Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Beschikbaarheid

48 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
We willen de heer Swat hartelijk bedanken voor zijn werkelijk uitstekende, professionele en competente ondersteuning bij de aankoop van een woning. We voelden ons de hele tijd zeer goed verzorgd en waarderen het feit dat de tijd en moeite die ermee gemoeid waren minimaal waren. We kunnen en zullen de heer Swat te allen tijde aanbevelen.
22.11.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het zeer competente professionele advies van de heer Swat. Wij kunnen VON POLL IMMOBILIEN Senftenberg van harte aanbevelen.
Met vriendelijke groet
Marina en Frank Fesel
18.11.2023Marina und Frank Frsel
Aanbeveling
In eerste instantie wilden we alleen ons huis laten taxeren door von Poll Immobilien, omdat we om werkredenen uit Senftenberg moesten verhuizen. De omvang en kwaliteit van de taxatie hebben echt indruk op ons gemaakt. We waren zeer aangenaam verrast hoeveel tijd en moeite von Poll investeerde, en dat zonder een verkoopopdracht van ons te hebben ontvangen.
Door de goed onderbouwde taxatie, de open en vriendelijke manier van doen en vooral de professionele totaalindruk hebben de heer Swat en zijn team ons overtuigd en hebben we de verkoop van ons geliefde huis overgedragen aan von Poll.

De verkoop verliep indrukwekkend snel, het team regelde werkelijk alles en er werd in verrassend korte tijd een koper gevonden. We zijn helemaal opgetogen en kunnen von Poll van harte aanbevelen. Een speciaal woord van dank aan de heer Swat voor de vriendelijke en betrouwbare "all-round zorgeloze service".
25.09.2023Lina
VON POLL IMMOBILIEN Senftenberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Senftenberg :
Hallo Lina,
vielen Dank für Deine Bewertung und das Feedback bzgl. unserer Leistungen. Wir freuen uns, dass wir Dich und Deine Familie mit unserem Service begeistern konnten und bedanken uns noch einmal recht herzlich für das entgegen gebrachte Vertrauen und die gute Zusammenarbeit. Wir wünschen Euch in der "neuen Heimat" alles erdenklich Liebe und Gute.
Herzliche Grüße aus dem Lausitzer Seenland
1,00 van 5
Slecht
"Ik wilde mijn twee huizen verkopen via von Poll Immobilien via de makelaar in Senftenberg H. Swad. Ik schrijf al een paar maanden sinds het eerste contact en de bezichtiging en ik heb nog steeds niet te horen gekregen hoe ik mijn huizen moet verkopen. En verder is er niets gedaan. Er was mij verteld dat ik een e-mail zou ontvangen met de taxaties van de huizen, maar dat is tot vandaag nooit gebeurd. Je wordt hier echt aan je neus getrokken en aan het lijntje gehouden. Ik ben nog nooit zulk respectloos en dubieus gedrag tegengekomen. Ik kan ook niet begrijpen hoe zo'n makelaar geld wil verdienen voor zichzelf en zijn bedrijf. Dit gedrag is absoluut onbegrijpelijk en ik kan dit bedrijf dan ook niet aanbevelen. Je verliest alleen onnodig tijd en zenuwen, verder niets."
18.09.2023Marcel Zimmermann
Sehr geehrter Herr Zimmermann,
vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung. Es tut uns leid das wir mit unserem Service einer "kostenfreien und unverbindlichen Marktpreiseinschätzung" nicht Ihren Wünschen und Vorstellungen gerecht werden konnten. Da ihre Immobilien bereits im Vorfeld von zwei anderen Maklern angeboten wurden, wollten wir, die von Ihnen gewünschte kostenlose Marktpreiseinschätzung entsprechend fundiert für Sie ausführen und das auch ohne expliziten Verkaufsauftrag von Ihnen. Beim Erst-Besichtigungstermin Ende August, stellte sich heraus das Ihre Immobilien stark sanierungsbedürftig sind. Daher haben wir kurzfristig eine Baufirma hinzugezogen, um Ihnen eine fundierte Einschätzung geben zu können. Das dieser Prozess ein klein wenig Zeit in Anspruch nimmt tut uns wirklich leid, aber hier gilt bei uns "Genauigkeit vor Schnelligkeit". Dennoch werden wir zukünftig versuchen unsere internen Prozesse noch weiter zu optimieren und somit unseren Service noch schneller anbieten zu können. Vielen Dank noch einmal für Ihr Feedback.

