Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Efficiëntie

37 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
Nogmaals graag.
De taxatie van een woning is met veel tijd, toewijding en professionaliteit voorbereid.
Hartelijk dank.
24.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Südliche Weinstraße Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Südliche Weinstraße :
Danke schön für die Wertschätzung unserer Arbeit.

Aanbeveling
Veel dank aan de heer Friedrichsen! Zeer bekwaam, vriendelijk, professioneel en persoonlijk.
16.02.2024Anoniem
Danke schön für die netten Worte.

Aanbeveling
De heer Friedrichsen was professioneel en vriendelijk.
Vragen die hij ad hoc niet wist, werden achteraf zeer snel beantwoord.
Een zeer sterke prestatie!
12.02.2024Anoniem
Wir möchten uns für die nette und offene Bewertung bedanken.

Aanbeveling
Tot nu toe super tevreden over de adviesdienst, een heel prettig en vooral constructief telefoongesprek gehad met mevrouw Weller. Er wordt naar de klant geluisterd, kan zijn ideeën toelichten, de woning in kwestie wordt uitvoerig besproken.
Helaas was het niet mogelijk om de evaluatie volledig in te vullen, omdat de diensten mogelijk nog niet zijn afgerond of het eerste contact nog niet heeft plaatsgevonden, er zou bijvoorbeeld een extra punt onder "Kwaliteit" kunnen staan dat POLL "doorgaat" in plaats van "weer".
Concluderend 5 sterren, tot nu toe de beste service in de onroerend goed sector die ik heb ervaren, en ik zoek al 5 jaar ...
11.02.2024Melanie Müller
Vielen Dank für die offenen und netten Worte. Gerne begleiten wir Sie weiter bei Ihrer Suche.

Aanbeveling
Goed eerste gratis advies en veel begrip voor de persoonlijke situatie, uitstekend advies en voorbereiding van het exposé tijdens het makelaarsproces en uitstekende ondersteuning tijdens de verkoopfase.
23.12.2023M. Bauer
Vielen Dank für die netten Worte. Wir haben sehr gerne für Sie gearbeitet.

Aanbeveling
Ik voelde dat ik in zeer goede handen was.

Professioneel advies en hulp zonder tijdsdruk.
06.12.2023Anoniem
Vielen Dank für die freundliche Bewertung. Wir waren sehr gerne für Sie tätig.

Aanbeveling
Het was een genoegen om verzorgd te worden door mevrouw Susanne Weller. Haar deskundigheid, hartelijkheid en servicebereidheid waren perfect. Ze kende haar woning echt in al zijn facetten zoals het hoort, ze begreep en respecteerde de behoeften van onze klant, ze was erg vriendelijk en authentiek als persoonlijkheid!
Hoe vaak kom je niet arrogante makelaars tegen, ook al hebben we het over aankoopprijzen van een half miljoen euro plus. Ik wil nogmaals haar professionele bekwaamheid benadrukken. Veel makelaars denken "foto's op het net" en "doorlopen om te bezichtigen" - dat is het, dan heb ik de commissie zeker. Maar er komt zoveel meer bij kijken om een goede makelaar te zijn. Je moet een woning en de locatie ervan begrijpen, potentieel herkennen, ook op de hoogte zijn van nadelen en dit alles overbrengen aan de eigenaar en geïnteresseerden en nog veel meer. Mevrouw Weller heeft dit alles op een voorbeeldige manier gedaan. Dit is echte, welverdiende lof met een cijfer van 1 met een ster. Wij zijn particulieren (potentiële kopers). We wensen mevrouw Weller blijvend succes en lieve klanten.
28.11.2023Anoniem
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,

es freut uns sehr, dass Ihnen unsere Arbeitsweise gefällt und Sie zufrieden waren.

Aanbeveling
Heel aardig personeel dat veel voor ons heeft gedaan. We zijn blij dat er nog steeds voor ons wordt gezorgd.
30.10.2023Familie Kramer
Sehr geehrte Familie Kramer,

vielen Dank. Auch wir freuen uns, Sie weiter betreuen zu dürfen.

Ihr von Poll Immobilien Team
Aanbeveling
Echt goede, betrokken en transparante ondersteuning, zelfs als de aankoop nog niet was afgerond. Hartelijk dank daarvoor.
24.10.2023Anoniem
Wir danken Ihnen für die Bewertung.

