Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

8 Beoordelingen

42 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,87 van 5
Aanbeveling
Dankzij de zeer intensieve ondersteuning van de koper en het goede overleg met ons als verkoper.
24.04.2024Laun
Aanbeveling
Professioneel, serieus en erg vriendelijk.
01.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Vooral de hartelijke en interpersoonlijke interactie valt op. Waarbij de persoon niet ondergeschikt is aan het object, maar wordt gewaardeerd. Of het nu kinderen of volwassenen zijn. Dat heb ik zelden eerder gezien en het maakt Mr. Steidle bijzonder.
09.02.2024Bettina Wiche
Aanbeveling
De heer Steidle is een absolute expert.
10.01.2024Michael Zech
VON POLL IMMOBILIEN Memmingen / Unterallgäu Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Memmingen / Unterallgäu :
Sehr geehrter Herr Zech,

vielen Dank für Ihre überaus positive Bewertung.
Ich freue mich, dass Sie sich für die Zusammenarbeit mit uns entschieden haben und hoffen auf Ihre Weiterempfehlung.
Vielen Dank für Ihr Vertrauen.

Aanbeveling
Alles super afgehandeld en super aardig
08.01.2024Veysel Cilingir

Ich möchte mich herzlich bei Ihnen für Ihre Bewertung bedanken.
Auch wir bedanken uns bei Ihnen für die reibungslose Zusammenarbeit

Aanbeveling
Bepaalde aspecten zijn helemaal niet aan bod gekomen in de raadpleging waarop dit gebaseerd is, omdat daar geen reden of gelegenheid voor was. Daarom zijn sommige evaluatiecriteria helemaal niet aangekruist, simpelweg omdat ik er niets over kon zeggen, niet omdat ik er niets over wilde zeggen.
08.12.2023C. Pichler
Lieber Kunde,

ich möchte mich herzlich bei Ihnen für Ihre Bewertung bedanken.

Aanbeveling
We willen de heer Steidle bedanken voor zijn prettige en professionele begeleiding tijdens het hele proces.
19.11.2023Anoniem
Lieber Kunde,

ich möchte mich herzlich bei Ihnen für Ihre Bewertung bedanken.
Auch wir haben die Zusammenarbeit mit Ihnen als sehr angenehm empfunden und bedanken uns dafür herzlich.

Aanbeveling
De heer Steidle was vriendelijk, competent en had altijd tijd om vragen te beantwoorden.
We waren helemaal tevreden.
05.10.2023Anoniem
Sehr geehrter Kunde,

ich möchte mich herzlich bei Ihnen für Ihre Zeit bedanken.
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserer Leistung zufrieden waren und uns mit 5 Sterne bewerten.

Aanbeveling
Het all-round pakket van de heer Tobias Zinsmeister was uitstekend en meer dan perfect. De firma von Poll mag zich gelukkig prijzen zo'n makelaar in haar gelederen te hebben.
24.07.2023Anoniem
Lieber Kunde,

vielen lieben Dank für Ihre Zeit, uns solch überaus positive Bewertung zu hinterlassen.
Wir freuen uns sehr, dass wir Sie von unserem Service und unserer Leistung überzeugen konnten.
Aanbeveling
Met zijn sympathieke persoonlijkheid en het enthousiasme waarmee hij de marketing van mijn woning aanpakte, zorgde de heer Steidle ervoor dat een succesvolle verkoop kon plaatsvinden, zelfs in steeds moeilijker tijden. De service was zeer goed en transparant. Ik wens hem veel succes en het allerbeste!
10.05.2023C. Häberle
Sehr geehrte Frau Häberle,

wir bedanken uns recht herzlich bei Ihnen für Ihre Zeit, uns solch positives Feedback zu hinterlassen.
An dieser Stelle bedanken auch wir uns noch einmal für die reibungslose Zusammenarbeit und wünschen Ihnen eine gute Zeit.

Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over de ondersteuning van de heer Steidle bij de aankoop van ons huis. Van het begin tot het einde was de samenwerking professioneel, aangenaam en toegewijd. De heer Steidle voorzag ons altijd snel van alle documenten en beantwoordde onze vragen over het onroerend goed. We bevelen hem graag aan!
07.05.2023Anoniem
Lieber Verfasser,

es freut uns sehr, dass wir Sie mit unserer Leistung und unserem Service überzeugen konnten.
Wir bedanken uns an dieser Stelle für Ihre positive Bewertung und wünschen Ihnen eine gute Zeit in Ihrem neuen Zuhause.

Aanbeveling
Zeer vriendelijk en altijd beschikbaar voor alle verzoeken
18.04.2023Anoniem
Lieber Kunde,

vielen Dank für Ihre Zeit, uns eine positive Bewertung zu hinterlassen.

Aanbeveling
De heer Steidle heeft de verkoop echt van begin tot eind uitstekend afgerond. Vakkundig, altijd vriendelijk, met de nodige bite en ook zijn eigen zelfvertrouwen, daar kan ik alleen maar 5 sterren voor geven. Open en eerlijk en ook met realistische (waarde)inschattingen. Heel erg bedankt en als ik een 2e woning zou hebben, zou ik het graag weer hier doen. Zeker een aanrader!
15.03.2023Anoniem
Lieber Verfasser,

wir bedanken uns recht herzlich für Ihre positive Bewertung und freuen uns sehr, dass wir Sie von unserem Service und unserer Professionalität überzeugen konnten.

