Makelaardij in onroerend goed

transparantie

25 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Ik was erg onder de indruk van het professionele advies en de serieuze aanpak van de heer Jaschinski en wil hem hartelijk bedanken voor de zeer snelle voorbereiding van het deskundigenadvies. Hartelijk dank!
26.03.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Marzahn-Hellersdorf Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Marzahn-Hellersdorf :
Vielen Dank für die netten Worte. Das haben wir sehr gerne gemacht und freuen uns das Sie zufrieden sind. Schöne Grüße Thomas Jaschinski und das VON POLL Team Marzahn-Hellersdorf
Aanbeveling
De heer Jaschinski heeft echt naar onze zorgen geluisterd en is altijd behulpzaam en competent, nogmaals bedankt.
We kunnen POLL IMMOBILIEN altijd aanbevelen.
13.02.2024F.
Liebe Familie Koschinski, vielen Dank für die netten Worte und das Lob. Wir stehen Ihnen jederzeit für Fragen zur Verfügung.
Schöne Grüße
Thomas Jaschinski
Aanbeveling
Geweldige klantenservice, de heer Stephan was altijd beschikbaar. Zeer open en vertrouwde communicatie.
We vonden het vooral prettig dat de taxatie aan het begin in een goed voorbereide presentatie werd gepresenteerd, wat ons het gevoel gaf dat onze woning echt werd getaxeerd. In tegenstelling tot andere makelaars was de taxatie realistisch.
Wij zouden de makelaardij in Mahrzahn-Hellersdorf altijd aanbevelen
altijd met een goed geweten aanbevelen.
29.11.2023Matthias H.
Hallo Herr Hartmann, vielen Dank für das Lob und die netten Worte. Auch mit Ihnen, war es uns eine Freude zu arbeiten und Ihre Immobilie zu vermarkten. Alles Gute und schöne Grüße, Das VON POLL Team Marzahn-Hellersdorf
Aanbeveling
De heer Jaschinski is een zeer bescheiden persoon, en legde zeer goed uit over de staat van het appartement. Stelde veel vragen, en aarzelde niet om te antwoorden....
09.10.2023G.
Aanbeveling
We kregen uitstekende ondersteuning van de heer Jaschinski. Het begon met een bezichtiging waarbij we gedetailleerde en deskundige vragen kregen over ons huis. Dit resulteerde in een exposé die ons zeer beviel. Daarna gingen we naar de marketingfase. Helaas wilden we ons huis op een slecht moment verkopen. Er waren maar een paar geïnteresseerde partijen. Alleen dankzij het geweldige werk en de steun van de heer Jaschinski konden we ons huis op tijd verkopen. Hij stond ons altijd bij met goede tips en advies. Daardoor hadden we een zeer vertrouwelijke en professionele relatie.
Wij willen de heer Jaschinski en Von Poll Immobilien hiervoor bedanken. Onze aanbeveling is zonder voorbehoud.
Wij wensen alle medewerkers van de vestiging Berlijn - Marzahn - Hellersdorf het allerbeste.
02.09.2023R.
Aanbeveling
Zeer snel contact, de heer Jaschinski nam persoonlijk veel tijd om alle vragen deskundig te beantwoorden, reageerde op mijn wensen; mijn vraag over de taxatie werd zeer snel en deskundig verwerkt (minder dan 1 dag). Het kon niet beter. Het resultaat was ook professioneel.
31.08.2023O.
Aanbeveling
Zeer professioneel advies van de heer Jaschinski en onmiddellijke afspraak voor een taxatie van mijn woning. Ik was zeer tevreden met de bezichtigingsafspraak ter plaatse en kan de heer Jaschinski en VON POLL IMMOBILIEN Berlin-Marzahn-Hellersdorf alleen maar aanbevelen.
16.08.2023Tina Z.
4,60 van 5
Aanbeveling
We vonden de heer Jaschinski erg beleefd, vriendelijk en goed geïnformeerd over het huis. Op geen enkel moment hadden we de indruk dat hij ons iets probeerde aan te smeren.
21.05.2023Dettmar K.
Aanbeveling
Vriendelijk en competent advies, geweldige service, flexibel en klantgericht
04.05.2023Kai M.
Aanbeveling
De heer Jaschinski is een uiterst empathische, attente en competente makelaar die reageert op vragen en behoeften en niet simpelweg algemene antwoorden geeft. Zijn reactie en verwerkingstijd voor onbeantwoorde vragen was opmerkelijk snel.
Wij danken hem voor zijn uitstekende service!
Dr. S. Römer en familie
03.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Een echt geweldige samenwerking die zowel qua werk als qua mensen bijzonder goed was. We werden volledig op de hoogte gehouden van elke stap en de heer Jaschinski was altijd telefonisch bereikbaar. Bedankt voor het geweldige werk. We moeten deze vestiging van de heer Jaschinski aanbevelen.
Wie zufrieden waren Sie mit dem Besichtigungstermin?
04.04.2023Erbengemeinschaft Winzig / Dähre i. A. Paul D.
Aanbeveling
We hebben echt genoten van de bezichtigingsafspraak met de heer Jaschinski.
Zijn gedrag was zeer professioneel in onze ogen.
Hij was zeer informatief voorbereid en gaf ons voldoende informatie.
Zijn manier van doen was niet te opdringerig en op zijn beurt niet te terughoudend.
25.01.2023N.
Aanbeveling
Super team ...alles uit één hand zeer serieus en discreet 🙂
20.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goed en competent advies!
15.01.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Jaschinski had een zeer professionele en prettige manier van werken. We voelden ons goed en eerlijk geadviseerd en in geen enkele situatie overgehaald. Dat waarderen we zeer. We zouden graag nog een bezichtiging met hem doen!
04.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Hallo, mijnheer Jaschinski, we willen u en uw team nogmaals bedanken voor het goede advies over de taxatie van ons onroerend goed.
Bovendien is de presentatie die u ons gaf zeer begrijpelijk voor ons en we zullen te zijner tijd contact met u opnemen.
Het allerbeste voor u en het hele team.
Barbara en Hans-Jürgen Kaiser
01.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer vriendelijk eerste contact met de heer Jaschinski. Hij heeft zich uitgebreid en zeer professioneel geïnformeerd over mijn project en me zeer goed geadviseerd. Ik zal in de toekomst alles met de heer Jaschinski bespreken. Veel dank tot nu toe.
Zufriedenheit
06.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik vond het erg prettig om met de heer Jaschinski te werken. Hij was altijd vriendelijk en professioneel. Hij attendeerde me altijd op tijd op nieuwe aanbiedingen, maar zorgde er ook voor dat ze aan onze zoekcriteria voldeden.
17.06.2022Anoniem

14.12.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Marzahn-Hellersdorf

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Marzahn-Hellersdorf zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.03.2022  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!