VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Kirchrode

Professioneel gedrag

Uitleg

22 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
Mevrouw Wachtel is een top makelaar. Vriendelijk, bekwaam, toegewijd en behulpzaam. Ik heb met meerdere makelaars te maken gehad en zij is de eerste die haar geld heeft verdiend.
13.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over mijn makelaar, de heer Jacobi in het bijzonder!
Ik heb hem leren kennen door de aankoop van ons huis. Hij ging zo verantwoordelijk om met de woning die hem was toevertrouwd en was zo attent dat het voor mij absoluut duidelijk was dat ik de verkoop van mijn bestaande woning aan hem zou toevertrouwen.
Ik had al enige ervaring met andere makelaars.
De heer Jacobi overtrof ze allemaal op het gebied van vriendelijkheid, betrokkenheid, flexibiliteit en toewijding!
Ik ben zeer tevreden over VON POLL IMMOBILIEN.
10.03.2024Anoniem
Dames en heren van von Poll Immobilien Hannover - Kirchrode,

Ik wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om de heer Dennis Jacobi te bedanken voor zijn professionele afhandeling van de verkoop van mijn woning in Hannover. Dankzij zijn persoonlijke inzet is hij erin geslaagd de verkoop te realiseren in een zeer gecompliceerde marktomgeving. Zijn persoonlijke service was onberispelijk en ging op bepaalde momenten veel verder dan de contractueel overeengekomen diensten van een makelaar. Mijn persoonlijke dank gaat uit naar hem hiervoor.

Vriendelijke groeten uit Sao Paulo
Thomas Tinm
31.01.2024Thomas Timm
Aanbeveling
Je wordt voortdurend geïnformeerd en op de hoogte gehouden.
04.12.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Bekwame makelaar, zeer beleefd en bijzonder aardig op persoonlijk vlak. Zeer betrokken en in contact met ons. Altijd bereikbaar, zelfs 's avonds laat op zijn eigen mobiele nummer. Een persoon waar je niet omheen kunt.
03.11.2023Herbert Thieme
VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Kirchrode Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Kirchrode :
Sehr geehrter Herr Thieme,

Vielen Dank für das Vertrauen und die nachfolgende tolle Bewertung für unseren Kollegen Alec Lenau.

Team VON POLL Hannover
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met het professionele advies in alle zaken met betrekking tot de verkoop van onze flat. Wij zouden Von Poll Immobilien Hannover-Kirchrode te allen tijde aanbevelen.
04.10.2023Anoniem
Vielen Dank für die sehr gute Bewertung!
Aanbeveling
Zeer professionele samenwerking, betrouwbare informatie en gezaghebbende houding. Ik werd altijd snel geïnformeerd over de stand van zaken en onmiddellijk betrokken bij alle beslissingen! Hartelijk dank van mijn kant!
05.09.2023Claudia Pyras
Aanbeveling
Een zeer vertrouwenwekkende, betrouwbare, professionele en prettige samenwerking. Ik voelde me te allen tijde goed ondersteund.
10.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik ben helemaal tevreden en zou het zeker aanraden aan anderen
29.10.2022Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
We voelden dat we in goede handen waren.
14.07.2022Anoniem
Guten Tag,

vielen Dank für Ihre gute Bewertung!

Freundliche Grüße, Ihr VON POLL Team in Hannover
Aanbeveling
Van A tot Z hebben we de goede en competente medewerkers van von Poll leren kennen en waarderen.
Wij zouden von Poll Immobilien Kirchrode dan ook aan anderen aanbevelen.
Vriendelijke groeten
Bouclier
24.05.2022Bouclier
Lieber Herr Bouclier,

vielen Dank für die tolle Bewertung. Es hat uns auch sehr viel Spaß bereitet! So könnte es immer sein!

Liebe Grüße, Kristina Karst und Christian Neteler
Aanbeveling
De heer Axel Lenau gaf ons zeer goed advies. Hij was afstandelijk en nooit opdringerig. Zeer betrouwbaar en correct. De verhuur van onze flat werd zeer snel en vertrouwelijk afgehandeld. Bedankt, want we hadden zeer slechte service bij een ander bedrijf en we zullen jullie altijd graag aanbevelen!
18.05.2022Chr. Willer-v. Klitzing und Dr.H.Willer
Aanbeveling
Ik wil mijn adviseur, de heer Brandis, uitdrukkelijk prijzen!
Ik/wij hadden het gevoel dat we vanaf de eerste minuut competent advies kregen.
Ik wil vooral zijn extra sociale vaardigheden benadrukken:
Had een open oor voor elk probleem en de juiste oplossing zonder zichzelf op de voorgrond te plaatsen. Een uiterst aangename, competente makelaar die we graag aanbevelen!
VON POLL IMMOBILIEN Hannover – Mitte
24.03.2022Joachim Kriener
Sehr geehrter Herr Kriener,

vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und vor allem die unkomplizierte Verständigung.

Ihr VON POLL Team in Hannover
Aanbeveling
We waren volledig tevreden over de prestaties van onze consultant en zijn beoordeling. De punten die niet werden gewaardeerd in hun enquête hoefden niet te worden gebruikt vanwege de aard van de taak, dus ze hadden geen negatieve invloed, maar werden gewoon niet in aanmerking genomen.
01.03.2022Ulrich Helmsen
Sehr geehrter Herr Helmsen,

vielen Dank für Ihre tolle Bewertung.

Ihr VON POLL Team in Hannover
04.04.2024Kathrin Buchholz
07.02.2024Anoniem
4,40 van 5
23.01.2024Anoniem
4,80 van 5
25.05.2022Berhla
Vielen Dank für die tolle Bewertung!!

Danke für das Vertrauen zur Beauftragung.
24.05.2022Anoniem
Vielen Dank liebe Familie Ambrosy!
4,60 van 5

24.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Kirchrode

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hannover - Kirchrode zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!