Herzliche Grüße aus dem Lausitzer Seenland
Aanbeveling
Dit was een goed onderbouwde taxatie die al mijn vragen beantwoordde. Zeer vriendelijk en eerlijk advies. Dit makelaarskantoor overtrof al onze verwachtingen. We kunnen (von Poll) alleen maar aanbevelen aan anderen.
14.09.2023Anoniem
Hallo und vielen Dank für Ihre Bewertung. :)
Herzliche Grüße
Aanbeveling
Het advies is zeer bevredigend
Ik kan het alleen maar aanraden
Alles verliep zeer professioneel, goed en zeer snel

Met vriendelijke groeten
Helbig
05.09.2023Helbig
Hallo liebe Familie Helbig,
vielen Dank für Ihre Bewertung und auch noch einmal vielen Dank für Ihr Vertrauen in unser Unternehmen.
Herzliche Grüße
Aanbeveling
Zeer goed en uitgebreid advies van de heer Swat.
Kan VONPOLL IMMOBILIEN Senftenberg alleen maar aanbevelen.
30.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Alles was perfect. Vakkundig, vriendelijk en super snel antwoord op onze vraag. Kan zeker worden aanbevolen.
12.06.2023S. Böhler
Hallo Herr Böhler,
vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback.

Aanbeveling
Al met al een geweldige ervaring met von Poll Immobilien Senftenberg. De heer Swat is zeer competent, communiceert zeer duidelijk en inspireerde ons met zijn fascinatie voor onroerend goed. De taxatie van onze woning was echt uitstekend en zeer gedetailleerd. We voelden ons in goede handen en kunnen von Poll met een gerust hart aanbevelen.
09.06.2023F. Sawinski
Sehr geehrte Frau Sawinski,

herzlichen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns sehr, dass wir Ihnen mit unserem Service weiterhelfen konnten und stehen Ihnen auch zukünftig jederzeit gern zur Verfügung.

