Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 400 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed met een...

Contactgegevens

4,88 van 5

22 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
We waren meer dan tevreden over de gesprekken, bezichtigingen en uiteindelijk het aankoopproces met de heer Möllers.
We hadden nooit het gevoel dat we onder tijdsdruk stonden, maar konden alles heel zorgvuldig overwegen en bekijken.
Als er vragen kwamen, beantwoordde de heer Möllers deze uitgebreid en deskundig, zodat alles in lekentaal te begrijpen was.
Als we ooit weer zouden kopen (of verkopen), zouden we ons zeker weer met een gerust hart tot de heer Möllers en Von Poll Immobilien wenden.
24.01.2024Steven C.
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over VON POLL IMMOBILIEN BOCHUM De heer Kayka heeft de verkoop van ons huis efficiënt en professioneel afgehandeld. Zijn uitgebreide kennis van de vastgoedmarkt en zijn toegewijde inzet zorgden ervoor dat het hele verkoopproces soepel verliep. We waardeerden vooral het feit dat hij altijd beschikbaar was om al onze vragen te beantwoorden. We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om hem te bedanken voor de goede samenwerking.
29.12.2023Gerlinde Steffens
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden met de makelaar de heer Ralf Möllers van VON POOL IMMOBILIEN Bochum.
tevreden. Hij is professioneel bekwaam, was altijd beschikbaar en kon me op elk moment onmiddellijk helpen met kleine en grote problemen. Nogmaals hartelijk dank.
03.11.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Kayka van VON POLL IMMOBILIEN BOCHUM heeft ons uitstekend begeleid bij de verkoop van onze woning. Als "gecertificeerd onafhankelijk expert voor de taxatie van onroerend goed" is hij zeer goed op de hoogte van de marktsituatie, was hij ook in het weekend voor ons beschikbaar en wekte hij altijd de indruk van vertrouwen met zijn vertrouwenwekkende manier van doen: "Ik zou deze man volledig vertrouwen als koper"
16.09.2023Anoniem
Aanbeveling
De heer Kayka was uiterst professioneel, altijd beschikbaar en tegelijkertijd menselijk. Het prijsniveau was realistisch ingeschat.
13.09.2023Anoniem
Aanbeveling
De ondersteuning en het advies waren zeer professioneel en getuigden van uitzonderlijke deskundigheid en professionele bekwaamheid. De communicatie was altijd open en problemen werden duidelijk, begrijpelijk en overtuigend uitgelegd. Afspraken en deadlines werden betrouwbaar nagekomen en er werden zelfs diensten geleverd die niet vanzelfsprekend zijn.
Al met al een zeer prettige en succesvolle samenwerking.
09.08.2023Anoniem
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over het advies en de service bij de aankoop van onze nieuwe woning en de verkoop van de bestaande woning en hebben een echt goede partner - de heer Möllers voor ons - gevonden voor al onze zorgen en vragen over een soepele afhandeling en kunnen VON POLL Immobilien alleen maar aanbevelen. Wij zouden de kennis en de goede zorgen van de heer Möllers als onze adviseur niet willen missen. VON POLL Finance is ook een goede partner als het gaat om financiering. Hartelijk dank!
24.06.2023Carsten Maruhn
4,80 van 5
Aanbeveling
Over het algemeen zijn we zeer tevreden over de afhandeling van de verkoop van het huis
De heer Kayka gaf ons uitstekend advies en een realistische prijsschatting. Het huis was binnen 3 maanden verkocht. We werden tijdens de hele verkoopfase altijd op de hoogte gehouden, aangezien we zelf niet in de buurt wonen. De hele marketingfase werd zeer transparant afgehandeld. Het was erg prettig om met de heer Kayka en voll Poll Immobilien te werken. We kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen.
29.03.2023A.Weber
Aanbeveling
De heer Möllers heeft indruk op me gemaakt met zijn zeer individuele advies en nuttige tips met betrekking tot de financiering. Hij beantwoordde juridische vragen, loodste me betrouwbaar door het aankoopproces en zorgde voor alle nodige afspraken. Hij was ook altijd aanspreekbaar en absoluut betrouwbaar.
27.11.2022Anoniem
Aanbeveling
De persoonlijke begeleiding en ondersteuning was uitstekend. Alle vragen die tussendoor opkwamen konden op elk moment gesteld worden en werden snel en begrijpelijk beantwoord. De contactpersonen waren zeer betrouwbaar.
30.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Veel dank aan de heer Kayka.
Zeer goede service, advies en ondersteuning.
10.09.2022Anoniem
4,92 van 5
Aanbeveling
Geweldige ondersteuning van begin tot eind. We hoefden ons nergens zorgen over te maken, want na het eerste gesprek nam Kayka het heft in handen. Er werden bezichtigingsafspraken gemaakt met geïnteresseerde partijen en na elke bezichtiging volgde ongevraagd feedback. De heer Kayka heeft oog voor de marktprijzen en we waren verbaasd over de prijs die hij voor ons wist te bereiken.
08.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Geweldige all-round service - de heer Kayka was altijd beschikbaar (zelfs op vakantie), meer dan aangenaam en uitzonderlijk competent. Ik kan VON POLL IMMOBILIEN Bochum zonder enig voorbehoud aanbevelen.
08.09.2022Anoniem
We werden zeer goed verzorgd door de heer Kayka Bedankt
29.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Heel aardig en bekwaam alles super uitgelegd alles ging geweldig graag weer
22.08.2022Anoniem
Aanbeveling
We zijn erg blij met alles!

De heer Kayka heeft onmiddellijk en volledig aan onze wensen voldaan. Zelfs toen we slechts een van de vele geïnteresseerden waren, wat niet vanzelfsprekend is!

We werden gedurende het hele aankoopproces tot onze volle tevredenheid begeleid door de heer Kaya. We konden bij hem terecht met al onze vragen - en dat waren er nogal wat. Hij behandelde ze meteen en was altijd in staat om ons informatie te geven en verder te helpen.
30.06.2022Nicolai Heiland
Zeer goed advies.

De ondersteuning ging zelfs door nadat het contract was ondertekend.

Ik ben zeer tevreden over het werk van de heer Kayka.
03.06.2022Peter Hocke

07.05.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bochum

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bochum zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 07.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!