Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Heb je een huis te koop of ben je op zoek naar je droomhuis? Wij, jouw team in Mühldorf (voor de districten Altötting en Mühldorf), helpen je graag en adviseren je persoonlijk en vakkundig. Met de hoogste mate van betrokkenheid en menselijkheid...

Contactgegevens

4,00 van 5

22 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
De ondersteuning van de heer Kessler bij het verhuren van de woning was altijd zeer goed, op een zeer hoog, vriendelijk en competent niveau en met snelle feedback. We kunnen de heer Kessler zonder mitsen en maren aanbevelen.
30.01.2024M. Schmidt-Roschow
VON POLL IMMOBILIEN Mühldorf am Inn Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Mühldorf am Inn :
Ganz lieben Dank für die tolle Bewertung, es war eine absolut angenehme Zusammenarbeit mit Ihnen beiden! Alles Gute und liebe Grüße aus Mühldorf am Inn
Aanbeveling
Hoewel het al snel duidelijk was dat de heer Kessler geen zaken met ons zou doen, nam hij een uur van zijn tijd voor ons en gaf hij ons zeer competent advies. We hebben geen moment het gevoel gehad dat hij niet meer geïnteresseerd was in onze zorgen, maar in plaats daarvan gaf hij ons waardevolle tips en adviezen zonder enig eigenbelang. Dat is uitzonderlijk goede service! Hartelijk dank daarvoor!
19.01.2024Ulrich Mairock
Herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung!
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en professionele beoordeling!
Graag tot een volgende keer!
17.11.2023Anoniem
Vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung!
Beste Grüße Ihr Von Poll Team Mühldorf
Aanbeveling
Deskundigheid, transparantie, ernst, betrouwbaarheid, loyaliteit, hartelijk dank!
15.11.2023Stephan
Ein ganz herzliches Dankeschön für die tolle Bewertung! Ihr VON POLL Team Mühldorf am Inn
Aanbeveling
We willen de heer Kessler bedanken voor zijn uitstekende en toegewijde werk bij de aankoop van ons tweegezinshuis. We hadden verschillende bezichtigingsafspraken waarvoor hij veel tijd nam om al onze vragen te beantwoorden. Hij heeft een hoge mate van deskundigheid en een groot inlevingsvermogen. We kunnen hem dan ook van harte aanbevelen.
02.07.2023Fam. Morgenstern
Vielen Dank für die tolle Bewertung, das freut uns sehr! Wir sehen uns zur Übergabe :-) Herzliche Grüße vom ganzen Team!
Aanbeveling
In een tijd waarin het steeds moeilijker wordt om goede prijzen te krijgen voor hoogwaardige, onberispelijke bestaande woningen, is het essentieel om een neutrale, zelfverzekerde adviseur te hebben die inhoudelijk goed kan argumenteren om potentiële kopers te overtuigen die onzeker zijn door de algemene marktsituatie. Onze verkoop verliep soepel. Met dank aan de heer Kessler van von Poll Immobilien voor zijn ondersteuning.
20.06.2023Marco M.
Ganz lieben Dank für diese tolle Bewertung, wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute und gutes Ankommen im neuen Umfeld! Ihr VON POLL IMMOBILIEN Team Mühldorf
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en competent advies
27.02.2023Anoniem
Vielen Dank für die tolle Bewertung! Ihr VON POLL IMMOBILIEN TEAM Mühldorf
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en betrouwbaar contact in combinatie met professioneel werk. Hartelijk dank!
09.02.2023Anoniem
Ein ganz herzliches Dankeschön für diese tolle Bewertung! Ihr VON POLL IMMOBILIEN TEAM Mühldorf
Aanbeveling
Na een leuk, vertrouwensvol gesprek kreeg ik een vergelijkbare taxatie van het pand!
Uitstekend!
22.12.2022Alex Dirksen
Vielen Dank für Ihre lieben Worte!
Mit den besten Grüßen
Aanbeveling
Het hele proces van begin tot eind.
Verder het ongecompliceerde advies en alles zonder veel druk.
02.11.2022Anoniem
13.10.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung!
Aanbeveling
De heer Kessler heeft een zeer professionele manier van werken, zeer goede expertise en was altijd beschikbaar. Een groot compliment ook aan mevrouw Rudnik-Omara voor de individueel ontworpen expositie.
02.08.2022Ehrmann
Vielen Dank für die tolle Bewertung Frau Ehrmann, das freut uns sehr! Herzliche Grüße vom ganzen Team!
Aanbeveling
We kunnen de heer Kessler en Von Poll Immobilien GmbH in Mühldorf alleen maar van harte aanbevelen. De communicatie verloopt altijd vlekkeloos, afspraken kunnen flexibel worden gemaakt op basis van onze wensen en we voelen ons zeer op ons gemak tijdens het hele proces. De heer Kessler is vriendelijk en zeer competent.
Al met al zijn we helemaal tevreden met de service en zullen we er altijd weer gebruik van maken.
01.06.2022Schick Immobilien GmbH
4,16 van 5
Goed
Aanbeveling
We hebben nog niet besloten of we ons huis te koop willen zetten.
Mocht het zover komen, dan nemen we te zijner tijd weer contact met je op.
We waren erg tevreden over je.
Hartelijk dank voor je vriendelijke advies.
25.03.2022Anoniem
Ganz lieben Dank für die Nachricht und die gute Bewertung! Ich freue mich wieder von Ihnen zu hören und bei Fragen nicht zögern und einfach melden! Mit den besten Wünschen und Grüßen
Aanbeveling
Zeer prettige communicatie en zeer snelle verwerking 👍
06.02.2022Hettenkofer
Vielen Dank für die tolle Bewertung und gerne stehen wir auch weiterhin mit Rat und Tat zur Verfügung!
Aanbeveling
Het advies van mevrouw Eicher was erg aardig en beleefd. Persoonlijk een aanrader.
Hartelijk dank en ga zo door....
06.02.2022Joachim Sick
Ganz lieben Dank für die freundlichen Worte und die gute Bewertung und vielleicht klappt es bei einer anderen Immobilie?!
Aanbeveling
Gewoon een top makelaar, goed geïnformeerd, vanaf het eerste gesprek hadden we de belangrijkste details, eerlijk, menselijk, altijd beschikbaar en ook erg aardig en beleefd.
05.02.2022Andrej T.
Ganz lieben Dank für die tolle Bewertung und die schmeichelhaften Worte! Das ganze VON POLL Team Mühldorf freut sich darüber sehr! Wir wünschen heute schon alles Gute und viele zauberhafte Stunden im neuen Zuhause! Liebe Grüße D. Kessler
07.09.2023Peter Wert
23.08.2023Anoniem
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung! Beste Grüße vom ganzen von POLL Team
10.11.2022Natalie Stein
Ganz herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung!
145 Recensies van

26.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Mühldorf am Inn

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Mühldorf am Inn zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!