Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klanttevredenheid

23 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,93 van 5
Aanbeveling
Een uitstekende service die te allen tijde voor ons beschikbaar was. Onze contactpersoon is mevrouw Scholl en we konden de woning op elk moment bezoeken zonder dat we een beslissing hadden genomen over het project om metingen te doen of meer informatie te krijgen. We hadden nauw contact via e-mail, alle vragen werden zo snel mogelijk beantwoord en afspraken werden snel en snel gemaakt. We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om mevrouw Scholl nogmaals te bedanken voor haar hulp bij het vinden van ons droomhuis via von Poll Immobilien GmbH en wensen het hele team veel succes, geluk en een goede gezondheid.
22.02.2024Marc Hartmann
Aanbeveling
Bij de verkoop van mijn huis was mevrouw Göbel zeer competent, goed geïnformeerd en altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden!
Veel dank aan mevrouw Göbel
Miriam Hirsch
09.01.2024Miriam Hirsch
VON POLL IMMOBILIEN Eschwege Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eschwege :
Herzlichen Dank, sehr geehrte Frau Hirsch. Ich freue mich sehr.
Aanbeveling
We waren in alle opzichten zeer tevreden. Veel dank aan mevrouw Göbel. 100% aan te bevelen!
09.01.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Eschwege Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Eschwege :
Lieber Bewerter, ich danke sehr für die gute Zusammenarbeit und wünsche Ihnen alles erdenklich Gute in Ihrem neuen Zuhause. Beste Grüße
4,20 van 5
Goed
Aanbeveling
Zeer goed en vriendelijk advies.
Altijd zeer hardwerkend met een hoog niveau van expertise.
15.11.2023Jörg Reif
Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Ik voelde me goed geïnformeerd en in goede handen. Bedankt voor de goede samenwerking.
18.09.2023Maike Fischer
Aanbeveling
Een echte aanrader! Geweldige samenwerking met mevrouw Göbel. Je voelt je heel goed verzorgd.
Super vriendelijk en behulpzaam.
17.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer positief in alle opzichten. Mevrouw Göbel doet haar werk tot in de puntjes en lijkt te houden van wat ze doet. Een duidelijke aanrader!
03.07.2023M. Jans
Aanbeveling
Heel vriendelijk, serieus en helemaal ongecompliceerd. Ik zou het graag nog eens doen!
30.01.2023Thilo Penzhorn
Aanbeveling
Hartelijk dank voor uw vriendelijke advies!
25.01.2023I.V
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Göbel voor het uitgebreide advies en de geweldige ondersteuning.
We bevelen haar altijd graag aan.
19.09.2022Anoniem
De medewerkers van von Poll Immobilien Eschwege
zijn zeer bekwaam, vriendelijk en stellen alles in het werk om de klant tevreden te stellen.
31.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Göbel, we voelden ons erg goed verzorgd en op ons gemak bij haar.
25.08.2022Marina Lindenthal
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en vriendelijk advies. Zou von Poll altijd aanraden.
11.07.2022Bianca Fahrenbach
Aanbeveling
Ik heb al contact gehad met verschillende makelaars. De persoonlijke en competente ondersteuning van mevrouw Göbel en haar team springt er duidelijk uit. Ik voelde me volledig begrepen en zeer op mijn gemak. Ondanks een paar vragen van mijn kant, was ze altijd erg "geduldig" met mij. Hartelijk dank en ik kom graag nog eens terug.
11.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Onze individuele wensen en eisen werden met veel persoonlijke inzet gerealiseerd en vervuld,
gerealiseerd en vervuld.
Wij willen hen bedanken voor hun vriendelijke service en goede advies en kunnen " von Poll-Immobilien Eschwege" te allen tijde aanbevelen.
11.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Vanaf de eerste minuut gaf mevrouw Göbel van Von Poll Immobilien Eschwege ons het goede gevoel dat we bij haar in de beste handen waren voor de verkoop van ons huis.
Mevrouw Göbel is erg vriendelijk en authentiek en heeft een uitstekend overzicht van de vastgoedmarkt. Ze stond altijd voor ons klaar, gaf ons uitstekend advies en beantwoordde onze vragen over de individuele procedures altijd snel.
Alle procedures, beginnend bij de presentatie van het onroerend goed, via de verkooponderhandelingen tot de notarisatie en overdracht van het onroerend goed, werden op een zeer professionele manier voorbereid en uitgevoerd.
Samenvattend kan gezegd worden dat onze hoop en wensen volledig vervuld werden door de uiterst vriendelijke ondersteuning en uiteindelijk de succesvolle verkoop van ons huis door Von Poll Immobilien Eschwege.
13.06.2022Anoniem

26.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Eschwege

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Eschwege zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!