Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klantenloyaliteit

25 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
Aanbeveling
Goed advies, snelle uitvoering van de besproken procedure, professionele marketing van de flat.
10.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Super betrouwbare en prettige begeleiding bij de aankoop van onze woning! Een echte aanrader!!!
24.10.2023Geldermann
Aanbeveling
Optimale ondersteuning vanaf de eerste seconde.

We vertrouwden de verkoop van een klein appartement toe aan de heer Dziabel (Münster) omdat we geen tijd wilden besteden aan constante bezichtigingen.
Vanaf de eerste dag zorgde de heer Dziabel op een zeer professionele en vriendelijke manier voor de potentiële kopers. Tot aan de laatste afspraak met de notaris was zijn omgang met ons en de koper van de woning betrouwbaar, vriendelijk en zeer goed georganiseerd.
De commissie, die uiteindelijk door beide partijen (verkoper/koper) moet worden betaald, is volledig gerechtvaardigd. Wij zouden keer op keer met "von Poll" werken.
24.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Schulze Isfort, met haar altijd vriendelijke en toegankelijke manier, heeft ons vanaf het begin zeer deskundig begeleid, niet alleen tijdens de bezichtigingen van het onroerend goed, maar ook bij de notaris en niet in de laatste plaats zelfs na de aankoop. Hun oprechte, betrouwbare en coöperatieve advies gaf ons een positief en veilig gevoel tijdens de hele fase.
Wij kunnen VON POLL IMMOBILIEN en in het bijzonder mevrouw Schulze Isfort als makelaar zonder voorbehoud aanbevelen.
W. Weber
15.08.2023Weber
Aanbeveling
Mevrouw Schulze Isfort was altijd heel rustig en nuchter, heel duidelijk en ook heel aardig. Je had nooit het gevoel dat ze haast had.
17.05.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Als koper heb je over het algemeen weinig invloed op de keuze van de makelaar die bij de verkoper past. Wij hadden het gevoel dat de makelaar, mevrouw Schulze Isfort, voor beide partijen even betrokken was.

We waren aangenaam verrast door de snelle communicatie, objectiviteit en professionaliteit en bevelen mevrouw Schulze Isfort graag aan bij anderen.
03.04.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Schulze Isfort stond altijd klaar met hulp en advies en leverde eersteklas werk. We hebben haar al aanbevolen in onze vriendenkring. Het is indrukwekkend hoe goed mevrouw Schulze Isfort zich kan inleven in de behoeften van haar klanten. Ze is altijd vriendelijk en zeer klantgericht, zelfs als we vragen stellen. We kwamen bij haar op aanbeveling van een collega van een von Poll-filiaal in een andere stad en zijn nog steeds blij met de goede tip.
30.03.2023Anoniem
Aanbeveling
We hadden gewoon het gevoel dat we in goede handen waren.
26.11.2022Annette Bäuerle
Aanbeveling
We werden zeer goed opgevangen door mevrouw Schulze Isfort en ze stond ons altijd bij met haar expertise. Mevrouw Schulze Isfort was goed op de hoogte van de woning en kon elke vraag direct beantwoorden en gaf ons ook handige tips. We zijn helemaal tevreden!
18.05.2022Frau Sp.
Aanbeveling
Ik zou mevrouw Schulze Isfort altijd aanbevelen, omdat we zeer tevreden waren over haar competente afhandeling van alle stappen die bij de verkoop van een huis komen kijken. Bovendien was ze zeer persoonlijk, gevoelig, betrouwbaar en betrokken en beantwoordde ze onze vragen bijna de klok rond. Dat maakte het hele proces gemakkelijker voor ons. Al met al de juiste beslissing voor ons.
17.05.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Schulze Isfort houdt van haar werk en van haar klanten. Ze neemt de tijd, luistert goed, heeft goede tips en legt dingen zo uit dat zelfs iemand als ik, die nog nooit met huizen te maken heeft gehad, alles begrijpt. Ze is eerlijk, wijst op dingen die moeilijkheden kunnen veroorzaken, maar laat ook oplossingen zien. Ze is een geweldige makelaar zonder wie mijn partner en ik niet zouden zijn waar we nu zijn. Er zouden meer makelaars zoals zij moeten zijn, die hun werk met zoveel kwaliteit, plezier en zorg doen.
17.05.2022Flasdieck
Aanbeveling
Zeer bekwaam en altijd beschikbaar!
03.02.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over mevrouw Schulze Isfort! Alles werd zeer goed en zo snel mogelijk afgehandeld! Mevrouw Schulze Isfort is zeer bekwaam en erg vriendelijk!
03.02.2022Osthues

30.12.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Münster

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Münster zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!