Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4,73 van 5
Professionele evaluatie implementatie
26.04.2024Frau Heite & Herr Heite
Aanbeveling
Het advies was vanaf het begin van een zeer hoog niveau. Elke stap werd ons duidelijk en begrijpelijk uitgelegd door de heer Retzlaff, wat ons als kopers veel vertrouwen gaf. We hadden ook het gevoel dat we in zeer goede handen waren dankzij de beleefde en hartelijke manier waarop mevrouw Ommer ons behandelde. Het was merkbaar dat onze individuele behoeften en voorkeuren altijd centraal stonden. We zijn dolblij met onze nieuwe woning en weten dat we de juiste beslissing hebben genomen. Hartelijk dank voor jullie uitstekende werk.
PS aan de lezers; Wacht niet te lang met het raadplegen van VON POLL IMMOBILIEN!
17.10.2023Herr und Frau Todorovic Sterleman
VON POLL IMMOBILIEN Lüdenscheid Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Lüdenscheid :
Guten Tag Eheleute Todorivic, vielen vielen Dank für Ihre netten Worte. Es war auch für uns ein Vergnügen für solch tolle Kunden arbeiten zu dürfen.
Aanbeveling
Erg aardig en vriendelijk, competent.
12.10.2023Frau Woloszyn
Vielen Dank Frau Woloszyn
Aanbeveling
De heer Retzlaff was erg vriendelijk en nam veel tijd om ons alles te laten zien en onze vragen te beantwoorden.
06.10.2023Frau Di Rosa
Hallo Frau Di Rosa, es freut mich sehr das Sie gerade das wichtige Thema Zeit ansprechen. Die nehmen wir uns gerne für unsere Kunden.
Aanbeveling
De heer Retzlaff is een zeer aangenaam persoon om mee te praten en gaf ons uitstekende informatie over de omstandigheden en speciale kenmerken van het huis tijdens de bezichtiging zonder al te opdringerig te zijn. Een makelaar die we te allen tijde zouden aanbevelen.
06.10.2023Familie Duman
Guten Tag Familie Duman, es ist uns wichtig das wir die offenen Punkte für unsere Kunden möglichst schon bei der Besichtigung klären können. Falls dies nicht der Fall ist liefern wir diese natürlich schnellstmöglich nach. Vielen Dank
Aanbeveling
Zeer competent advies en uitgebreide professionele uiteenzetting!
22.09.2023Herr Martinez
Vielen Dank Herr Martinez
26.08.2023NK
1a met een sterretje
De verkoop van mijn flat was een groot succes. De heer Thiel gaf me zeer deskundig en zeer vriendelijk advies en ondersteuning bij alle zaken. De professionele afhandeling gaf me altijd het gevoel dat ik in goede handen was. Ik zou mijn woning altijd weer via von Poll Immobilien Lüdenscheid verkopen. Hartelijk dank aan het hele team.
23.08.2023Franke Osterkamp
Hallo Frau Osterkamp, das Lob können wir nur zurückgeben. Denn auch wir sind natürlich auf die Informationen der Verkäufer und Verkäuferinnen angewiesen. Vielen Dank für die gute Zusammenarbeit
Aanbeveling
Van A-Z had ik het gevoel dat ik bij Poll-Immobilien Lüdenscheid in goede handen was.
12.08.2023Herr Böhm
Vielen Dank Herr Böhm
4,60 van 5
07.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Professioneel en realistisch advies over de mogelijkheden om een huis te verkopen met een goed onderbouwde en begrijpelijke prijsbeoordeling, wat helpt om met redelijke verwachtingen het verkoopproces in te gaan. Zeer vriendelijk en beleefd met begrip voor de individuele persoonlijke situatie.
22.05.2023Herr Osthaus
Hallo Herr Osthaus, es freut uns sehr, dass Sie mit uns zufrieden waren und unsere Dienstleitung so positiv beurteilen. Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung
4,96 van 5
Aanbeveling
Zeer goed bereikbaar, competent en betrouwbaar, vriendelijk, topservice
08.05.2023Anoniem
Vielen Dank Frau Hilbrandt
Aanbeveling
De heer Thiel gaf ons uitstekend, uiterst deskundig en zeer gedetailleerd advies. Dankzij hem is de woning zeer goed verkocht. Een echte aanrader!
08.02.2023Kathrin Schmidt
Vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Wir freuen uns, das Sie mit unserem Service & und unserer Dienstleistung so zufrieden waren. Ihr Team der Firma von Poll Immobilien Iserlohn & Lüdenscheid
Aanbeveling
Vriendelijke, competente en eerlijke beoordeling
20.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Deskundig, vriendelijk advies, overtuigt door betrouwbaarheid
29.11.2022Herr Blümel
Vielen Dank Herr Blümel
Aanbeveling
Zeer goed advies en behulpzaam bij alle vragen,
goede service en zeer professioneel
27.09.2022Frau Rosato- Balz
Aanbeveling
De heer Thiel heeft een competente, betrouwbare manier van praten. Hij was in staat om ons te helpen met de vragen die we stelden. De zeer goed voorbereide Power Point presentatie was ook overtuigend. Van de ontvangst tot het afscheid was alles perfect.
We kunnen jullie bedrijf zeker aanbevelen.
14.09.2022Karl-Heinz Rauterkus
Liebe Eheleute Rauterkus, vielen Dank für Ihre überaus freundliche Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie mit uns so zufrieden sind. Ihr von Poll Team Iserlohn und Lüdenscheid
Aanbeveling
Zeer competent en vriendelijk. Hier krijg je persoonlijk advies met een hoog expertiseniveau. Klanttevredenheid is hier een topprioriteit. Dit was niet ons laatste contact :)
25.08.2022Frau Lischka
Aanbeveling
Zeer deskundig en prettig advies. Van het huisbezoek tot de afspraak en het taxatiegesprek: je voelt dat je in goede handen bent.
Hartelijk dank.
16.08.2022Eheleute Giacobino
Hallo Eheleute Giacobino, es hat Spaß gemacht für Sie zu arbeiten. Ihr von Poll Team Iserlohn & Lüdenscheid
4,94 van 5
Aanbeveling
Tot nu toe heb ik er geen spijt van gehad dat ik heb ingestemd met een gratis consult en beoordeling vooraf.
12.08.2022Jörg Petruschke
Hallo Herr Petruschke, haben wir gerne für Sie gemacht. Ihr von Poll Team Iserlohn & Lüdenscheid
229 Recensies van

01.05.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Lüdenscheid

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Lüdenscheid zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!