Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Vertrouwensband

36 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,79 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Eversberg deed haar werk heel professioneel en wist ook hoe ze met moeilijke situaties moest omgaan.
08.04.2024Anoniem
Aanbeveling
We ervoeren een attente en vriendelijke ontvangst van onze persoonlijke wensen en ideeën en een grondig begrip van onze doelstellingen en ook van onze zorgen over de woning die we zochten.
20.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Onze makelaar, mevrouw Eversberg, heeft ons met veel gevoel, charme en professionele expertise door het verkoopproces geloodst. Haar eerlijke manier en geduld in het professioneel beantwoorden van alle vragen, zelfs ver buiten haar werkuren, gaven ons het gevoel dat we te allen tijde in goede handen waren.
Hartelijk dank!
15.03.2024Florian & Stefania Utesch
VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg :
Vielen Dank auch Ihnen für Ihr Vertrauen in mich und mein Tun. Ich freue mich, dass wir genau die richtigen Käufer für Ihre schöne Immobilie gefunden haben. Alles Gute auch für Sie in Ihrem neuen Zuhause!
Aanbeveling
De ondersteuning door mevrouw Nicole Eversberg was zeer competent en waardevol. In een moeilijk aankoopproces met veel onverwachte hordes, hadden wij als kopers altijd een bemiddelende en allround ondersteuning aan onze zijde (en dit ook buiten "klassieke" kantoor openingstijden). Over het algemeen hadden we altijd het gevoel dat we in goede handen waren en we kunnen de samenwerking met mevrouw Eversberg 100% aanbevelen.
13.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg :
Herzlichen Dank für Ihre Wertschätzung und Anerkennung - es war mir eine Freude, Sie zu begleiten und Sie auf dem Weg zu Ihrem neuen Zuhause zu unterstützen. Ich wünsche Ihnen dort alles Gute und freue mich schon auf unsere Übergabe.
4,89 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Ebbers was voorbeeldig in haar voorbereiding. Tijdens onze bezichtigingen wist ze ons altijd van advies en informatie te voorzien zonder ook maar de geringste druk uit te oefenen.
In vergelijking met alle bezichtigingen en aankopen in de afgelopen drie decennia, kan ik zeggen dat ze aangenaam authentiek, gedisciplineerd en, last but not least, een van de beste makelaars is die ik heb mogen ontmoeten.
16.02.2024J. Natalie Lueth
Liebe Frau Lueth,
es hat mich sehr gefreut, dass ich Ihnen bei Ihrer Immobiliensuche behilflich sein durfte. Für unser Von Poll Team in Ahrensburg ist es selbstverständlich Sie über alle Gegebenheiten zu den Immobilien zu informieren. Vielen Dank für Ihre Wertschätzung
4,80 van 5
Aanbeveling
Als het op moeilijke onderhandelingen aankwam, deinsde mevrouw Ebbers er niet voor terug om ons allemaal van haar kant tegemoet te komen.
06.02.2024Anoniem
4,85 van 5
Aanbeveling
We zijn/waren meer dan tevreden met het advies en de holistische ondersteuning van mevrouw Ebbers. We hadden het gevoel dat we altijd in goede handen waren. Mevrouw Ebbers was altijd beschikbaar en zorgde voor al onze behoeften en zorgen. We kunnen mevrouw Ebbers en Von Poll Immobilien van harte aanbevelen.
01.02.2024Kevin Wagenhausen
Aanbeveling
De heer Gräff, een supermakelaar. Betrouwbaar en eerlijk.
Ik kan hem alleen maar aanraden!
27.12.2023Anoniem
Aanbeveling
We kunnen von Poll van harte aanbevelen.
Het advies, de communicatie, de beschikbaarheid, de flexibiliteit en de professionaliteit waren te allen tijde geweldig.
Ik vond de kwaliteit en reikwijdte van de service uitstekend.
We zijn 100% tevreden met het resultaat van de verkoop van het huis.
We zouden mevrouw Ebbers zeker weer inschakelen bij een volgende verkoop.
20.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Het personeel van Poll Immobilien is snel, vriendelijk en behulpzaam. Ik heb zeer goede ervaringen en kan dit vastgoedbedrijf alleen maar aanbevelen.
29.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Het was een erg leuke bijeenkomst. Mevrouw Ebbers was punctueel, zeer goed voorbereid en zeer persoonlijk. Ze kon al onze vragen direct en deskundig beantwoorden - de gebonden exposé was ook bijzonder leuk. Dat we niet voor de flat hebben gekozen lag niet aan mevrouw Ebbers. De locatie en de grootte gaven uiteindelijk de doorslag voor onze annulering.
31.05.2023Anja Metelmann
Aanbeveling
Mevrouw Ebbers was zeer betrokken en erg klantgericht, de samenwerking was erg prettig en het resultaat was naar onze volle tevredenheid!
26.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Het advies, de uitvoering, gewoon het hele proces door de heer Haller was fantastisch.
Ik kan het hele team van Ahrensburg alleen maar aanbevelen!
05.04.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Haller was erg prettig om mee te werken en flexibel. Hij paste zich zo goed mogelijk aan mij aan en gaf me een optimale kijkervaring.

