Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4 Beoordelingen

18 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,84 van 5
Aanbeveling
Ik was meer dan tevreden over de heer Wahler. De verkoop van het huis van mijn ouders was extreem emotioneel geladen voor mij. De heer W. stond zo goed aan mijn zijde, met absoluut geweldige menselijke ondersteuning tot aan de notarisafspraak deze week... ...professioneel toch, bijna altijd bereikbaar. In alle facetten kan ik alleen maar lovende woorden gebruiken. Meer is niet mogelijk! Lg. en alle goeds voor de toekomst. Uw Anita Sohlbach
17.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik ben echt heel tevreden!
Bedankt mevrouw Maierhöfer voor uw hulp!
16.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik kan VON POLL IMMOBILIEN Schweinfurt met een goed geweten aanbevelen, want de verkoop van mijn woning via VON POLL en de zeer vriendelijke ondersteuning door de heer Tobias Wahler werd snel, gelukkig en tot mijn volle tevredenheid afgerond.
De heer Tobias Wahler was snel, gelukkig en tot mijn volle tevredenheid afgerond. K.V.
09.12.2023K. V.
Aanbeveling
We waren vanaf het begin zeer tevreden over het advies en de verdere ondersteuning bij de verkoop van ons huis.
Onze makelaar, mevrouw Maierhöfer, stond altijd voor ons klaar. Vragen werden meteen opgehelderd en aan ons doorgegeven. De ondersteuning van mevrouw Maierhöfer was zeer goed.
We zullen VON POLL IMMOBILIEN zeker aanbevelen aan anderen.
Nogmaals een groot compliment voor mevrouw Maierhöfer.
10.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Tobias Wahler van Poll Immobilien heeft de verkoop van mijn huis zeer succesvol, zelfverzekerd en professioneel afgehandeld. Hij was altijd een zeer vriendelijk aanspreekpunt en had goede oplossingen paraat. Ik zou daarom iedereen die een huis wil verkopen aanraden om contact op te nemen met Tobias Wahler. Nogmaals hartelijk dank voor de succesvolle bemiddeling bij de verkoop.

Ik zal Von Poll immobilien graag bij anderen aanbevelen.

Bedankt voor het goede advies en voor de snelle verkoop
22.06.2023Anoniem
3,60 van 5
Positieve prijsflexibiliteit
23.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Elke Maierhöfer heeft ons met grote deskundigheid en servicegerichtheid ondersteund bij de verkoop van ons onroerend goed. De snelheid van de transactie en het resultaat spreken boekdelen. Hartelijk dank!
29.06.2022Michael Hallmann
4,80 van 5
Aanbeveling
Een serieus en toegewijd team met veel expertise en gevoel voor individuele details.
26.05.2022Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden met het advies van de heer Wahler en zouden hem altijd weer gebruiken. Christel en Jens Kelsch
22.05.2022Jens Kelsch
Aanbeveling
We werden zeer persoonlijk en individueel begeleid door mevrouw Meierhöfer, die ik heb leren kennen als een zeer betrokken, competente, ervaren en succesvolle makelaar. Mevrouw Meierhöfer begreep heel goed hoe ze een absoluut harmonieuze balans tussen potentiële kopers, verkopers en kopers kon creëren en behouden. Ze was altijd 24 uur per dag beschikbaar voor ons en stond tot onze beschikking in alle zaken die betrekking hadden op de marketing van ons onroerend goed. Mevrouw Meierhöfer heeft het niveau, de stijl en de klasse, evenals de juiste omgeving om zeer succesvol te verkopen in de exclusieve sector. Ze is een grote aanwinst voor de vastgoedmarkt, wat niet altijd gemakkelijk is, en een geluk voor VON POLL Immobilien in Schweinfurt. We wisten dat ons onroerend goed bij haar in de allerbeste handen was en het was de enige juiste beslissing. Ik ben heel dankbaar dat we met haar hebben kunnen samenwerken en dat ze de verkoop altijd van A tot Z in goede banen heeft geleid en ons al het bijbehorende werk uit handen heeft genomen. . Een grote dank aan mevrouw Meierhöfer voor haar succes en voor de zeer aangename en ongecompliceerde samenwerking met haar.
22.04.2022Christiane Handwerker

01.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Schweinfurt

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Schweinfurt zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!