Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

29 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
23.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Absoluut perfect advies. Er werd rekening gehouden met onze behoeften en we kregen uitstekende ondersteuning.

Von Poll Immobilien is een zeer betrouwbare partner, waar 100% rekening wordt gehouden met de wensen van de klant.
08.01.2024Claudia Ellenbeck
Zeer vriendelijk
Bekwaam
Betrouwbaar
07.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann gaf ons zeer goed advies. Zeer vriendelijk, rustig en bekwaam. De uiteenzetting was eerlijk en informatief. Zeer goede foto's van het huis.
Nogmaals hartelijk dank.
17.11.2023Marianne Feistauer
4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
We waren erg onder de indruk van de ongelooflijk vriendelijke manier waarop mevrouw Brettmann met ons omging en hadden het gevoel dat we in goede handen waren. De communicatie lijkt ook goed te verlopen binnen de Von Poll Group. We waren zeer tevreden.
30.10.2023N. Schreiber
Aanbeveling
Zeer persoonlijke en snelle service, mogelijkheid om zich aan te passen, zelfs aan ongebruikelijke verzoeken en situaties. Al met al een geweldige ervaring!
31.08.2023Anna
Aanbeveling
Zeer vriendelijk advies en flexibele en snelle klantenservice
28.08.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
We waren bijzonder onder de indruk van de deskundigheid, vriendelijkheid en toewijding van mevrouw Brettmann en we zullen haar zonder voorbehoud aanbevelen bij anderen.
26.06.2023Ursula Rothgang
Aanbeveling
We vonden mevrouw Brettmann zeer professioneel, uiterst vriendelijk en ervaren.
De communicatie was voorbeeldig. Het geeft je een comfortabel gevoel als klant.
Helaas is dat tegenwoordig vaak niet het geval.
Op dit punt wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om haar hartelijk te bedanken!
06.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Vriendelijk en deskundig advies bij alle vragen. We waren erg tevreden en zouden Von Poll zeker aanbevelen bij anderen.
23.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik heb bewust elk beoordelingspunt vijf sterren gegeven. De hier geleverde diensten waren op alle gebieden bovengemiddeld. Mevrouw Brettmann was gemotiveerd in elke marketingfase, uiterst flexibel en altijd bereid om een stap verder te gaan dan nodig was. Ik zou haar de marketing van een woning altijd weer toevertrouwen en kan haar aan iedereen met een gerust geweten aanbevelen.
23.02.2023Herr Unglaube
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann is bekwaam, goed geïnformeerd en zeer persoonlijk.
Haar uitgebreide netwerk stelt haar in staat om geïnteresseerden binnen zeer korte tijd te laten kennismaken met onroerend goed.
Mevrouw Brettmann gaat verder dan haar taak en zet zich in voor onze voortdurende tevredenheid.
Wij zijn blij mevrouw Brettmann 100% te kunnen aanbevelen.
04.01.2023Peter Schudy
Aanbeveling
Het was een erg leuk bezoek
Helaas was er geen verbinding omdat de stad er iets op tegen had

Ik kan de makelaar met een gerust hart aanbevelen en mijn verzoek werd direct in behandeling genomen

Bedankt voor de moeite mfg k.jahn
Besichtigung
22.12.2022Kevin Jahn
Aanbeveling
Ik zou VON POOL IMMOBILIEN aan iedereen aanraden. Bovenal is mevrouw Bretmann altijd beschikbaar en zeer behulpzaam voor alle vragen en advies. Hartelijk dank :)
22.12.2022Dilan Badilli
Zeer tevreden over mevrouw Brettmann
21.12.2022Veli Karatas
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann was erg aardig en competent, maar vooral niet opdringerig.
Ik zou altijd weer met haar samenwerken.
29.09.2022Mohr
Aanbeveling
Uiterst persoonlijk advies met goede professionele informatie en een goede voorbereiding Mevrouw Brettmann heeft mijn absolute vertrouwen dat eerlijk en rechtvaardig door haar wordt overgebracht, vooral omdat ik de hulp van een "professional" nodig heb. Ik weet heel goed dat een makelaar wil verkopen - maar ze laat zien dat dit ook een positieve ervaring kan zijn voor beide partijen. Ik neem in de toekomst graag weer contact op met von Poll Immobilien.
08.09.2022Sabrina Fink
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann was zeer competent, vriendelijk en betrokken tijdens de bezichtiging van vandaag en in de aanloop daar naartoe. Bedankt voor de goede service.
11.05.2022Michael Stollenwerk
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann is gewoon super! Professioneel, flexibel en altijd oplossingsgericht!
24.03.2022Vitaly

01.09.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Solingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Solingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!