Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
VON POLL IMMOBILIEN is een van de grootste makelaars in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 collega's en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers. Onze klanten zijn eigenaren van onroerend goed met een...

Contactgegevens

Uitleg

19 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,97 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Sodki gaf ons geweldige ondersteuning en advies en bereidde een uitstekende afronding voor. Hartelijk dank! Anita en Michael Hecker
15.03.2024Hecker
Aanbeveling
De vastgoedadviseurs van "von Poll Immobilien hebben een goed gevoel voor de vastgoedmarkt en helpen je voorkomen dat je wordt uitgebuit.
En als makelaars zorgen ze ervoor dat de verandering van eigendom serieus en juridisch veilig is.
Mijn dank daarvoor.
01.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Het uiterst hartelijke contact met de makelaar mevrouw Anna Sodki en haar professionele ondersteuning vanaf de taxatie van mijn woning tot aan de notariële afhandeling van de verkoop zou ervoor zorgen dat ik altijd weer naar von Poll Immobilien Köln-Dellbrück zou gaan.
26.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben mevrouw Sodki en haar team benaderd voor de verkoop van ons 2-gezinshuis in Keulen Brück. De hele transactie werd te allen tijde op een betrouwbare, competente en voor ons verkopers zeer aangename manier afgehandeld. Mevrouw Sodki stond ons altijd met raad en daad terzijde, vanaf het eerste contact tot de succesvolle afronding van de transactie. Ze zal ook aanwezig zijn bij de overdracht.
Wij kunnen von Poll Immobilien met mevrouw Sodki en haar team zonder voorbehoud aanbevelen.
30.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Altijd aangename bezoeken en competent advies!
23.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Sinds het contact met von Poll Immobilien, zeer vriendelijke gesprekken en zeer competent advies. Onze aanvraag werd zo snel mogelijk behandeld.
21.08.2022Anoniem
Aanbeveling
Vanaf het begin waren we onder de indruk van de professionele behandeling van onze wens om een huis in Keulen te verkopen door mevrouw Sodki en haar geweldige team. Na een kort onderzoek van de vastgoedmarkt was het duidelijk dat mevrouw Sodki de enige makelaar was die we wilden. Het competente advies en de snelle voorbereiding van het exposé met een goed onderbouwde taxatie van het onroerend goed waren voorbeeldig. Het hele proces, van de eerste ontmoeting tot de notarisafspraak, was aangenaam en gaf ons altijd het gevoel dat we in de beste handen waren.
We kunnen mevrouw Sodki en haar team met een gerust hart aanbevelen als zeer goede makelaars.
Met dankbare groeten.
De familie Schumacher
06.07.2022Familie Schumacher
Aanbeveling
Wij hebben ons vrijstaande huis in Keulen-Dellbrück laten verkopen door VON POLL IMMOBILIEN. We werden begeleid door de makelaar Anna Sodki, de manager van de Dellbrück "winkel".

Al met al werden we vanaf het eerste gesprek tot aan de taxatie en de notarisafspraak zeer goed en professioneel begeleid. De op feiten gebaseerde, eerlijke taxatie van ons onroerend goed was bijzonder overtuigend. De foto-expositie die werd gemaakt, presenteerde ons huis goed.

Onze woning had een voorkeursrecht en een recht van overpad, die niet voor elke vastgoedaankoop van belang zijn en de verkoop er niet eenvoudiger op maakten. Maar zelfs deze uitdagingen werden goed aangepakt door mevrouw Sodki en haar team.

Natuurlijk wil je altijd zo min mogelijk commissie betalen bij het verkopen/aankopen van een huis. Maar als de makelaar goed presteert, is een eerlijke betaling ook eerlijk. Dat was hier duidelijk het geval. Omdat we tegelijkertijd ongeveer anderhalf jaar op zoek waren naar een nieuwe woning, kunnen we vergelijken. We hebben wel 40 makelaars leren kennen. Slechts één van hen was zo professioneel als mevrouw Sodki.

We geven haar daarom een duidelijke aanbeveling!
12.04.2022Anoniem
4,60 van 5
Indrukwekkende professionaliteit.
Mevrouw Sodki van de winkel in Keulen-Dellbrück heeft me competent advies gegeven.
Haar vriendelijke manier van werken maakte de samenwerking zeer aangenaam.
Ik kan jullie met een gerust geweten aanbevelen!
Bedankt voor de fijne tijd.
Erich M..........
09.04.2022Anoniem
Aanbeveling
De taxatie van het onroerend goed door de makelaar, mevrouw Sodki, was uiterst competent en professioneel. Alle vragen werden op een zeer vriendelijke, gedetailleerde en vooral begrijpelijke manier beantwoord. We zouden haar en haar team zonder voorbehoud aanbevelen.
26.03.2022Anoniem
Aanbeveling
Uitstekende service, zeer competent, persoonlijk, rustig, altijd vriendelijk.
21.03.2022A Fiwa
Aanbeveling
Zeer goed en betrouwbaar advies vanaf de eerste bezichtiging tot de aankoop van de woning.
20.03.2022Claudia Müller-Spohr
Aanbeveling
Mevrouw Sodki en haar team zijn uiterst professioneel, kalm, pragmatisch, altijd vriendelijk en reageren onmiddellijk - al met al een zeer positieve, aangename en succesvolle samenwerking.
100% aanbeveling!
18.03.2022Albert Fiwa
4,89 van 5
Aanbeveling
Ik had het genoegen om de diensten van mevrouw Anna Sodki en mevrouw Claudia Lausberg te ontvangen en was zeer tevreden.
Alles wat ik vroeg, zoals aanvullende informatie voor de bank, vergaderingen op korte termijn, enz. werd snel geregeld en met het hoogste niveau van professionaliteit.
Beleefdheid, vriendelijkheid en efficiëntie begeleidden alle processen, van het bod tot de overhandiging van de sleutels van het gekochte appartement.
Ik hoop in de nabije toekomst weer met Von Poll Immobilien samen te werken!
A.W
09.03.2022Ayelet Walter
Aanbeveling
We waren erg tevreden over de deskundige en serieuze ondersteuning.
11.02.2022Anoniem
Aanbeveling
We willen mevrouw Sodki en haar team bedanken voor het vriendelijke en deskundige advies en de professionele afhandeling van onze verkoop.
01.02.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Köln-Dellbrück Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Köln-Dellbrück :
Vielen Dank für die tolle Zusammenarbeit. Es hat uns viel Freude gemacht, den Verkauf Ihres Penthouses zu begleiten.
21.03.2024Sophie S.

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Köln-Dellbrück

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Köln-Dellbrück zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!