Hij beantwoordde al mijn vragen professioneel, was beschikbaar en zorgde er zelfs voor dat ik op mijn verzoek spontaan een volgende bezichtiging kon krijgen.

Ik voelde me erg op mijn gemak en bedank hem voor een zeer goed proces, vanaf de uitnodiging en bezichtiging tot het afsluiten van het huurcontract.

Ik kan hem en Von-Poll Ahrensburg alleen maar aanbevelen.
Hartelijk dank!
13.03.2023Marcel P.
2,00 van 5
Eerlijk
Helaas kost het kopen van een huis ons veel moeite, stress, kostbare tijd en zenuwen. Dit is wat we verwachten als we een huis kopen zonder makelaar. Daarom hebben we er specifiek voor gekozen om een huis te kopen via een makelaar.
Met een aankoopprijs van 890.000 euro verwacht je een huis waar de inrichting werkt en waar sommige elektronica en andere zaken niet zijn verwijderd of defecte zaken zijn achtergebleven door verwijderde onderdelen.
Dit was de fout van de verkoper!
We verwachten echter een bepaalde mate van zekerheid van de makelaar dat zoiets niet zal gebeuren, aangezien de makelaarscommissie niet bepaald laag was en we hopen dat dit naar tevredenheid wordt opgelost. We hadden meer verwacht van zo'n groot bedrijf, dat anders adverteert op zijn website.
We hebben geprobeerd om het rechtstreeks met de makelaar op te lossen en we kregen geen antwoord van de Poll-website.
Het was jammer dat onze koopvreugde zo bedorven werd.
09.03.2023Familie B. /Y.J.
VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg :
Es tut uns unfassbar leid, dass wir nicht die passende Lösung für Sie parat hatten. Wir versuchen immer unser Bestes und bieten Ihnen gerne an dies in einem persönlichen Gespräch mit Ihnen zu klären.
Aanbeveling
Het was een zeer aangename, vriendelijke en plezierige bezichtigingsafspraak. Mevrouw Ebbers heeft mij heel goed, behulpzaam en natuurlijk geadviseerd over een moeilijke vraag die niet eens over een vonPoll woning ging. Daar was ik erg dankbaar voor!
14.12.2022Amelie v. Hoff
Aanbeveling
Mevrouw Ebbers heeft ons gedurende een lange periode op een betrokken, deskundige, betrouwbare en inlevende manier ondersteund in het verkoopproces. Wij zijn haar zeer dankbaar voor de open en vertrouwensvolle samenwerking.
12.10.2022Fam. Francke
Aanbeveling
Echt advies, goede ondersteuning, snel antwoord op vragen.
Gewoon goed
30.06.2022Anoniem
Aanbeveling
Veruit de beste makelaar waar we ooit mee te maken hebben gehad.
Het advies en de hulp waren van begin tot eind absoluut topklasse.
Vooral mevrouw Ebers was absoluut perfect. Ze beantwoordde al onze vragen altijd heel goed en snel.

We kunnen VON POLL 100% aanbevelen!
17.03.2022Steffi und Erol
Aanbeveling
We hebben mevrouw Ebbers leren kennen als een zeer bekwame, ongelooflijk gepassioneerde makelaar. Na vele bezichtigingen bij andere makelaars van andere bedrijven, was deze bezichtiging de eerste keer dat we ons goed verzorgd en op ons gemak voelden. We hadden genoeg tijd om onze droomwoning te bekijken en vragen te stellen. Heel erg bedankt tot nu toe! Nu moet het alleen nog tot een positief einde komen. - Le Kim
21.02.2022Le Kim

13.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Ahrensburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!