Makelaar, taxatie, makelaardij, makelaardij

33 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
4,60 van 5
Aanbeveling
Zeer tevreden over de diensten van von Poll in Graefelfing.
19.07.2024Anoniem
Aanbeveling
Het advies was zeer professioneel, foutloos, open en zeer eerlijk. We waren erg onder de indruk van het advies en de ondersteuning tijdens de verkoop van een flat. De waardebepaling van de woning werd goed beoordeeld, uitgelegd en toegelicht en praktisch 1:1 uitgevoerd, zelfs in wat moeilijkere tijden. Het bedrijf was altijd bereikbaar en als de contactpersoon niet aanwezig was, belden ze direct terug.
Wat wij erg prettig vinden is dat het bedrijf ook beschikbaar blijft nadat de notaris de transactie heeft afgerond.
18.01.2023Notger Weber
Aanbeveling
Snel, competent advies van hoge kwaliteit
16.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de snelle taxatie van ons huis. Ik was vooral blij met de vriendelijke communicatie en de snelle schatting.
30.08.2022Manuel Pfortner
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met de uitleg van de heer Christoph Pfänder en zijn taxatie van het onroerend goed.
Zeer tevreden. Als we weer iets nodig hebben, komen we terug bij de heer Christoph Pfänder.
De heer Christoph Pfänder weer en hij kan te allen tijde worden aanbevolen.
04.08.2022Franz und Elisabeth Wopat
Aanbeveling
Zeer competent advies tot aan het sluiten van het contract
19.05.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Pfänder heeft de verkoop van ons huis in Gräfelfing tot onze volle tevredenheid begeleid.
Ondanks onze wens om ons huis niet op internet te verkopen, was de heer Pfänder in staat om genoeg potentiële kopers aan te trekken voor een bezichtiging en zo de juiste koper voor ons te vinden.
Hartelijk dank!
09.05.2022Friedrich Bergler
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over de service bij VON POLL Immobilien Gräfelfing. Ik kom graag terug.
07.04.2022Anton Radlmair
4,96 van 5
Aanbeveling
leven van VON POLL-medewerkers en ik moet zeggen dat de sfeer op kantoor
De sfeer op kantoor is meer dan gewoon goed. Ik voelde me meteen vanaf het
voelde me vanaf het begin op mijn gemak. Ik heb ook veel geleerd van mijn stage
veel van mijn stage dat ik zeker kan gebruiken
die ik de rest van mijn leven kan gebruiken.
07.04.2022Ana Crome
Aanbeveling
Deskundig advies, empathische en vriendelijke ondersteuning. We voelden ons zeer goed geadviseerd
01.04.2022Anoniem
Aanbeveling
We zijn erg tevreden over de samenwerking. We kijken uit naar verdere gezamenlijke projecten.
30.03.2022Ralf Crome
Aanbeveling
We hebben al enkele jaren een zeer goede en vertrouwde werkrelatie met de heer Hadeed.
30.03.2022Lukas Crome
Aanbeveling
De heer Pfänder heeft zich altijd als een professionele makelaar gedragen bij de verkoop van ons huis. Hij reageerde snel op onze vragen tijdens het hele verkoopproces. Empathie en verzorgde omgangsvormen zijn voor de heer Pfänder vanzelfsprekend. Wij kunnen de heer Pfänder zonder voorbehoud aanbevelen.
28.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor het beoordelen van mijn huis.
28.03.2022Albert Maier
26.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw expertise. Je hebt me erg geholpen.
24.03.2022B. Wolf
Aanbeveling
Ik had eerst overwogen om mijn appartement zelf te verkopen, maar besloot toen om VON POLL IMMOBILIEN in te schakelen. Achteraf gezien was dat waarschijnlijk de best mogelijke beslissing. De verkoop werd in alle fasen professioneel afgehandeld: van de initiatie, de voorbereiding van het dossier, het zoeken en selecteren van de klant tot de notaris en de overdracht van het appartement, tot volle tevredenheid van alle betrokkenen. De expertise van het bedrijf en in het bijzonder de uiterste inzet van de makelaar waren doorslaggevende factoren. Hartelijk dank!
24.03.2022Schwenk
Aanbeveling
Het Von Poll team gaf me uitgebreid advies en stond altijd aan mijn zijde bij de verkoop van mijn eigendom. Zeer betrouwbaar en correct. Ik wil het team bedanken voor hun diensten.
24.03.2022S. Ramos
Aanbeveling
Een huis kopen is niet altijd gemakkelijk, omdat het zeer persoonlijke zorgen en eisen combineert met de behoefte aan de beste expertise en kennis van de markt. Met andere woorden, je koopt niet zomaar van iedereen een huis.
Bij Von Poll Gräfelfing begrijpen ze deze complexiteit en gaan ze er professioneel en met zorg voor de klant mee om. Ik voelde me volledig begrepen en goed geadviseerd en ik ben blij om de heer Hadeed en zijn team zonder voorbehoud aan te bevelen.
23.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de geweldige samenwerking! Een echte aanrader!
23.03.2022Nina Bach

109 beoordelingen op ImmobilienScout24

08.08.2024
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Gräfelfing

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Gräfelfing zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 15.09.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!