Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Kosten-prestatieverhouding
Uitstekend (5,00)

6 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Hier staat menselijkheid centraal!!!
Ik wil jullie en vooral mevrouw Nett bedanken voor het snelle en vriendelijke contact voor mijn droomappartement.
Ik zou altijd weer voor jullie kiezen en zal jullie bij anderen aanbevelen!
26.04.2023Michaela Blattner
Geachte Von Poll team,
We willen jullie en mevrouw Nett in het bijzonder bedanken voor het uitstekende werk dat jullie hebben verricht bij de verkoop van ons vrijstaande huis.
We zouden altijd weer voor jullie kiezen en zullen jullie aanbevelen bij anderen!
06.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Hoewel we ons droomhuis nog niet hebben gevonden, willen we mevrouw Nett bedanken, die meer dan behulpzaam is geweest bij onze zoektocht. Tijdens een gesprek hebben we onze zoekpunten in detail doorgenomen en we ontvangen regelmatig offertes op maat. We hopen op nog een mooie uitwisseling :-) Keep up the good work!
04.04.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren vooral tevreden over de afhandeling door mevrouw Nett, die uiterst vriendelijk en competent was in het helpen vinden van een geweldige flat. Alles verliep absoluut soepel, ik kan het alleen maar aanraden!
22.01.2023Anoniem
Aanbeveling
We werden zeer geduldig en deskundig begeleid tijdens de verkoop van ons huis, van het eerste gesprek, de taxatie, de voorbereiding van het exposé tot de professioneel uitgevoerde voorselectie van potentiële kopers. We wilden niet dat iedereen ons huis kon bezichtigen zonder onder de loep te worden genomen. Mevrouw Frisorger was zeer sympathiek en vertegenwoordigde onze wensen en belangen zeer goed zodat de verkoop soepel kon worden voorbereid. Sindsdien beveel ik haar graag aan.
23.11.2022Anoniem

05.09.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Montabaur

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Montabaur zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!