VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal

Vertrouwensband

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Strey heeft geweldig werk geleverd. Gewoon geweldig! Bekwaam. Altijd beschikbaar. Altijd vriendelijk. Ze kent geen stress of ze laat het van zich afglijden. Ik zal jullie aanbevelen bij anderen! Ik zeg "Dank u"!
08.04.2024Götz Hufenbach
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal :
Lieber Herr Hufenbach,

Frau Strey und das Team Hamburg-Alstertal bedanken sich auch bei Ihnen ganz herzlich für die sehr angenehme Zusammenarbeit!
Aanbeveling
Mevrouw Strey was een geweldige steun voor mij als toekomstige huurder, erg vriendelijk en altijd snel in haar feedback.
19.02.2024Anoniem
Aanbeveling
We werden ondersteund en geadviseerd door de heer Alavanja over de verhuur van een condominium. De heer Alavanja heeft onze aanvraag meteen in behandeling genomen, een geweldig exposé voorbereid en online gezet. Na slechts 4 uur waren er 90 aanvragen, die de heer Alavanja voorsorteerde. De documenten (goed voorbereid) van zes geschikte aanvragen werden ter inzage aan de eigenaren gegeven. Na het opstellen van onze voorkeurslijst nodigde de heer Alavanja ons uit voor een bezichtigingsafspraak. Hij organiseerde ook een ontmoeting tussen de eigenaren en de nieuwe huurders. Het co-contract werd binnen een week opgesteld en door beide partijen ondertekend. De heer Alavanja begeleidde het proces tot aan de oplevering van de flat en verzekerde ons dat hij daarna beschikbaar zou zijn om eventuele vragen te beantwoorden.
We hebben de professionele manier van werken van de heer Alavanja zeer gewaardeerd. Zijn omgang met ons en de potentiële huurders was zeer hoffelijk. We willen vooral de snelle en doelgerichte afhandeling en afhandeling van het hele verhuurproces benadrukken. Wij kunnen de heer Alavanja en von Poll Immobilien alleen maar aanbevelen en zullen graag weer contact opnemen met von Poll Immobilien. Dr. C. en Dr. J. W.
21.11.2023Dr. C. & Dr. J. Welling
Liebe Frau Dr. Welling.
lieber Herr Dr. Welling,

haben Sie vielen lieben Dank für Ihre lieben Worte und Ihre positive Bewertung. Es freut mich sehr, dass der gesamte Prozess und meine Arbeit zu Ihrer Zufriedenheit waren. Ich bedanke mich für Ihr Vertrauen und verbleibe,

mit herzlichen Grüßen

Aanbeveling
Het contact met von Pool Immobilien en vooral met mevrouw Strey was uitstekend. Het vinden van een leuke woning in Hamburg is niet eenvoudig. Mevrouw Strey was erg vriendelijk, betrouwbaar, goed voorbereid en goed geïnformeerd.

Er waren geen lange wachttijden en de call-backs kwamen volgens afspraak.
Mevrouw Strey heeft ons een heel aardige collega aanbevolen die zich bezighoudt met de regio Laatzen-Mitte, omdat we nu ons huis in de regio Laatzen in Hannover willen verkopen.

We hebben niets dan positieve dingen te zeggen en bevelen Von Poll Immobilien graag aan bij anderen.
19.10.2023Familie Jafar
Aanbeveling
Mevrouw Strey is een professionele makelaar met het juiste gevoel voor menselijkheid en zakendoen. Ze kan zonder voorbehoud worden aanbevolen!
10.10.2023Sarah Erdelt
Aanbeveling
Naast de kennis, ervaring en professionaliteit van mijn makelaar Nicole Eversberg, was ik vooral onder de indruk van haar intuïtieve begrip van dialoogsituaties en haar vermogen om onze tegenpartij te lezen - in dit geval de koper.
Iris Kallin
08.10.2023Iris Kallin
Aanbeveling
Veel dank aan de heer Alavanja. Ik had het gevoel dat ik bij hem altijd in zeer goede handen was. De verkoop van de woning verliep vanaf het begin erg goed! Zelfs na de verkoop van de woning is hij zeer behulpzaam en ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om hem nogmaals te bedanken.
J.O.
29.08.2023Anoniem
Liebe Frau O. ,
ich danke Ihnen für Ihr positives Feedback und freue mich, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war.
Ich bedanke mich für die angenehme Zusammenarbeit und sende Ihnen herzliche Grüße aus Hamburg.

Aanbeveling
Mevrouw Strey was erg actief tijdens het verkoopproces en hield ons altijd snel op de hoogte. Ze heeft geweldig werk geleverd. We kunnen haar ten zeerste aanbevelen.
06.02.2023Stephan Gabriel
Aanbeveling
Ik vind dat mevrouw Strey heel vriendelijk is, alles goed regelt en altijd aanspreekbaar is. Er ontbraken nog documenten tot kort voor de notarisatie, maar dit was niet de schuld van mevrouw Strey. Ze heeft heel hard gewerkt om ze te krijgen.
15.11.2022Lucia Frenking
Aanbeveling
We hadden drie weken geleden een bezichtigingsafspraak met de heer Alavanja. We waren meer dan onder de indruk van het enthousiasme van de jongeman, die echt zijn hart en ziel in zijn werk legt. We waren erg onder de indruk van zijn expertise en kennis van zelfs de kleinste details. Ongevraagd wees hij ons op dingen die we ons nooit zouden hebben afgevraagd - in lekentaal!
Het komt erop neer dat we voor een andere woning hebben gekozen, maar we zullen de volgende keer dat we op zoek zijn naar een nieuwe woning graag weer een beroep doen op de diensten van von Poll!
Hartelijk dank!
P.Hawig en S.Enning
Immobilien Besichtigung
15.10.2022Anoniem
1000 Dank für Ihr tolles Feedback - ich freue mich riesig, dass Sie sich wohlgefühlt haben!
Alles Liebe und herzliche Grüße
Aanbeveling
Professioneel, uitstekende communicatie en bereikbaarheid en een snelle en succesvolle realisatie van het project - erg prettig en altijd weer!
07.10.2022Karsten Wursthorn
Aanbeveling
Goed, snel en eerlijk advies. Volledige ondersteuning bij alle aspecten van het verkoopproces.
11.08.2022Jürgen Krüger
Lieber Herr Krüger,
Frau Strey und das gesamte von Poll Immobilien Team im Alstertal freut sich über Ihre 5-Sterne Bewertung.
Haben Sie vielen Dank dafür.
Herzliche Grüße
4,00 van 5
10.10.2023Anoniem
4,47 van 5
19.04.2023Ursula und Wolfgang Engler
15.11.2022David Hartzig
Lieber Herr Hartzig,

haben Sie vielen lieben Dank für Ihre 5-Sterne Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war.

Mit herzlichen Grüßen

Izabela Strey
28.10.2022Anoniem
4,96 van 5
24.10.2022Elena Dubovitskaya
15.08.2022Anoniem
Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit unserer Dienstleistung zufrieden sind.
14.08.2022Katariina Röbbelen-Voigt
12.08.2022Anoniem
Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.
170 Recensies van

27.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Alstertal zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!