Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4,71 van 5

37 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,70 van 5
Aanbeveling
Vriendelijk, objectief, eerlijk en onopvallend advies
24.04.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Sieg heeft een professioneel makelaarspotentieel met een uitstekende klant- en servicegerichtheid en een nadrukkelijke vaardigheid om kopers en verkopers bij elkaar te brengen in een win-winsituatie.
12.04.2024Anoniem
02.02.2024Anoniem
Meneer Sieg is competent, vriendelijk en betrouwbaar! Ga zo door 👍
02.02.2024Ralph. M.
Aanbeveling
Heel vriendelijk en ongecompliceerd. Hartelijk dank.
02.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Snelle, vriendelijke en succesvolle afhandeling, hartelijk dank daarvoor.
30.08.2023Herr Dettmer
1,00 van 5
Slecht
De makelaar, Christian Sieg, von Poll Immobilien GmbH, probeert al meer dan een jaar mijn huis, dat met een recht van overpad is bezwaard, te verkopen. Ik ben nooit op de hoogte gebracht van de status zonder dat ik er zelf naar gevraagd heb. Hij was altijd erg beleefd toen ik contact met hem opnam en zijn teneur 'Äûwe'Äôll get the house sold'Äù klonk optimistisch. Geen indicatie van bestaande problemen, zelfs niet toen ik het hem vroeg. Hij was echter zichtbaar opgelucht toen ik het contract had opgezegd. Als ik kon, zou ik hem 0 punten geven. De onprofessionele aanpak van de man heeft me een jaar vertraging gekost. Ik hoef niet uit te leggen wat dat betekent, zeker niet in deze tijden van rentestijgingen.
27.07.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Waren (Müritz) Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Waren (Müritz) :
von Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Mijn opdracht aan het makelaarskantoor VON POLL IMMOBILIEN Waren(Müritz) is naar volle tevredenheid gerealiseerd. De makelaar, de heer Sieg, heeft mij altijd gesteund tijdens de verkoopfase. Ik zou hem zeker aanbevelen bij anderen.
27.06.2023Frau Hoffmann
4,80 van 5
Aanbeveling
De heer Sieg was altijd aanspreekbaar, de onderhandelingen verliepen goed, de makelaar zorgde voor de sleuteloverdracht, we waren erg tevreden.
27.06.2023Familie Schwarzlow
3,40 van 5
Gemiddeld
Aanbeveling
We hadden graag wat meer betrokkenheid gezien.
12.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Een goede uitwisseling tussen verkoper en makelaar.
03.04.2023Smentek
Aanbeveling
Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om de heer Christian Sieg te bedanken voor zijn professionele en vriendelijke advies bij de aankoop van de woning op Wieseneck 6, 17192 Waren (Müritz). De aankoop van de woning verliep zeer soepel en ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was bij de heer Sieg als vastgoedadviseur. Ik zou de heer Sieg te allen tijde aanbevelen. Stuur deze e-mail in de juiste vorm door naar de heer Sieg.

Met vriendelijke groet
Thomas Reich
06.12.2022Thomas Reich
Aanbeveling
Het advies en de ondersteuning van de heer Sieg waren erg goed. Hij was altijd aanspreekbaar, zelfs buiten "normale" werktijden. Zijn professionele aanpak heeft ertoe geleid dat we de heer Sieg al in 2 gevallen hebben aanbevolen. Al met al hartelijk dank.
05.12.2022Herr Knohse
Aanbeveling
Zeer correct en competent advies. We waren zeer tevreden over de samenwerking met de heer Sieg. We zouden hem altijd aanbevelen bij anderen, wat we al hebben gedaan.
Ervengemeenschap Arendt
01.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede afhandeling van de verkoop. Alle documenten goed voorbereid, de heer Sieg altijd beschikbaar
05.05.2022Richter
Beleefd, competent, ervaren, snel
27.04.2022Tilsner
4,75 van 5
Aanbeveling
Professioneel advies en afhandeling van de verkoop van de woning, coöperatieve samenwerking, altijd aanspreekbaar. Dank u wel, meneer Sieg
08.03.2022Schrodetzki
Aanbeveling
Competent, coöperatief, betrouwbaar, zelfs in moeilijke en delicate situaties!!!
Werkinzet/creativiteit/klantondersteuning die het normale niveau overstijgt!!!
Absoluut flexibel en oplossingsgericht
08.03.2022Dr. Spielmann
Aanbeveling
De ondersteuning was een zorgeloos pakket met de heer Sieg. Hij is al aanbevolen aan anderen. Hartelijk dank en het allerbeste voor de toekomst.
18.11.2021Familie Heidrich

42 beoordelingen op ImmobilienScout24

29.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Waren (Müritz)

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Waren (Müritz) zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 24.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!