
Mevrouw Forberg was betrokken en bekwaam - ze verkocht de woning binnen ca. 6 maanden tegen goede voorwaarden
04.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Het verkoop- en advieswerk van de heer Peter Reuther was zeer goed, hij is een competente, sympathieke en emphatische vertegenwoordiger van uw bedrijf "VON POLL IMMOBILIEN".
11.02.2022Yvonne und Adolf P. Ungemach

02.05.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hofheim

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hofheim zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!