Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,75)

8 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Ik heb vorig jaar een huis verkocht via von Poll Königstein.

Ik ben zeer tevreden over de service van de heer Klier. Zijn expertise en betrokkenheid maakten het verkoopproces van mijn woning tot een uiterst positieve ervaring.

De heer Klier heeft een uitstekende kennis van de markt en was in staat om mij waardevolle inzichten te geven in de huidige ontwikkelingen en trends. Zijn professionele aanpak en vermogen om zich aan te passen aan de individuele wensen van zijn klanten maakte het hele proces soepel.

De communicatie met de heer Klier was altijd transparant en efficiënt. Hij zorgde voor alle details, van het analyseren van de markt tot het afronden van de verkoop, met opmerkelijke aandacht en nauwkeurigheid.
05.12.2023Sebastian Rahner
Aanbeveling
Ik had het genoegen om begin 2023 samen te werken met Severin Klier en Annette Leissler om twee huizen te verkopen en ik kan van ganser harte zeggen dat ze uitstekende makelaars zijn. Hun professionaliteit, deskundigheid en toewijding maakten het hele proces van begin tot eind tot een prettige ervaring.

Severin Klier toonde een grondige kennis van de vastgoedmarkt en was in staat om ons effectief te helpen bij het vinden van de perfecte koper. Zijn vermogen om naar onze behoeften te luisteren en oplossingen op maat te bieden, maakte het verkoopproces soepel en stressvrij.

Annette Leissler maakte indruk op ons met haar uitstekende communicatie en organisatie. Ze was altijd beschikbaar om vragen te beantwoorden en alle noodzakelijke stappen transparant uit te leggen. Haar toewijding aan klanttevredenheid kwam tot uiting in elk aspect van onze samenwerking.

In het algemeen kan ik Severin Klier en Annette Leissler zonder voorbehoud aanbevelen. Hun integriteit, betrouwbaarheid en expertise onderscheiden hen duidelijk van anderen. Als je op zoek bent naar een makelaar die je kunt vertrouwen, dan ben je bij hen aan het juiste adres!
05.12.2023Helge Ehrlich
Aanbeveling
Ik had het genoegen om te werken met de heer Severin Klier als mijn makelaar en ik beveel hem ten zeerste aan. Zijn professionaliteit, efficiëntie en toewijding maakten het hele aankoopproces tot een aangename ervaring.

De heer Klier onderscheidt zich niet alleen door zijn diepgaande kennis van de onroerend goed markt, maar ook door zijn oprechte bereidheid om te luisteren naar de individuele behoeften en wensen van zijn klanten. Hij nam altijd de tijd om mij te voorzien van alle informatie die ik nodig had om weloverwogen beslissingen te nemen.

De communicatie met de heer Klier was transparant en snel. Hij zorgde voor alle details en maakte het hele proces soepel en stressvrij. Zijn expertise en betrokkenheid gaven me het vertrouwen dat ik in de beste handen was.

Ik waardeer de heer Severin Klier niet alleen als een bekwame makelaar, maar ook als een oprechte en betrouwbare zakenpartner. Als u op zoek bent naar een makelaar die zich echt bekommert om uw behoeften en een eersteklas service biedt, dan is de heer Klier de beste keuze.

Hartelijk dank, mijnheer Klier, voor uw uitstekende werk!
05.12.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Klier heeft ons altijd op een zeer professionele manier geholpen bij de verkoop. We waren zeer tevreden en zullen altijd bij hem terugkomen voor onroerend goed zaken!
04.12.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren meer dan tevreden over de bemiddelingsdiensten van de heer Klier. We zouden hem zonder voorbehoud en te allen tijde aanbevelen!
04.12.2023Antonia Seel

11.08.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Königstein

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Königstein zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!