VON POLL REAL ESTATE Vicenza

Onroerend goed, Makelaarskantoor, Makelaars, Vicenza, Makelaar, Huis, Huis huren,

Contactgegevens
VON POLL REAL ESTATE is een van de toonaangevende makelaarsbedrijven in Europa. Met een netwerk van meer dan 1.500 makelaars en meer dan 350 winkels onderhouden we uitstekende contacten met potentiële kopers met een grote koopkracht.
Onze klanten...

Efficiëntie

28 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
Luciano Zanini is een professionele heer: het was een genoegen om met hem samen te werken.
23.04.2024Elena
Aanbeveling
Ik had een videoconferentiegesprek met de heer Luciano Zanini om een appartement in Folgaria te bekijken, en ik was erg onder de indruk van zijn grote professionaliteit. de voorbereiding met betrekking tot het onroerend goed, maar vooral door de empathie en het menselijke aspect dat hem onderscheidt. Ik vond het videoconferentiesysteem erg nuttig en bevredigend, zonder ook maar één detail te verwaarlozen.
PF Verona
30.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Luciano bedankt voor je hulp, we waarderen ook je Engelse vaardigheden.
18.01.2024Szymon
Aanbeveling
De agent was erg professioneel.
23.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vind dit bureau echt klantgericht. Ze begrijpen wat je nodig hebt en bieden een goede oplossing. Goed werk, bedankt.
02.08.2023Daniel Berhan
Aanbeveling
Van begin tot eind in de watten gelegd, zelfs door correspondenten ter plaatse. We hebben de op maat gemaakte virtuele rondleiding zeer op prijs gesteld, waardoor we de aankoop konden afronden met slechts één bezoek ter plaatse vanuit Milaan, en alle details konden zien en doordenken door alleen maar naar de virtuele rondleiding te kijken. Vriendelijkheid en competentie waren de vereisten die dit agentschap samen met zijn medewerkers of correspondenten ter plaatse onderscheiden. Zeker een aanrader.
08.05.2023Sebastiano
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Siamo felici che abbiate concluso positivamente l'acquisto, e che il nostro Partner di Folgaria abbia dato un servizio all'altezza della vostre aspettative. Crediamo molto negli strumenti tecnologici innovativi, che consentono di abbattere le barriere della distanza, ottimizzando tempi e spostamenti.
Grazie ancora per i pieni voti che ci avete dato!
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over onze ervaring met dit agentschap en in het bijzonder met Luciano Zanini en Erica Peserico. Ze zijn zeer professioneel, maar ook vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons geholpen bij een succesvolle aankoop en ons vertrouwen gegeven. Ze hielpen ons ook met andere diensten die onze verhuizing naar Vicenza soepel en minder stressvol maakten. We raden hen ten zeerste aan.
07.05.2023Lionel and Dhurva Davis
Beste Dhurva & Lionel,
we zijn erg blij dat we een klein deel mogen uitmaken van jullie droom, die nu werkelijkheid is geworden: eigenaar zijn van een huis in Italië!
Blijf op ons rekenen voor alles wat jullie nodig hebben in jullie nieuwe woonervaring in Italië.
Gefeliciteerd
4,40 van 5
Goed
Aanbeveling
Kundig en zeer behulpzaam personeel
22.04.2023Mauro Martini
Aanbeveling
We zijn helemaal weg van Silvia! Ze heeft ons zo veel geholpen sinds we hier zijn. Ze is vriendelijk, attent en een enorme hulp. Ze vond heel snel een huis voor ons en hielp ons op elk moment van de dag. We houden van haar en onze kinderen ook, je zult er geen spijt van krijgen om met haar of het bedrijf te werken!
01.03.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik hou van Von Poll Real Estate. Hun personeel is altijd professioneel en vriendelijk. Ze reageren altijd snel en helpen als ik ze nodig heb. Toen ik voor het eerst in Italië kwam, werd ik naar hen doorverwezen en ik ben blij dat mijn vrienden dat gedaan hebben. Ze hebben hard gewerkt om me verschillende opties te bieden op locaties in de buurt van ederle, del din en het centrum. Ik woon nu in een betaalbaar appartement op 5 minuten lopen van het centrum en midden tussen del din en ederle. Mijn appartement is groot, mooi en heeft een knus terras zodat ik kan grillen en BBQ'en. Ik kan Von Poll aan iedereen aanraden, ik kan er niet genoeg op hameren. Bedankt Silvia, Luciana en Luciano en het personeel van Von Poll!!!
25.11.2022Anoniem
4,60 van 5
Aanbeveling
Service en advies waren zeer positief gezien onze beperkte kennis van de markt
20.10.2022No
Aanbeveling
Von Poll bood de beste selectie huizen toen ik op zoek was en was professioneel tijdens het hele proces.
24.05.2022Allen
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Thank you very much Mr. Allen for your review! We are happy you appreciated our services.
Aanbeveling
Hoog niveau professionaliteit, boven verwachting
24.05.2022Anoniem
Aanbeveling
Hoe snel ze reageerden en me appartementen begonnen te geven.
21.05.2022Andre Jackson
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Knowledge of the market and Customers' needs helps us to be very quick! Thank you for your review Andre.
Aanbeveling
Silva was geweldig en heeft me geholpen om het pand te vinden dat aan mijn wensen voldeed. Heel gemakkelijk om mee te werken. Maakte de ervaring pijnloos!
21.05.2022Ben kenion
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Easy process it's our vision: before, during and at the end pf your PCS. Enjoy your Italian life's experience Ken!
Aanbeveling
Silvia is fantastisch. Ik zou haar zeker aan iedereen aanraden.
21.05.2022K. Scott Harmon
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Thank you Ken, Silvia perfectly represents the vision of our Team!
Thank you from her for the kind words
Aanbeveling
Het is een plezier om met iedereen in dit kantoor te werken! Vooral Silvia! Bedankt allemaal!
21.05.2022Anoniem
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Siamo felici la Sua esperieza sia stata positiva. Grazie delle belle parole anche da parte di Silvia.
Aanbeveling
professionaliteit en enthousiasme zijn slechts enkele van de kwaliteiten van deze jongens
24.01.2022Anoniem
VON POLL REAL ESTATE Vicenza Commentaar van VON POLL REAL ESTATE Vicenza :
Thank you for the kind words!
Waardering voor:

24.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL REAL ESTATE Vicenza

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL REAL ESTATE Vicenza zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 08.10.2021  |  Laatst bijgewerkt: 15.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!