4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer goede ondersteuning en goede tips.
Onmiddellijke en snelle antwoorden op alle vragen - zelfs 's avonds!
Veel geduld, want het pand was verdeeld en de verkoop was niet zo eenvoudig.
Heel erg bedankt!
10.10.2023Elvira
Vielen Dank für Ihre lobenden Worte. Wir haben gerne für Sie gearbeitet.

4,20 van 5
Aanbeveling
Hartelijk dank aan mevrouw Weller!
09.10.2023Anoniem
Vielen Dank für Ihre Bewertung.

Aanbeveling
We kunnen het alleen maar positief beoordelen. Vanaf het eerste moment voelden we dat we in goede handen waren. De heer Friedrichsen is een erg aardige, behulpzame en professionele vastgoedadviseur met verstand van zaken. Hij gaf ons zeer goed advies over de aankoop van ons nieuwe huis. We waren erg tevreden, zo tevreden dat we hem nu ook opdracht hebben gegeven voor de verkoop van ons huis. Duimen maar 😀.
08.09.2023Iris Scheid
Sehr geehrte Frau Scheid,

wir danken Ihnen für die lobenden Worte und freuen uns auf die weitere Zusammenarbeit.

Aanbeveling
Goed, gedetailleerd en overtuigend advies op zeer korte termijn.
02.08.2023Matthias Gies
Sehr geehrter Herr Gies,

wir freuen uns sehr, wenn Sie mit unserer Arbeit zufrieden waren.

4,93 van 5
Aanbeveling
Hartelijk dank, mijnheer Friedrichsen, voor uw professionele, deskundige ondersteuning!
Ik zou het graag nog eens doen.
01.08.2023Silvia Lopes Esteves
Sehr geehrte Frau Esteves,

vielen Dank für die netten Worte.

Aanbeveling
Hoewel we geen beslissing hebben kunnen nemen over de woning die we samen met mevrouw Doppler hebben bekeken, willen we haar toch bedanken voor haar bijzonder vriendelijke, competente en begripvolle inspectiewerk. M.Ue.
18.07.2023Claudia und Manfred Uebelmeßer
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Zeer competent en nuttig advies.
23.06.2023Peter Huber
Sehr geehrter Herr Huber,

vielen Dank.

Ihr VON POLL Team
Aanbeveling
In mijn zoektocht naar een geschikte huurwoning vond ik de heer Friedrichsen zeer betrouwbaar, klantgericht, geduldig en absoluut professioneel. Ik wil vooral zijn vermogen om op een vriendelijke en duidelijke manier te communiceren benadrukken. Naar mijn mening is iedereen die op zoek is naar geschikte huurders voor zijn of haar woning in goede handen bij de heer Friedrichsen! Een echte aanrader!
05.06.2023Angela Kappallo
Sehr geehrte Frau Kappallo,

wir freuen uns, wenn Sie mit unserer Arbeit zufrieden waren.

Viele Grüße
Aanbeveling
De ondersteuning door de heer Friedrichsen was zeer professioneel, zeer prettig om mee samen te werken en werd gekenmerkt door duidelijke, open communicatie.
Ik was zeer tevreden over de ondersteuning en het resultaat en zou de heer Friedrichsen te allen tijde weer opdracht geven!
02.06.2023Anoniem
Danke schön für die netten Worte.

Aanbeveling
De heer Friedrichsen was ongelooflijk vriendelijk en zeer behulpzaam. Uiteindelijk besliste de huisbazin niet in mijn voordeel, maar ik kreeg toch het gevoel dat ik in aanmerking zou komen als er een vergelijkbaar aanbod zou komen.
12.05.2023Anoniem
Viele Dank für Ihr nettes Feedback.

Ihr VON POLL Team
Aanbeveling
Ik heb een aantal maanden met de heer Friedrichsen samengewerkt. De samenwerking was altijd professioneel en waardevol. Ik kan VON POLL IMMOBILIEN alleen maar aanbevelen. Hartelijk dank voor de bemiddeling en de leuke ontmoeting!
03.05.2023Frick
Sehr geehrter Herr Frick,

vielen Dank für die lobenden Worte.

Mit freundlichen Grüßen

27.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Südliche Weinstraße

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Südliche Weinstraße zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!