Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klanttevredenheid

14 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
Het vakantiehuis van mijn overleden. Het vakantiehuis van mijn ouders werd binnen 2 maanden verkocht, vakkundig, op een vriendelijke manier en tegen de beste prijs. Vooral de heer Münster heeft met zijn deskundigheid, zijn professionele manier en zijn vriendelijkheid bijgedragen aan de zeer goede verkoop van de woning. Alle afspraken waren perfect gecoördineerd, aangezien we 180 kilometer moesten reizen. Zelfs de afhandeling van de verkoop met de noodzakelijke notarisafspraak werd perfect gecoördineerd door de heer Münster, en ook de follow-up van de verkoop werd door de heer Münster - von Poll - tot onze volle tevredenheid afgehandeld. Als gevolg van deze verkoop, heb ik twee andere eigendommen in het Ruhrgebied verkocht via von Poll. Dus als onroerend goed - dan von Poll.
26.04.2024Heintz
Aanbeveling
We vonden zowel het advies als de volledige afhandeling van de makelaardij-activiteit
door de heer Bürmann absoluut serieus, professioneel uitgevoerd en volledig
stressvrij en ontspannen voor ons. De heer von Poll kwam over als een zeer competente professional,
We kunnen hem alleen maar aanbevelen.
30.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Toen ik op zoek was naar een vakantiewoning, vond ik deze voor het eerst via VON POLL IMMOBILIEN. De adviserende makelaar, de heer Triebler, maakte op korte termijn een afspraak voor een bezichtiging en ontving me vriendelijk. Hij presenteerde de flat zelf met een hoog niveau van deskundigheid en de sfeer was ontspannen en vriendelijk. De prijs was ook absoluut realistisch. Ook moet worden vermeld dat de heer Triebler altijd beschikbaar was om vragen te beantwoorden en geïnteresseerden duidelijk niet liet wachten, zoals ik in het verleden vaak heb moeten ervaren bij andere makelaars.
24.10.2022Sandra Tiemann
VON POLL IMMOBILIEN Winterberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Winterberg :
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung, Frau Tiemann. Es freut mich sehr, dass Sie mit meiner Leistung so zufrieden sind. Auch mir hat unser Kontakt und die Besichtigung mit Ihnen viel Freude bereitet. Wie besprochen, werden wir Ihnen zukünftig passende Immobilien vorstellen und freuen uns auf die weitere Zusammenarbeit. Bis bald!
4,60 van 5
Aanbeveling
Zeer betrokken bij het adviseren van de klant en het wijzen op alle omstandigheden. Persoonlijk en vriendelijk advies met goede tips voor de verkoper. Onbeperkte aanbeveling als zeer objectief.
13.10.2022Guido Grosche
VON POLL IMMOBILIEN Winterberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Winterberg :
Vielen Dank für die tolle Bewertung. Wir freuen uns, wenn wir weiter helfen können. Selbstverständlich sehen wir unseren Beruf als Berufung und stehen auch weiterhin gerne hilfreich an Ihrer Seite.
Aanbeveling
Ik ben erg onder de indruk van de persoonlijke en professionele diensten die we hebben ontvangen van Mr. Triebler van Von Poll Immobilien. De verkoop van ons prachtige huis in Schmallenberg (Oberkirchen) was erg emotioneel, maar we voelen ons erg op ons gemak met de persoonlijke benadering en uitstekende assistentie die we hebben ervaren van onze makelaar. We voelen ons erg gelukkig dat we voor Von Poll hebben gekozen. Omdat Von Poll een groot klantenbestand heeft, hebben we een uitstekende deal kunnen sluiten. Vooral omdat de kopers veel voor het dorp kunnen betekenen en ze erg blij zijn met hun nieuwe toekomst in ons huis. Ze zullen zeker een gelukkige toekomst hebben in Oberkirchen!
31.03.2022Mr. en Mrs. Mentink
VON POLL IMMOBILIEN Winterberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Winterberg :
Thank you very much for your feedback! We are very pleased that you are satisfied with our service and that we were able to successfully broker your property in Schmallenberg. We enjoyed the good cooperation very much. We wish you all the best for the future!
Aanbeveling
De heer Triebler bleek een bekwaam en betrouwbaar contactpersoon te zijn. Hoewel we het bod op de woning uiteindelijk niet wonnen, voelden we ons volledig op ons gemak.
15.03.2022André H.
VON POLL IMMOBILIEN Winterberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Winterberg :
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich mit unserer Beratung und Leistung rundum wohl gefühlt haben. Wie besprochen werden wir Ihnen zukünftig neue Immobilienangebote vorstellen und hoffen dass wir schon bald ein passendes Haus für Sie finden werden.
Aanbeveling
Uitstekende service; erg vriendelijk, behulpzaam en goed geïnformeerd over de lokale markt. Ik kijk ernaar uit om weer met de makelaar te werken!
31.01.2022Anoniem
Aanbeveling
Toegewijde consultant, klantgericht, snelle en betrouwbare feedback en informatie, zeer flexibel wat betreft deadlines
27.01.2022Anoniem
Aanbeveling
Helaas hebben we de woning uiteindelijk niet gekocht. We kregen goed advies tot aan de onderhandelingsfase. We ontvingen alle informatie snel en gedetailleerd. Al onze vragen werden snel beantwoord. We kunnen het bedrijf alleen maar aanbevelen aan anderen.
19.10.2021Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Winterberg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Winterberg :
Herzlichen Dank für Ihr Feedback, auch uns hat der Kontakt mit Ihnen viel Spaß gemacht. Ich hoffe, dass wir schon bald wie besprochen eine neue, spannende Immobilie für Sie finden. Ihre Suchkriterien haben wir bereits hinterlegt, Sie bekommen automatisch Nachricht von uns, wenn eine passende Immobilie reinkommt.
19.03.2023Jörg Krotmann

04.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Winterberg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Winterberg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!