Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

27 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
- Zeer snel contact
- Deskundig, zeer vriendelijk advies
- Constante, snelle informatie over de voortgang van de marketing
07.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer beleefd, vriendelijk en informatief.
Professioneel advies, vrijblijvend en toch persoonlijk.
Goed werk, als het gaat om de verkoop van een huis zal ik graag weer contact met jullie opnemen (vooral met mevrouw Griese).
21.03.2024Anoniem
Aanbeveling
De persoonlijke ondersteuning van de heer Knodel was prettig en ik vond het erg prettig. De klantenservice was professioneel, bindend en duurzaam te allen tijde totdat het contract werd ondertekend. Contact opnemen was gemakkelijk en hij beantwoordde telefoontjes en e-mails snel.
21.12.2023Frank Tams
Uitstekend
De makelaar was erg vriendelijk en beantwoordde al mijn vragen altijd naar tevredenheid. Mijn telefoontjes en e-mails werden zo snel mogelijk beantwoord. Het was een uitstekende service van uw bedrijf.
20.12.2023Rena Wensien
Aanbeveling
De heer Knodel voldeed in alle opzichten aan onze verwachtingen en was altijd een competent contactpersoon voor ons. We zouden hem graag weer inschakelen als dat nodig is.
21.11.2023Birgit Hamann
Aanbeveling
De heer Knodel reageerde binnen zeer korte tijd op onze aanvraag en we konden de woning de week erna bezichtigen. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een rondleiding door het huis. De heer Knodel was ook in staat om ons te helpen met eventuele vragen die we hadden over de transactie. Hartelijk dank en ga zo door.
21.10.2023K. Möller
Aanbeveling
Wow, het kan niet beter!

We hadden het buitengewoon vriendelijke genoegen om samen te werken met de makelaar VON POLL IMMOBILEEN KIEL, vertegenwoordigd door de heer Marco Knodel, en we kunnen echt alleen maar positieve dingen melden over onze ervaringen in verband met de aankoop van een condominium en de verkoop van ons vrijstaande huis. Vanaf het begin was de heer Knodel zeer vriendelijk en toegankelijk, uiterst professioneel en betrokken. Hij toonde een uitstekende kennis van de vastgoedmarkt en was in staat om ons waardevolle inzichten en adviezen te geven, die uiteindelijk hebben geleid tot de aankoop of verkoop van de woning.

Wat vooral indruk op ons maakte, was de aandacht die de makelaar besteedde aan onze individuele behoeften en wensen. Hij nam echt veel tijd om onze ideeën te begrijpen en stelde ons een woning voor die absoluut aan onze eisen voldeed. Hij was even toegewijd en zeer professioneel in zijn afhandeling van de verkoop van ons vrijstaande huis en was in staat om ons binnen korte tijd een koper voor te stellen, die vervolgens ons huis kocht. Hierdoor konden we tijd en energie besparen en ons concentreren op de echt veelbelovende opties.

De makelaar was altijd beschikbaar en reageerde altijd snel op onze vragen. Hij was geduldig en beantwoordde al onze vragen in detail. Zijn professionaliteit en vriendelijkheid gaven ons het gevoel dat we bij hem in goede handen waren.

Dankzij de heer Knodel konden we eindelijk onze droomwoning vinden en verliep de verkoop van ons huis zeer professioneel en snel. Hij bood ons uitstekende ondersteuning tijdens het hele proces en zorgde ervoor dat alles soepel en zonder complicaties verliep. Zijn expertise en netwerk waren van onschatbare waarde.

We kunnen deze makelaar alleen maar met een gerust hart aanbevelen. Zijn expertise, toewijding en uitzonderlijke klantenservice maken van hem een betrouwbare keuze voor iedereen die een huis wil kopen of verkopen.

Hartelijk dank meneer Knodel voor de uitstekende service!
18.10.2023Thomas Petersen
Aanbeveling
Omdat ik nog nooit eerder een huis had verkocht, had ik veel vragen voor de heer Möllemann. Dankzij zijn jarenlange ervaring kon hij ze allemaal beantwoorden en alle onzekerheden wegnemen. De heer Möllemann was altijd beschikbaar voor mij en vond binnen 2 maanden een solvente koper voor het huis! Nogmaals hartelijk dank voor alles.
22.06.2023Anoniem
Aanbeveling
De samenwerking met de heer Knodel was uitstekend. Hij was altijd beschikbaar en betrouwbaar. Dankzij zijn netwerk kon ik mijn investering binnen een paar weken voor een goede prijs verkopen. Ik zou het graag nog eens doen. Top!
01.06.2023Anonym
Aanbeveling
We kregen perfecte, objectieve en zeer professionele ondersteuning van de zeer bekwame en verstandige makelaar de heer Knodel van Von Poll Immobilien. We kregen zeer professioneel advies over zowel de aankoop van onze woning als de verkoop van onze flat in een geweldige sfeer. Alles verliep soepel en zeer professioneel, van het eerste adviesgesprek tot de voorbereiding van het exposé tot de verkoop en de sleuteloverdracht!
18.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We vonden Mr Knodel erg aardig. Hij was altijd beschikbaar en regelde alles. Het advies was deskundig en we konden op zijn advies vertrouwen. Als we weer een huis verkopen of kopen, zal hij onze eerste keuze zijn.
11.05.2023Bianka Carstens
Aanbeveling
Absoluut betrouwbaar advies en ondersteuning tot het sluiten van het contract en daarna. Ik beveel de heer Hundhausen aan elke verkoper van onroerend goed aan als een serieuze, competente en deskundige partner.
25.04.2023Karola Dietsch
Aanbeveling
Ik was vooral onder de indruk van de ondersteuning van de heer Knodel tijdens de transactie. Persoonlijk en commercieel zeer prettig, onopvallend en snel. In dit geval was ik eigenlijk blij dat ik mijn honorarium voor deze bemiddeling had betaald.
13.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Het eerste contact werd gelegd @mail .
De benodigde documenten waren me hier al toegestuurd; het ging om een bouwproject dat nog niet was afgerond.
Slechts een paar dagen later had ik een persoonlijk gesprek met een medewerker in Neumünster.
Het contact was erg vriendelijk en beleefd, en ik kreeg ook antwoord op technische vragen.
Ik kreeg snel een bezichtiging aangeboden.
Op geen enkel moment voelde ik me onder druk gezet, mijn bezwaren en twijfels werden serieus genomen.
Om persoonlijke redenen moet ik nog een beslissing nemen, maar ik hoop dat dit in de komende maanden zal gebeuren. Dan neem ik contact met je op.

Ik wil het bedrijf von Poll bedanken voor hun competente en professionele service.

Victoria Camacho
28.07.2022Victoria Camacho
27.07.2022Anoniem
Professionele behandeling.
13.05.2022Anoniem
4,64 van 5
Hallo mijnheer Möllemann,
Namens mijn ouders en mijzelf wil ik u natuurlijk hartelijk bedanken voor uw steun,
advies en het opstellen van het taxatierapport (gratis!). Alles was perfect! Als de tijd rijp is, komen we bij u terug.

Groeten Michael Rieck

27.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Kiel

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Kiel zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 03.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!