VON POLL IMMOBILIEN Shops Köln

9 Beoordelingen

52 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,97 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Sodki gaf ons geweldige ondersteuning en advies en bereidde een uitstekende afronding voor. Hartelijk dank! Anita en Michael Hecker
15.03.2024Hecker
Aanbeveling
Alles was uitstekend, absoluut een aanrader. Mevrouw Stolorz begeleidt het aankoopproces vanaf het eerste contact tot de ondertekening van het contract en daarna op een zeer betrokken en competente manier. Dankzij haar open en eerlijke manier, professionaliteit en betrouwbaarheid, evenals haar uitstekende beschikbaarheid en snelle feedback, heb je het gevoel dat je in goede handen bent.
13.02.2024Müller-Werth
Aanbeveling
Von Poll heeft me gedurende het hele proces uitstekend geadviseerd. De communicatie is voorbeeldig, regelmatige informatie gedurende het hele proces schept veel vertrouwen. Ik zou te allen tijde weer contact opnemen met Von Poll en beveel jullie agentschap graag aan bij anderen.
08.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik ben meer dan tevreden over het hele proces, van het eerste contact tot de ondertekening! De inzet van mevrouw Grosny was absoluut uitstekend, vooral met een verkoper die misschien niet de makkelijkste was om mee om te gaan en een koper met verschillende problemen. Je hebt het echt geweldig gedaan, heel erg bedankt!
01.02.2024Sven Ries
Aanbeveling
Kon volledig vertrouwen hebben, zou op elk moment weer contact opnemen met VON POLL.
21.12.2023Mary Edith Weimar
Aanbeveling
Mevrouw Wengenmayr was altijd persoonlijk beschikbaar en maakte het onmogelijke mogelijk.
Hartelijk dank
05.11.2023Anoniem
Aanbeveling
De vastgoedadviseurs van "von Poll Immobilien hebben een goed gevoel voor de vastgoedmarkt en helpen je voorkomen dat je wordt uitgebuit.
En als makelaars zorgen ze ervoor dat de verandering van eigendom serieus en juridisch veilig is.
Mijn dank daarvoor.
01.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Het uiterst hartelijke contact met de makelaar mevrouw Anna Sodki en haar professionele ondersteuning vanaf de taxatie van mijn woning tot aan de notariële afhandeling van de verkoop zou ervoor zorgen dat ik altijd weer naar von Poll Immobilien Köln-Dellbrück zou gaan.
26.05.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
We hebben eindelijk gevonden wat we zochten in onze zoektocht naar een geschikte investering. We werden door het hele proces begeleid door mevrouw Stolorz. We hadden het gevoel dat we te allen tijde in goede handen waren.
15.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goed professioneel advies.
Altijd beschikbaar om telefonisch vragen te beantwoorden.
Uitstekende ondersteuning!
12.05.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben mevrouw Sodki en haar team benaderd voor de verkoop van ons 2-gezinshuis in Keulen Brück. De hele transactie werd te allen tijde op een betrouwbare, competente en voor ons verkopers zeer aangename manier afgehandeld. Mevrouw Sodki stond ons altijd met raad en daad terzijde, vanaf het eerste contact tot de succesvolle afronding van de transactie. Ze zal ook aanwezig zijn bij de overdracht.
Wij kunnen von Poll Immobilien met mevrouw Sodki en haar team zonder voorbehoud aanbevelen.
30.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer competente en professionele ondersteuning! De heer Rechermann en zijn team kunnen te allen tijde worden aanbevolen. Top!
08.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede service en perfect advies van begin tot eind. Een echte aanrader!
08.04.2023B. Hantschke
Alles Top!
01.03.2023S. Werner-Schmidt
Aanbeveling
Mevrouw Stolorz is super toegewijd en absoluut betrouwbaar. Vriendelijk ook, ik was helemaal tevreden.
K.Beyer
29.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Stolorz heeft verschillende bezichtigingen met ons gedaan totdat we onze definitieve beslissing namen. Veel geduld en professioneel advies hebben ons geholpen onze droomflat te vinden. Dank ook aan het geweldige team.
21.12.2022David F.
4,88 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Wengenmayr heeft ons ondersteund bij de verkoop van twee huizen van onze familie. Van de taxatie tot het perfecte ontwerp van het exposé tot de afhandeling met de notarissen - een vlotte precisielanding. Hartelijk dank daarvoor!
02.11.2022Lothar Sobotta
Aanbeveling
Een heel vriendelijk en behulpzaam team! Hartelijk dank!
10.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Omdat ik erg aan tijd gebonden ben, was ik vooral blij met de flexibiliteit van het personeel. Sonja was in staat om op korte termijn een afspraak te maken.
15.09.2022Anoniem
Aanbeveling
De samenwerking met Von Poll Immobilien bij de verkoop van mijn woning was vanaf de eerste ontmoeting uitstekend. De heer Rechermann maakte indruk op mij met zijn expertise en professionaliteit en was altijd vriendelijk en behulpzaam. De documenten werden op een zelfverzekerde en gestructureerde manier verwerkt, afspraken werden betrouwbaar nagekomen, de verkoop werd serieus en discreet afgehandeld, al met al een uitstekende ondersteuning met efficiënte en ongecompliceerde communicatie. Ik zou Von Poll Immobilien en de heer Rechermann in het bijzonder altijd weer de verkoop van een huis toevertrouwen.
15.09.2022Nicole G

228 beoordelingen op ImmobilienScout24

11.03.2024
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Shops Köln

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Shops Köln zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 06.07.2022  |  Laatst bijgewerkt: 12.07.2022   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!