Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

14 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
4,80 van 5
Aanbeveling
Expertise tot in het kleinste detail
03.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Klantvriendelijke en zeer betrouwbare service in overleg. Daarnaast een goede analyse met uitleg van de afzonderlijke punten
07.02.2024Anoniem
Aanbeveling
We zijn erg blij met de uitgebreide ondersteuning door de heer en mevrouw Krüger. Zelfs op feestdagen en tijdens hun vakantie waren ze beschikbaar en toonden ze een bovengemiddelde betrokkenheid bij onze zaak. Aan het eind was er champagne en een prachtig boeket bloemen, echt buitengewoon stijlvol.
01.02.2024Silke Szabo
Aanbeveling
Het is alsof we elkaar al eeuwig kennen, alles is geweldig en vriendelijk.
26.01.2024Helge.hungerecker
Aanbeveling
Als verkoper van een huis was ik op zoek naar een betrouwbare makelaar omdat ik in het Zwarte Woud woon. Bij toeval kwam ik bij VON POLL IMMOBILIEN HAMELN terecht. Niet alleen het professionele werk is het vermelden waard, maar ook de persoonlijke band van de familie Krüger van VON POLL IMMOBILIEN Hameln met de klant is uitzonderlijk! Elk detail en elke inspectie met potentiële kopers werd in detail besproken. Vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat ik zeer goed verzorgd werd. Mijn verwachtingen werden zelfs ruimschoots overtroffen. De makelaars hadden zelfs tijd voor mij op een zondag. Hartelijk dank aan de familie Krüger! De warme en vriendelijke maar zeer professionele service werd ook zeer goed ontvangen door de koper van de woning. Ik kan VON POLL IMMOBILIEN HAMELN onder leiding van de familie Krüger alleen maar aanbevelen!
14.09.2023Gernot Meyer
3,96 van 5
Goed
Aanbeveling
De bezichtiging verliep zonder stress. Het consult was informatief en aangenaam.
Eventuele kritiek werd op de juiste manier beoordeeld.
Het was voor mij een goede eerste kennismaking.
08.08.2023Anoniem
4,98 van 5
Aanbeveling
Mevrouw en de heer Krüger zijn uitstekende partners en we kunnen alleen maar feliciteren iedereen die kiest voor deze twee experts als adviseurs / makelaars. Een betere professionele en persoonlijke ondersteuning is nauwelijks denkbaar. De twee zijn een juweel voor von Poll Immobilien GmbH! Hartelijk dank en succes!
10.07.2023Drs Hans-Konrad und Bernadette Peters
VON POLL IMMOBILIEN Hameln Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hameln :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Mijn ervaring met de heer en mevrouw Krüger was positief vanaf de eerste afspraak, die ik op zeer korte termijn had gemaakt, en de daaropvolgende ontmoeting en bezichtiging van het huis. De vastgestelde koopprijs, de daaropvolgende bezichtigingen van het huis en het voortdurende, zeer competente, zeer vriendelijke contact, vooral met mevrouw Krüger, was zeer goed tot aan de succesvolle verkoop van het huis!
verkoop van het huis! Ik zal "Von Poll Immobilien", in het bijzonder mevrouw en mevrouw Krüger, zeker met veel plezier aanbevelen!
03.06.2023Margit Ament- Speer
ons huis te koop

De heer Siebert heeft me met grote deskundigheid en vriendelijkheid geholpen bij de verkoop van mijn huis. Ik was zeer tevreden over zijn werk. Informatie werd snel verstrekt. Afspraken waren zeer betrouwbaar. Ik zou hem te allen tijde aanbevelen.
25.01.2022Juergen
Aanbeveling
Verkoop van ons vrijstaande huis met dubbele garage en tuin

We namen contact op met de heer Siebert op basis van een aanbeveling en kregen al snel een zeer goede indruk. De heer Siebert maakte meteen indruk op ons met zijn deskundigheid, professionaliteit en vriendelijkheid. Er ontstond een vertrouwensrelatie en we konden de heer Siebert met een gerust hart de opdracht geven om ons huis te verkopen. We werden gedurende de hele service goed op de hoogte gehouden en hadden al snel het vertrouwen dat de geplande verkoop snel een succes zou worden en dat het koopcontract zou worden afgerond. We waren zeer tevreden over de samenwerking.
23.10.2021Sabine H.
Aanbeveling
Heel vriendelijk en met een stralende glimlach wordt er meteen een persoonlijke, vertrouwelijke relatie opgebouwd. De heer Siebert heeft ons heel gelukkig gemaakt.
17.10.2021Gerda Metzger
Aanbeveling
De heer Siebert heeft uitstekend werk geleverd. Hij was te allen tijde beschikbaar en gaf alle informatie onmiddellijk door. De taxatie van het huis bereikte ook de verkoopprijs. We hoefden ons nergens zorgen over te maken totdat het huis was verkocht. De service was zeer professioneel. We willen Von Poll bedanken en kunnen hem alleen maar aanbevelen aan anderen.
11.10.2021Sabine

23.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hameln

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hameln zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!