Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

4 Beoordelingen

39 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,91 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann heeft onze verwachtingen van een makelaar meer dan overtroffen. Punctueel . , betrouwbaar en grondig . Altijd goed voorbereid en in staat om al onze vragen te beantwoorden. Dit maakt het kopen van een huis echt een plezier - heel erg bedankt en we doen het graag nog een keer.
12.07.2024Milan Cestnik
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann nam veel tijd. Goede uitleg over de expertise. Ze liet een zeer goede indruk achter. Zou VON POLL altijd aanbevelen.
01.07.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer competent en vriendelijk advies, voorstellen voor afspraken op korte termijn en snelle feedback.
13.06.2024Kerstin
Aanbeveling
We waren erg onder de indruk van het vriendelijke en persoonlijke contact met de makelaar, mevrouw Brettmann. We vonden de bezichtiging ter plaatse vriendelijk en informeel, en al onze vragen werden zeer open en deskundig beantwoord.
12.06.2024Florian Rübener
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann van VON POLL Immobilien in Solingen was een absolute aanwinst bij de verkoop van onze drie huizen, die wegens een scheiding moesten worden verkocht.

De situatie was emotioneel zeer stressvol en complex, maar mevrouw Brettmann toonde zich tegelijkertijd uiterst professioneel en empathisch. Ze hield altijd het overzicht en voerde alle noodzakelijke stappen met grote zorg en deskundigheid uit.

Ik was vooral onder de indruk van haar vermogen om met de potentiële kopers te onderhandelen en altijd onze belangen te behartigen. Ze slaagde erin om een eerlijke prijs te krijgen voor alle drie de eigendommen, wat geen gemakkelijke taak was gezien de moeilijke omstandigheden.

Mevrouw Brettmann was een waardevolle steun tijdens het hele proces en stond altijd klaar met hulp en advies. Ze zorgde niet alleen voor het eigenlijke verkoopproces, maar was er ook om mij emotioneel te steunen.

Dankzij haar deskundigheid, inlevingsvermogen en betrokkenheid verliep de verkoop van de huizen soepel en succesvol.

Mevrouw Brettmann nam veel tijd om de situatie en onze individuele behoeften te begrijpen.
Ze legde me verschillende verkoopstrategieën uit en ondersteunde me bij het kiezen van de beste optie.
Ze organiseerde en voerde alle noodzakelijke documentatie en bezichtigingen uit.
Ze was altijd beschikbaar en beantwoordde al mijn vragen geduldig en deskundig.
Ze ging om met de emoties en stress van de situatie en gaf me altijd moed en vertrouwen.

Mijn conclusie:

Ik kan mevrouw Brettmann van harte aanbevelen als makelaar. Ze is niet alleen een uitstekende professional, maar ook een aanwinst op persoonlijk vlak. In een moeilijke situatie als een echtscheiding was zij de perfecte steun.

Ik wil vooral haar vermogen om kalm en nuchter te blijven in moeilijke situaties benadrukken. Haar empathie en emotionele steun. Haar onderhandelingsvaardigheden en haar inzet voor de belangen van haar cliënten.

Hartelijk dank aan mevrouw Brettmann.
04.06.2024Sabine K.
Aanbeveling
Het filiaal in Solingen kan zeker worden aanbevolen. Mevrouw Brettmann heeft een perfecte klantenservice laten zien met een ongewoon hoog niveau van betrokkenheid, professionele competentie en gevoel en respect voor de verkoper en koper.
5 sterren en een zeer goed zijn hier niet genoeg.
03.06.2024K. Schröder
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann zorgde absoluut perfect voor ons vanaf het eerste contact tot de overhandiging van de sleutels. Het was een plezier om met haar samen te werken. Mevrouw Brettmann behandelde ook veel vragen en uitleg op een doelgerichte manier.
Ik kan een dergelijke service alleen maar aanbevelen!
Nogmaals hartelijk dank.
Renate en Norbert Morgner
01.06.2024Anoniem
Aanbeveling
Betrouwbare uitwisseling in een zeer aangename sfeer. Snelle, ongecompliceerde afspraken.
22.05.2024Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann heeft me heel vriendelijk, heel eerlijk en heel deskundig advies gegeven, samen met mij naar oplossingen gezocht en me goede tips gegeven. Ook al is de woning niet gelukt, ik heb er veel van geleerd en weet nu precies wat ik wil. Misschien lukt het bij de volgende woning wel!
16.05.2024Anke Quaas
23.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Absoluut perfect advies. Er werd rekening gehouden met onze behoeften en we kregen uitstekende ondersteuning.

Von Poll Immobilien is een zeer betrouwbare partner, waar 100% rekening wordt gehouden met de wensen van de klant.
08.01.2024Claudia Ellenbeck
Zeer vriendelijk
Bekwaam
Betrouwbaar
07.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Brettmann gaf ons zeer goed advies. Zeer vriendelijk, rustig en bekwaam. De uiteenzetting was eerlijk en informatief. Zeer goede foto's van het huis.
Nogmaals hartelijk dank.
17.11.2023Marianne Feistauer
4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
We waren erg onder de indruk van de ongelooflijk vriendelijke manier waarop mevrouw Brettmann met ons omging en hadden het gevoel dat we in goede handen waren. De communicatie lijkt ook goed te verlopen binnen de Von Poll Group. We waren zeer tevreden.
30.10.2023N. Schreiber
Aanbeveling
Zeer persoonlijke en snelle service, mogelijkheid om zich aan te passen, zelfs aan ongebruikelijke verzoeken en situaties. Al met al een geweldige ervaring!
31.08.2023Anna
Aanbeveling
Zeer vriendelijk advies en flexibele en snelle klantenservice
28.08.2023Anoniem
4,96 van 5
Aanbeveling
We waren bijzonder onder de indruk van de deskundigheid, vriendelijkheid en toewijding van mevrouw Brettmann en we zullen haar zonder voorbehoud aanbevelen bij anderen.
Hausverkauf
26.06.2023Ursula Rothgang
Aanbeveling
We vonden mevrouw Brettmann zeer professioneel, uiterst vriendelijk en ervaren.
De communicatie was voorbeeldig. Het geeft je een comfortabel gevoel als klant.
Helaas is dat tegenwoordig vaak niet het geval.
Op dit punt wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken om haar hartelijk te bedanken!
06.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Vriendelijk en deskundig advies bij alle vragen. We waren erg tevreden en zouden Von Poll zeker aanbevelen bij anderen.
23.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik heb bewust elk beoordelingspunt vijf sterren gegeven. De hier geleverde diensten waren op alle gebieden bovengemiddeld. Mevrouw Brettmann was gemotiveerd in elke marketingfase, uiterst flexibel en altijd bereid om een stap verder te gaan dan nodig was. Ik zou haar de marketing van een woning altijd weer toevertrouwen en kan haar aan iedereen met een gerust geweten aanbevelen.
Hausverkauf

22 beoordelingen op ImmobilienScout24

01.09.2023
Een beoordeling indienen

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Solingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Solingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 26.07.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!