Liebe Grüße aus dem Lausitzer Seenland
Aanbeveling
We hadden vanaf het eerste moment het gevoel dat we in goede handen waren en zijn nog steeds blij met de service en de vele mogelijkheden met betrekking tot de verkoop van ons huis. Hartelijk dank aan de heer Swat en zijn team in Senftenberg. Zeker een aanrader.
09.06.2023Bothe
Hallo Frau Bothe,
vielen Dank für Ihr Feedback und die sehr angenehme Zusammenarbeit.
Aanbeveling
We zijn ervan overtuigd dat we een zeer deskundige beoordeling hebben gekregen. Bovendien was de vriendelijke en zeer nuchtere manier waarop de heer Swat te werk ging zeer aangenaam, want er was duidelijk sprake van een goede vertrouwensrelatie. Mocht het tot een verkoop komen, dan zal uw bedrijf ons eerste aanspreekpunt zijn.
09.02.2023Anoniem
Sehr geehrte Damen und Herren,
vielen Dank für Ihre Bewertung, Ihr Feedback sowie das Vertrauen in unseren Service. Sehr gern stehen wir Ihnen auch weiterhin bei allen Themen Rund um das Thema Immobilien, deren Verkauf, Bewertung und Kauf zur Verfügung.
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de super ondersteuning en het advies. Vanaf het eerste telefoontje, de eerste afspraak, de taxatie tot de eerste bezichtiging was Mr Swat super professioneel en altijd beschikbaar voor ons. Hij behandelde al onze zorgen zeer snel en overtrof ruimschoots onze verwachtingen van een makelaar! Een echte aanrader, je voelt je hier thuis!
07.01.2023C. Zoch
Sehr geehrte Frau Dr. Zoch,
vielen Dank für Ihr Feedback. Auch wenn es diesmal noch nicht die richtige Immobilie für Ihre Bedürfnisse war, bin ich mir sicher das richtige Objekt für Sie zu finden. Vielen Dank noch einmal für den angenehmen Termin und Herzliche Grüße aus dem Lausitzer Seenland
Aanbeveling
Snelle reactie op onze aanvraag. Snelle bezichtigingsafspraak en bovenal zeer deskundig, professioneel, open en vriendelijk advies. De heer Swat nam veel tijd voor ons en voor het eerst voelden we ons echt welkom bij een makelaar. Kortom: wij zijn zeer tevreden en kunnen von Poll echt aanbevelen.
24.11.2022Claudia Tennemann
Hallo Frau Tennemann, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung. Wir freuen uns das wir Sie mit unserem Service überzeugen konnten und stehen Ihnen sehr gern auch in Zukunft mit unserem Service zur Verfügung.
Aanbeveling
Zeer competente professionele taxatie van onze woning. Nogmaals hartelijk dank hiervoor.
24.11.2022Klaus Krüger
Hallo Herr Krüger, vielen Dank für Ihre Bewertung.
Aanbeveling
Vanwege een sterfgeval had ik de hulp nodig van een makelaar. De heer Swat werd mij aanbevolen door kennissen en mijn aanvankelijke scepsis ten opzichte van makelaars was snel verdwenen. Naast het empathische, attente en competente advies, was het vooral de uitgebreide service die mij overtuigde en positief verraste. Zeker een aanrader.
22.11.2022S. Schneider
Hallo Frau Schneider,
vielen Dank für Ihre Bewertung und Ihr Feedback. Wir freuen uns das wir Ihre anfänglich skeptische Haltung Maklern gegenüber positiv beeinflussen konnten und bedanken uns für die gute und freundliche Zusammenarbeit. Sebstverständlich stehen wir Ihnen sehr gern auch in Zukunft mit unserem Service zur Verfügung.
Aanbeveling
We hadden het gevoel dat we in goede handen waren. Goed advies, open, vriendelijk en competent.
20.11.2022Jähnichen, W.
Hallo Herr Jähnichen, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung.
Aanbeveling
We zijn al ongeveer 1,5 jaar op zoek naar een huisje in het Lausitzer merengebied. We hebben al een aantal huizen in de regio bekeken en hebben daarom al kennis kunnen maken met een aantal makelaars. Sommige met zeer ontnuchterende indrukken. Van exorbitante reserveringskosten, tot massale bezichtigingen, tot een algemeen gebrek aan feedback, tot min of meer gedwongen koopovereenkomsten en aanbetalingen die direct na de bezichtiging werden geëist, we hebben het eigenlijk allemaal al gezien en onze makelaarservaringen waren daardoor echt slecht. We waren des te meer verrast en blij met de service van de heer Swat en zijn team. Een snelle reactie op onze aanvraag, een afspraak in het weekend, uitgebreid, vriendelijk en open advies tijdens de bezichtiging en vooral geen massale afhandeling... We vonden dit allemaal bij de heer Swat en willen hem bedanken voor zijn vriendelijke en zeer goede service. Ook al was het huis in dit geval helaas niet de juiste fit, we kunnen von Poll Immobilien echt aanbevelen.
14.11.2022Tanja Fiedler
Hallo Frau Fiedler, vielen Dank für Ihr Feedback. Wir freuen uns das wir Ihnen mit unserem Service behilflich sein konnten und sehr gern stehen wir Ihnen auch zukünftig bei allen Fragen Rund um das Thema Immobilien zur Verfügung. Sehr gern nehmen wir die Herausforderung an auch für Sie die passende Immobilie zu finden. Herzliche Grüße aus Senftenberg
Aanbeveling
Als je je eigendom in betrouwbare handen wilt geven, dan is de heer Swat von Poll Immobilien de juiste persoon voor jou. Zijn aangename en vriendelijke houding en zijn professionele en begripvolle benadering van onze zorgen maakten het verkoopproces veel gemakkelijker voor ons.
08.11.2022G. Schwarzrock
Sehr geehrte Familie Schwarzrock, vielen Dank für Ihr Vertrauen in unser Unternehmen sowie unseren Service, für die gute und vertrauensvolle Zusammenarbeit und für Ihr Bewertung. Herzliche Grüße aus dem Lausitzer Seenland nach Nordrhein-Westfalen.
Aanbeveling
Snelle reactie op onze aanvraag, snelle afspraak voor een eerste prijsschatting, een woningtaxatie die mij zeer positief verraste qua omvang en dit alles altijd op een vriendelijke en deskundige manier. Zeker duimen omhoog 👍 en een aanrader.
07.11.2022M. Schütze
Hallo Herr Schütze, vielen Dank für Ihr Feedback und Ihre Bewertung. Sehr gern stehen wir Ihnen auch zukünftig mit unserem Angebot zur Verfügung.
Aanbeveling
Na het onverwachte overlijden van mijn grootvader en de daarmee gepaard gaande erfenis van zijn huis, had ik daar veel vragen over en dus ook veel advies nodig. Van een kennis kreeg ik de tip om contact op te nemen met von Poll, of eigenlijk Mr Swat, en achteraf moet ik zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor deze tip. Hoewel ik het huis op dat moment niet wilde verkopen, heeft Mr Swat mij zeer uitgebreid advies gegeven en het huis zeer professioneel getaxeerd. Ik was vooral blij met de respectvolle, competente en vriendelijke manier waarop hij omging met wat op dat moment een zeer moeilijke situatie voor mij was. Hartelijk dank aan de heer Swat en zijn team voor hun steun en service.
30.10.2022Christian Bär
Hallo Herr Bär,
vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass wir Ihnen mit unserem Service, auch in der für Sie sehr schwierigen Zeit, weiterhelfen konnten und stehen Ihnen selbstverständlich auch in Zukunft sehr gern mit unseren Leistungen und unserem Service zur Verfügung.
27 Recensies van

04.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Senftenberg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Senftenberg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!