Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
We stellen onszelf voor

VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 400 locaties onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. VON POLL IMMOBILIEN is vertegenwoordigd op 18 locaties in Franken.

Contactgegevens

5 Beoordelingen

38 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Deskundig, gedetailleerd advies en ondersteuning van Udo Stelzel bij de voorbereiding en realisatie van de verkoop van het onroerend goed.
10.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Helemaal vriendelijk, competent, ongecompliceerd. Super service.
26.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Het enige kritische punt was dat er in de advertentie al een bankbevestiging beschikbaar moest zijn voor de kijker. Dat schept een remmende drempel. Als dit was geëist, had ik de woning niet bekeken.
02.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer competent en professioneel advies. Correcte en realistische beoordeling van de woning. De geplande afspraken werden altijd nagekomen. Tussentijdse vragen werden zeer snel beantwoord. Ik had het gevoel dat ik bij de heer Beyer in zeer goede handen was.
07.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Fijn en competent advies rondom tevreden
25.03.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Stelzel gaf ons zeer deskundig en vriendelijk advies over het kopen van een huis en bood ons betrouwbare ondersteuning tijdens de rest van het proces. Hij was en is een grote hulp voor ons en we zouden hem altijd weer kiezen als we weer advies nodig hebben van een makelaar. Het allerbeste en hartelijk dank. Met vriendelijke groeten. J.Lautenschlager
09.03.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben ons droomhuis gevonden via Von Poll Immobilien. Met dank aan de heer Stelzel voor zijn uitstekende service en ondersteuning tijdens het aankoopproces.
03.03.2023Nadine G.
Aanbeveling
We hebben ons huis voor een zeer goede prijs verkocht met de hulp van Mr Stelzel.
03.03.2023Uwe O.
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over Von Poll Immobilien. De heer Stelzel gaf ons zeer goed en competent advies.
03.03.2023Michael G.
Aanbeveling
Mr Stelzel verkocht mijn huis tegen de beste prijs, geweldig advies en een geweldige transactie! Absoluut tevreden!
03.03.2023Bianca Ordung
Aanbeveling
De samenwerking met Immobilien Poll, vooral met de heer Beyer, was zeer professioneel en tegelijkertijd zeer persoonlijk. We hebben ons droomhuis gevonden via de heer Beyer - hartelijk dank, mijnheer Beyer. De begeleiding en afhandeling waren echt heel competent, snel, betrouwbaar en vriendelijk. Gewoonweg fantastisch. We zullen jullie natuurlijk bij anderen aanbevelen en indien nodig weer contact met jullie opnemen.
28.10.2022Herr Und Frau Harbordt
Aanbeveling
Het was een genoegen om met Mr Stelzel te werken.
Zijn expertise, precieze afhandeling en zijn stoïcijnse kalmte en constante vriendelijkheid brachten ons gezamenlijke project tot een succesvol einde.
Hartelijk dank
12.09.2022B. Stricker
Aanbeveling
Het advies en de persoonlijke ondersteuning waren zeer competent en ervaren.
De betrokkenheid was zeer groot.
Ik kan mevrouw Wimmer van Hof als makelaar aan iedereen aanbevelen.
10.07.2022Gabriele Hetz
4,81 van 5
Aanbeveling
De medewerkers van Von Poll waren altijd behulpzaam tijdens het zeer ingewikkelde juridische proces van de verkoop van mijn huis en boden me uitstekende hulp tijdens de stappen die de notaris vereiste.
29.04.2022Frau W.
4,82 van 5
Aanbeveling
Gebruik bij problemen (recht van overpad)
13.04.2022Harald Oelschlegel
Aanbeveling
Zeer goede en snelle verwerking van mijn Wohnungsverkauf👍🏼
Top tevreden
27.02.2022Anoniem
Aanbeveling
Top service, super advies, probleemloze afhandeling in alle opzichten.
Zeer aanbevolen
26.02.2022Thorsten
Aanbeveling
Zeer tevreden met de zeer competente service.
26.02.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Beyer heeft de verkoop van ons huis afgehandeld met grote deskundigheid, een scherp gevoel voor de aard, het karakter en het potentieel van ons onroerend goed, met betrouwbaarheid, vriendelijkheid en liefde voor de zaak - en last but not least met eerlijkheid tegenover beide partijen. Onvoorwaardelijke topcijfers.
17.02.2022Prof. Dr. R. Feldmeier
Aanbeveling
Zeer professioneel. Hartelijk dank.
16.12.2021Anoniem

30.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bayreuth

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bayreuth zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!