Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed van...

Contactgegevens

Situatieanalyse

Uitleg

21 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Een uitstekende makelaar! Professioneel, betrouwbaar en zeer behulpzaam. Een echte aanrader!
26.02.2024Emre Karadag
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen Dank Herr Karadag für Ihre 5 Sterne Bewertung. Freut uns natürlich sehr. Wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie für die Zukunft alles erdenklich Gute.
Aanbeveling
Ik had het genoegen om met de heer Kaleitzis te werken en was van begin tot eind uiterst tevreden.
De communicatie was uitstekend - de heer Kaleitzis was altijd beschikbaar, of het nu per e-mail, telefoon of persoonlijk was, en hij behandelde mijn problemen altijd onmiddellijk.
Kortom, ik kan de heer Kaleitzis zonder voorbehoud aanbevelen. Vanaf het begin tot de verkoop was de heer Kaleitzis met zijn professionalisme een grote hulp in alle zaken. Hartelijk dank voor uw uitstekende ondersteuning!
16.02.2024Christine Stehle
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Danke Frau Stehle für die tolle Zusammenarbeit. Auch Ihre erstklassige Unterstützung bei Fragen etc. war immer hervorragend. Ihnen alles Gute!
Aanbeveling
De heer Kaleitzis en zijn team zijn supervriendelijk en zeer behulpzaam. Snel en kwalitatief advies en implementatie van de processen. Een echte aanrader met 10 sterren :)
02.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen lieben Dank Frau K. für die schöne Bewertung und die 10 von 5 Sternen ;-) - Ihr VON POLL TEAM aus Balingen.
Aanbeveling
Ik heb al 2 huizen verkocht via von Poll Immobilien (Mr Kaleizis).
Zijn flexibiliteit, deskundigheid en betrouwbaarheid hebben altijd mijn verwachtingen overtroffen.
Ik was verrast over hoe snel en vol vertrouwen de verkoop van beide huizen werd uitgevoerd.
Ik kon de heer Kaleizis op elk moment bereiken en hij stond altijd aan mijn zijde.
De presentatie en vooral de digitale rondleiding waren zeer indrukwekkend.
Alles was altijd naar mijn volle tevredenheid.
Het hele team was altijd erg vriendelijk.
Ik kan de heer Kaleizis en zijn team aan iedereen aanbevelen.
01.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen herzlichen Dank für die tolle Bewertung. Auch für uns war es wieder eine sehr angenehme Zusammenarbeit.
Wir wünschen Ihnen und Ihrer Familie alles erdenklich Gute!
Aanbeveling
Super competent, vriendelijk en altijd bereid om te helpen. Ik kan de heer Kaleitzis 100% aanbevelen. Hartelijk dank!
20.01.2024Laura Mülherr
Hallo allemaal,
We hebben een huis gevonden via VON POLL IMMOBILIEN (de heer Kaleitzis). We waren en zijn zeer tevreden over de communicatie, de menselijke betrokkenheid, de flexibiliteit, de expertise, de organisatie, de deadlines, de kwaliteit en al het andere. Hij en zijn medewerkers waren altijd aan onze zijde, vanaf het eerste contact, via de bezichtiging, de notaris, tot de voltooiing en de overhandiging van de sleutels. Hij gaf ons tips en was altijd beschikbaar en zeer behulpzaam. Natuurlijk is dat het werk, maar we hebben andere dingen meegemaakt in de sector. Nogmaals bedankt, we bevelen hem graag aan.
Groeten Stefan
11.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Heel super advies, stond ons bij met hulp en advies, super vriendelijk, weet ook veel van financieringen, goed contact met de notaris wij zijn heel erg tevreden 😊 echt een aanrader
08.12.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen lieben Dank für die Bewertung - freut uns sehr!
Aanbeveling
Super aardig team met eersteklas service en geweldige ondersteuning.

De verkoop van het huis was meer dan moeilijk vanwege de voortdurend stijgende belangrijkste rentetarieven van de ECB in 2022. De heer Kaleitzis en zijn team hielden echter vol en waren uiteindelijk in staat om de verkoop van het huis succesvol af te ronden.
De ondersteuning was altijd vriendelijk, eerlijk, ongecompliceerd en supersnel in de communicatie, zodat je een groot vertrouwen krijgt in de manier van werken van het team.

