Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Flexibiliteit

16 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Hartelijk dank aan het hele team voor de goede samenwerking!
23.02.2024Familie H.
4,60 van 5
Aanbeveling
Als ik vragen had, belde de heer Roider me snel terug en het contact was altijd constructief. Hij zorgde goed voor ons pand, zorgde er bijvoorbeeld voor dat het van binnen schoon was en maakte een gastvrije, vriendelijke indruk. Bij uitdagingen was hij altijd kalm, oplossingsgericht en optimistisch. In ons geval is dat waarschijnlijk waar gebleken: "Iedereen kan simpel..." Ik ben erg dankbaar dat we op deze reis zijn begeleid door de heer Roider.
02.02.2024Sonja Bläsing
Aanbeveling
Ik ben blij dat ik voor von Poll heb gekozen. Ik vond mijn droomappartement via hen. Ik had het genoegen om samen te werken met Herr Romeo Röth. Hij was uiterst competent, behulpzaam, vriendelijk, betrouwbaar, responsief en efficiënt vanaf het allereerste begin. Mijn situatie met een banklening en timing voor het kopen van het appartement was een beetje uitzonderlijk, maar Herr Röth heeft alles heel goed geregeld en me goed ondersteund tijdens het hele proces. Alles verliep soepel en zoals afgesproken. Ik wil Herr Röth bedanken voor zijn begeleiding bij deze aankoop. Ik kan Herr Röth sterk aanbevelen als makelaar en von Poll als geheel.
27.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Poll Immobilien stond altijd klaar om al mijn vragen te beantwoorden. Ik had nooit het gevoel alleen gelaten te worden. De heer Roider heeft me ook vaak aangemoedigd. Er werd ook altijd snel contact met me opgenomen als er iets onduidelijk was van mijn kant. Ik zou hem 100 procent aanbevelen.
13.07.2023Anoniem
4,85 van 5
Aanbeveling
Het von Poll team in Heilbronn biedt een zeer open, vriendelijke en beleefde service bij het zoeken naar en adviseren/afhandelen van vastgoedaankopen. De medewerkers zijn altijd beschikbaar en ondersteunen kopers met hun diepgaande kennis. Hartelijk dank voor de vlotte transactie.
01.04.2023Anoniem
TOP!!!
De verkoop van mijn woning door de heer Roider was te allen tijde ongecompliceerd. Zeer bekwame en sympathieke makelaar, super vriendelijk en betrokken personeel.
Graag: 5 sterren!!!
Regula Bollinger
25.03.2023R.B.
Aanbeveling
Hartelijk dank voor uw ondersteuning bij de marketing of aankoop van een woning. De service was altijd competent en behulpzaam. Wij kunnen von Poll Immobilien met een gerust hart aanbevelen.
16.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik voelde me vanaf het begin erg op mijn gemak bij het hele team. Van de heer Roider tot het fantastische team om hem heen. Ze doen hier geweldig werk. Ik zal nooit meer een andere makelaar gebruiken. Hartelijk dank aan het team en de heer Roider.
15.11.2022Marcel Buchholzke
Aanbeveling
Het persoonlijke contact was erg goed. We werden altijd op de hoogte gehouden van de huidige status. Vragen werden snel beantwoord en de ondersteuning was altijd goed.
26.10.2022Haussmann
Aanbeveling
Omdat we al twee uitstekende ervaringen hadden met de heer Roider en zijn team, besloten we voor een derde keer een woning in zijn trouwe en bekwame handen te leggen. Zoals we gewend waren, verliep alles soepel vanaf het eerste consult tot de notarisafspraak en verder. Dankzij de vriendelijke en actieve manier waarop alles werd afgehandeld, ook zaken die niet vanzelfsprekend waren, waarvoor ik hem bijzonder dankbaar ben, kon ik er van veraf met een gerust hart op vertrouwen dat alles goed werd afgehandeld.
Mochten we ooit weer een makelaar nodig hebben, dan zullen we ons zeker een vierde keer met een gerust hart tot de heer Roider en zijn team wenden.
22.09.2022U. L.
4,96 van 5
Aanbeveling
De verkoop van ons huis was en is een zeer persoonlijke zaak voor ons. Als gezin hebben we er een gelukkige tijd kunnen doorbrengen, dus we wilden weten of het in goede handen was. We wilden dat de heer Roider ons, ons geliefde huis en de nieuwe eigenaren met integriteit zou behandelen. Omdat we al eerder met de heer Roider te maken hadden gehad en deze eerdere ervaring hadden, kozen we opnieuw voor zijn diensten. We zijn hier erg blij mee, want onze ervaring met hem (en bij volmacht ook met mevrouw Merbt) was wederom niets dan het beste. We voelden ons vanaf het begin op ons gemak en goed ondersteund, van het onderzoek naar het onroerend goed, via de voorbereiding tot de onderhandelingen met (potentiële) kopers en het opstellen van het notariële contract. Het was heel fijn en vooral heel opluchtend om te weten dat alle processen in goede en professioneel deskundige handen waren en om het los te kunnen laten. We zullen graag weer gebruik maken van zijn diensten. D+J
03.06.2022Anoniem

05.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Heilbronn

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Heilbronn zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!