3,19 van 5
Gemiddeld
Bedankt voor het onderzoek. Vanwege de zeer hoge makelaarscourtage aan beide kanten zou ik "von Poll" niet aanbevelen. De druk die werd uitgeoefend op mijn partner in december 2022 met betrekking tot de notarisafspraak was nogal dubieus en niet klantgericht. Met een makelaarscourtage van ruim 7% mag je verwachten dat de klant de tijd heeft om eerst de financiering met de bank uit te zoeken. Om de klantenservice te verbeteren en de makelaarscommissie te verlagen, zou het nuttig kunnen zijn om samenwerkingsovereenkomsten aan te gaan met bedrijven zoals elektriciens, gas- en waterleveranciers of keukenmonteurs. Op die manier ontvangt Proll een extra commissie wanneer de klant via een aanbeveling een partner inschakelt en genereert Proll een hogere winst. Als de makelaarskosten bijvoorbeeld in totaal 4% bedragen (2% voor zowel de verkoper als de koper), zou ik von Proll aanbevelen.
23.01.2023Franc Vinzens
Sehr geehrter Herr Vinzens,

vielen Dank für Ihre Bewertung.
Aus gegebenen Anlass, möchten wir die Gegebenheiten gerne sachlich darstellen.

Da wir stets kundenorientiert und professionell arbeiten, war es uns auch in Ihrem Fall wichtig Ihrem Wunsch nach einer Kaufabwicklung im DEZEMBER 2022 nach zu kommen und haben Ihnen mehrere Notartermine ermöglichen wollen.
Dies sollte unserer seitens kein Druck darstellen, sondern sollte Ihrem Wunsch nachkommen. Da bereits seit Anfang Dezember Ihre sichere Finanzierung gegeben war.

Weiterhin verfügen wir über zahlreiche Kooperationen mit umliegenden Firmen und Handwerkern.
Diese haben wir mit Ihnen vor Ort bei einem persönlichen Termin angeboten.
Dies und noch vieles mehr, mit dem wir uns von unseren Mitbewerbern abheben, gehört selbstverständlich zu unserem kundenorientierten und professionellen Service dazu.

Die marktübliche Provision als "zu hoch" zu deklarieren, obliegt der Meinungsfreiheit.

Gerne können wir dies auch noch einmal bei einem Kaffee besprechen.

Wir wünschen Ihnen weiterhin alles Gute und eine schöne Zeit in Ihrem neuen Zuhause.

Aanbeveling
We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om de heer Steidle te bedanken voor de uitstekende samenwerking!
13.12.2022Gerhard Gebert
Sehr geehrter Herr Gebert,

vielen Dank für Ihre positive Bewertung.
Auch wir bedanken uns für Ihr uns entgegengebrachtes Vertrauen.

Aanbeveling
Hartelijk dank voor het vinden van een geweldige woning! De procedure is super professioneel - na mijn bevestiging dat ik het huis wilde kopen, ontving ik ALLE documenten over het huis samengevat in een e-mail. Een dag na mijn bevestiging ontving ik het concept koopcontract! Ik was erg onder de indruk van het proces, de klantenservice en de professionele expertise! Ik heb op hetzelfde moment een andere woning gekocht bij een ander makelaarskantoor en de service daar was niet te vergelijken, want die was vrijwel onbestaande. Maar niet bij Von Poll Immobilien en André Steidle - alles verliep uitstekend! Hartelijk dank daarvoor!
27.09.2022Hübner
Sehr geehrter Herr Hübner,

Auch wir bedanken uns recht herzlich für Ihr Vertrauen und unsere reibungslose Zusammenarbeit.

Aanbeveling
De heer Steidle is een zeer bekwame makelaar die de tijd neemt voor zijn klanten en het te koop staande onroerend goed zeer goed kent. Vragen worden onmiddellijk beantwoord en gevraagde documenten worden snel geleverd.
18.09.2022Ferdinand
Vielen Dank für Ihre überaus positive Bewertung.
Wir bedanken uns für Ihre Zeit und Ihr Vertrauen in uns.

Aanbeveling
De heer Steidle was zeer competent!!!
16.09.2022S. Henninger
Sehr geehrter Herr Henninger,

ich freue mich sehr, dass ich bei Ihnen einen kompetenten Eindruck hinterlassen habe.
Ich bedanke mich auch recht herzlich für unsere Zusammenarbeit und wünsche Ihnen weiterhin alles Gute.

4,37 van 5
Goed
Altijd aanspreekbaar
Zorgt voor de behoeften
Zeer vriendelijk en gewetensvol
12.09.2022Kerstin Hellwig
Sehr geehrte Frau Hellwig,

vielen Dank für Ihre positiven Worte.
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserer Arbeit zufrieden waren.
Ihnen eine gute Zeit!

4,60 van 5
Aanbeveling
Alles verliep soepel en werkte goed. We hadden een goed gevoel vanaf het eerste gesprek tot de afronding. De constante communicatie en beschikbaarheid waren erg behulpzaam tijdens het hele proces. We kunnen de heer Steidle zonder aarzeling aanbevelen.
20.06.2022Anoniem
Lieber Kunde,

vielen Dank für Ihre positiven Worte.
Auch wir bedanken uns für Ihr Vertrauen und Ihre reibungslose Zusammenarbeit.

105 Recensies van

20.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Memmingen / Unterallgäu

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Memmingen / Unterallgäu zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 25.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!