Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,71)

7 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
De doorslaggevende factor in vergelijking met andere aanbieders was dat we voor de bestelling op een vriendelijke maar duidelijke manier te horen kregen wat mogelijk was en wat niet, gebaseerd op een deskundig advies. Er werd ons niet het onderste uit de kan beloofd, maar op een transparante manier werd ons getoond wat haalbaar was.
Aan het einde van het gesprek had je de indruk met een professioneel bedrijf (persoon) te werken die zijn vak verstaat. Dit werd ook bevestigd tijdens de hele offertefase en de verkoop.
14.12.2023A.W.
Aanbeveling
Von Poll is echt een geweldig bedrijf! Ze zorgen voor alles en staan altijd voor je klaar!
Zeker aan te bevelen!
Heel erg bedankt! Vooral aan mevrouw Doden! We zijn zeer tevreden.
29.11.2023K.D
Aanbeveling
Mevrouw Doden stond altijd voor ons klaar. Het proces van de voorbereiding van het exposé tot de notarisafspraak was zeer professioneel. Graag weer!
22.07.2023Olaf Freese
Aanbeveling
Hartelijk dank aan het team van Poll in Norden. Ik wil in het bijzonder de heer Julian Suhren bedanken voor de succesvolle verkoop van mijn huis in Norden. Vanaf het begin werd ik zeer goed opgevangen door de heer Suhren. De afzonderlijke stappen die genomen moesten worden, werden zeer goed uitgelegd door de heer Suhren. Ik had meteen een goed niveau van vertrouwen. Ik beveel de makelaar Suhren graag aan en wens het Poll-team veel succes in de vestiging in Norden. Hartelijk dank!
08.04.2023Gudrun Lührs

09.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Norden / Ostfriesland

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Norden / Ostfriesland zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!