Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Creatieve impuls

Klanttevredenheid

23 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
De heer Krämer was zeer attent, hartelijk en professioneel.
01.02.2024Ulrike Simonsen
Aanbeveling
Zeer professionele huisbezichtiging en ook de voor- en nazorg was/is geweldig.
Hartelijk dank
30.01.2024Baumbach
Aanbeveling
Het was een zeer aangenaam en professioneel contact met de heer Krämer.
21.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Vanaf de eerste ontmoeting tot aan de verkoop en overdracht van de woning hebben we uitstekende ondersteuning gekregen van Von Poll Immobilien. Speciale dank gaat uit naar de heer Krämer, die altijd behulpzaam en ondersteunend was. Hij was altijd beschikbaar voor ons en vond een oplossing voor elk probleem. We kunnen deze makelaardij alleen maar aanbevelen aan anderen.
De familie Wimmer/Füssel
09.01.2024Anoniem
Aanbeveling
supervriendelijke en competente ondersteuning, zeer persoonlijk, altijd beschikbaar, reageert onmiddellijk op problemen en probeert ze op te lossen
hoewel geen contract ondertekend - nog steeds erg vriendelijk en begripvol
12.12.2023Blume
Aanbeveling
Zeer deskundig advies en vriendelijke uitvoering, alles bij elkaar een goed pakket
16.11.2023V.Müller
Aanbeveling
We wisten zeker dat ons huis eind 2023 verkocht zou moeten zijn, omdat we een condominium hadden gekocht dat eind 2023 klaar zou zijn voor bewoning. Ons idee om te handelen in het langetermijnbelang van een koper bleek niet realistisch. De heer Köhler was altijd in staat om de situatie in de vastgoedsector zeer goed in te schatten en deskundig te evalueren. Hij vond altijd de juiste woorden als de potentiële kopers na een bezichtiging van een huis de tijd namen om het bod aan te nemen of af te wijzen. Vanuit het perspectief van vandaag had hij gelijk met zijn beoordeling. Er is een koper gevonden. We waren verrast dat de notariële koopovereenkomst op zeer korte termijn werd gesloten. Voor ons is het duidelijk dat we een goede keuze hebben gemaakt door de heer Köhler aan te stellen als onze makelaar. We kunnen hem met een gerust hart aanbevelen.
12.10.2023Angret Schmidt / Hubert Schmidt
Aanbeveling
Als je op zoek bent naar een huis, leer je verschillende 'makelaarstypes' kennen. Ons beeld werd een beetje opgeschud toen we het team van Von Poll Immobilien ontmoetten. We waren verrast door hun warmte, kwalificaties en service. We konden op elk moment bellen met elke vraag en kregen altijd goed en vriendelijk advies. Het leuke is dat je begeleid wordt, ook na de aankoop. Ik zou zo nodig niet meer met een andere makelaar willen werken.
Nogmaals heel erg bedankt 😊
04.10.2023Luise Wolf
Aanbeveling
Zeer deskundig en eerlijk persoonlijk advies,
in ieder geval een aanrader!
11.09.2023Bernhard
Aanbeveling
Zeer professioneel team, snelle en ongecompliceerde afhandeling, kom altijd graag terug
05.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Een van onze BESTE bezichtigingen, een zeer vriendelijke en humoristische verkoper, niets was gespannen. Het hele gezin heeft genoten. Een compleet nieuwe ervaring voor ons dat bezichtigen ook leuk kan zijn. Zeker een aanrader. We hebben "nog" niet onze woning gevonden, maar "onze" makelaar🤗 Bedankt voor de ervaring H. Krämer🙏
02.08.2023N.Reichenbach
Aanbeveling
Reageert zeer snel op alle vragen. Antwoorden altijd naar volle tevredenheid. We voelden ons altijd goed geadviseerd.
17.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Een makelaar die meer doet dan wat nodig is.

Herr Köhler en zijn vrouw hebben ons niet alleen geholpen met het kopen van het huis, maar ook met alle juridische details. Inclusief het opzeggen van de contracten met de huurders die in het huis woonden.

We komen allebei niet uit Duitsland en we waarderen hun hulp enorm.
05.04.2023Haitse Wiersma
Aanbeveling
Geweldig team, professionele expertise en vlotte verwerking.
12.01.2023Dr. Köllner
Aanbeveling
Alles verliep soepel en in vertrouwen met de heer Dominik Köhler. We zouden hem zeker aanbevelen aan anderen
21.06.2022Mark

01.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Weimar

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Weimar zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!