Een grote dank van ons allemaal voor het geweldige werk!
01.12.2023S. Frank
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung! Ihnen und der gesamten Familie alles erdenklich Gute!
Aanbeveling
Ze waren erg vriendelijk en competent. Hadden altijd de klant in gedachten. Zeer tevreden. Komen graag terug.
16.10.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de afhandeling. We hebben de heer Kaleitzis al aan anderen aanbevolen.
07.02.2023Hübner Inge
Aanbeveling
De heer Kaleitzis en zijn team hebben ons vanaf de eerste dag tot aan de sleuteloverdracht het hoogste niveau van service, expertise en begrip geboden. We zijn in de loop der jaren met veel makelaars in contact gekomen. Nooit eerder hebben we zo'n fantastisch en transparant advies en ondersteuning gekregen! Hartelijk dank hiervoor en wij zullen von Poll Immobilen Balingen te allen tijde weer inschakelen!
02.10.2022Y.Y.
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact tot aan de notarisafspraak en het sluiten van het koopcontract werden mijn verwachtingen in elk opzicht volledig ingelost. Aangezien ik ervaring heb met andere makelaars in de regio uit voorgaande jaren, was ik in staat om een directe vergelijking te maken en von Poll staat zeker op de eerste plaats. Zowel de heer Kaleitzis als zijn team waren zeer professioneel en hadden altijd een open oor voor alle vragen en problemen - ongeacht het tijdstip van de dag. Er was ook altijd iemand beschikbaar. Ik had het gevoel dat ik in goede handen was en kan het hele team van harte aanbevelen. Ga zo door! Hartelijk dank voor alles.
14.09.2022Ana
Aanbeveling
Een woning kopen of verkopen met VON POLL IMMOBILIEN?...Wij zeggen absoluut "JA!
Enige tijd geleden konden we onze flat succesvol verkopen dankzij de grote betrokkenheid en uiterst deskundige hulp van de heer Kaleitzis en zijn team. Vanaf de allereerste ontmoeting waren we meteen onder de indruk van de eerlijke, open en authentieke manier waarop we vanaf het begin werden geadviseerd. Het hoge niveau van professionaliteit en expertise was voor ons ook duidelijk zichtbaar tijdens het hele verkoopproces. We werden te allen tijde goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden door middel van absoluut betrouwbare en snelle communicatie. Alle noodzakelijke formaliteiten waren ook perfect voorbereid. Al met al hadden we het gevoel dat we in goede handen waren en dat er te allen tijde goed voor ons werd gezorgd!
We zeggen van harte "Hartelijk dank" voor alle moeite en het superbetrouwbare werk. We bevelen de heer Kaleitzis en zijn team graag aan bij iedereen die op een betrouwbare en zorgeloze manier geholpen wil worden bij het kopen of verkopen van een woning.
30.08.2022Markus und Sarah Zimmermann
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen lieben Dank für die super tolle Bewertung. Herzliche Grüße vom gesamten Team!
Aanbeveling
Eersteklas makelaar - het hele team stond altijd voor ons klaar met volledige inzet!
26.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Het team van "VON POLL Imobilien Balingen" heeft zich ingespannen om de zorgen en vragen van de verkoper en de geïnteresseerden snel en correct op te helderen. Alles werd met de verkoper afgestemd en tot zijn volle tevredenheid afgehandeld.
25.02.2022Thomas Flaitz
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen Dank Herr Flaitz für Ihre 5 Sterne Bewertung!
Aanbeveling
Vanaf het eerste contact met de heer Kaleitzis en zijn team tot de afspraak bij de notaris en daarna kregen we altijd zeer professioneel en uiterst vriendelijk advies. De aankoop van de woning werd snel afgerond. Wij kunnen "von Poll Immobilien Balingen" met een gerust geweten aanbevelen.
Hartelijk dank voor de goede samenwerking.
17.02.2022R. Raible
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen lieben Dank für Ihre Bewertung! Ihre Bewertung freut uns sehr! LG und weiterhin viel Freude in dem wirklich wunderschönen Haus.
De heer Kaleitzis heeft onze ETW verkocht
Alles werkte geweldig vanaf het 1e gesprek tot de notaris alles was geweldig.
We zouden altijd weer met hem werken
Hartelijk dank
03.02.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijke en professionele ondersteuning van de heer Kaleitzis!
Hij reageerde altijd snel en uitgebreid op onze vragen en verzoeken. Wij waren in alle opzichten tevreden over de service en kunnen "von Poll Immobilien Balingen" met een gerust geweten aanbevelen.
07.12.2021Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen lieben Dank für die nette Bewertung. Herzliche Grüße!
Waardering voor:
15.02.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Balingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Balingen :
Vielen Dank für die 5 Sterne Bewertung!
Waardering voor:

31.10.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Balingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Balingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!