Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

13 Beoordelingen

87 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Monika Kornacki toonde grote deskundigheid en was vriendelijk en behulpzaam. Ik was vooral onder de indruk van de snelle en efficiënte communicatie in elke fase van het proces.

Het advies was uitgebreid en afgestemd op mijn individuele behoeften. Ik voelde me goed geïnformeerd en gesteund, wat het besluitvormingsproces veel gemakkelijker maakte.

Dankzij de transparantie en integriteit voelden we ons tijdens het hele proces veilig en in goede handen. Ik kan mevrouw Kornacki dan ook zonder aarzeling aanbevelen en ik zou graag bij haar terugkomen als ik in de toekomst een huis wil kopen.

Met vriendelijke groet,
Berisha en Sahitaj
05.04.2024Familie Berisha und Sahitaj
Aanbeveling
Een groot compliment voor mevrouw Gräf!
Van het eerste contact tot de uiteindelijke afsluiting,
indrukwekkend.
Een absolute professional op haar vakgebied. Alles verliep soepel.
We hadden vanaf het begin het gevoel dat we de verkoop in de juiste handen hadden gelegd.
Dat werd volledig bevestigd.
Wat mij persoonlijk heel gelukkig maakte, was dat mevrouw Gräf ALTIJD bereikbaar was. Telefonisch of ter plaatse.
Dat is soms het belangrijkste voor een verkoper.
Ze reageerde flexibel en snel op elke moeilijke situatie en beheerste deze.
Haar zeer sympathieke, rustige en betrouwbare manier sprak ons ook erg aan.
maakte ook echt indruk op ons.
Het kantoor van Von Poll in Augsburg was de juiste keuze.
Of het nu voor verkopers of kopers is, absoluut een aanrader!
05.04.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik was erg tevreden over de communicatie tussen de makelaar en de klant.
04.04.2024Rosi Haas-Seitter
Aanbeveling
Vanaf het begin tot aan de succesvolle verkoop was Mario Lindner professioneel, persoonlijk en zeer behulpzaam. Het was een geweldige ervaring in vergelijking met andere makelaars.
27.03.2024John HULLAH
Aanbeveling
We werden te allen tijde goed verzorgd door de heer Lindner. Van de eerste bezichtiging tot de notarisafspraak 4-5 weken, wat een record is.
27.03.2024Alexander Schäffer
Aanbeveling
We waren vooral tevreden over de makelaar en haar prettige manier van werken.
12.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Dessi heeft ons erg goed geholpen, was altijd vriendelijk en behulpzaam, we zijn erg tevreden.
12.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede communicatie en snelle beschikbaarheid.
18.01.2024Richter
Aanbeveling
We hadden een zeer goede ervaring met Von Poll Immobilien via onze makelaar Frau Brigitte Mollemeyer. Ik kan haar ten zeerste aanbevelen. Ze was zeer competent, vriendelijk, betrouwbaar en hielp ons tijdens het hele proces van het verwerven van een woning. We hopen in de toekomst weer met haar te kunnen werken.
23.12.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren onder de indruk van de all-round bevredigende afhandeling - en dat in enigszins moeilijke tijden.
De zeer persoonlijke en uiterst deskundige ondersteuning door mevrouw Kornacki verdient een speciale vermelding.
Wij danken haar nogmaals.
We wensen het hele team prettige kerstdagen en een gezond en succesvol nieuwjaar.

Met vriendelijke groeten
Petra en Rudolf Bamberger
20.12.2023Anoniem
4,94 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Gräf is een zeer bekwame contactpersoon en heeft ons uitstekend ondersteund en begeleid bij elk aspect van de verkoop van onze woning. We zouden haar te allen tijde weer inschakelen.
10.12.2023Sabine Weidner
08.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vond vooral de betrouwbare en prettige samenwerking met mevrouw Dessi en de heer Lindner erg prettig.
26.09.2023Mayer
Aanbeveling
We werden zeer goed geadviseerd en ondersteund bij de aankoop van een woning.
22.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Dankzij de inspanningen van mijn makelaar kon ik het pand goed verkopen binnen een redelijk tijdsbestek, zelfs in moeilijke tijden. De koper past bij het pand en bij de gemeenschap van eigenaren. Daar ben ik ook heel blij mee.
21.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Mijn flat werd verkocht door de heer Mario Lindner. Vanaf het eerste gesprek tot aan de notarisafspraak had ik het gevoel dat ik in zeer goede handen was. De altijd competente en vriendelijke manier van de heer Lindner maakte mijn eerste contact met een makelaar zeer aangenaam. Altijd weer. Hartelijk dank.
19.09.2023Claudia Fritz
Aanbeveling
In het succesvolle project "Het vinden van potentiële kopers voor mijn eigendom" kreeg ik vanaf het begin competent, nadrukkelijk en doelgericht advies en ondersteuning van Isabel Helmecke. Hartelijk dank daarvoor!
Angela Orendi
13.09.2023Dr. Angela Orendi
4,91 van 5
Aanbeveling
We zijn erg tevreden over de marketing van ons huis, hoewel er zeker wat moeilijkheden moesten worden overwonnen. Mevrouw Franke was altijd beschikbaar en we hebben voor alles een oplossing kunnen vinden.
De tip met het opruimingsbedrijf was ook een zeer goede hulp.
11.09.2023B.Wiedenmann
Aanbeveling
Ik wil mevrouw Mollemeyer bedanken voor haar uitstekende, op vertrouwen gebaseerde en professionele samenwerking.
03.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Met de heer Mario Lindner heeft von Poll Immobilien mij een zeer competente en vriendelijke contactpersoon en adviseur ter beschikking gesteld.
contactpersoon en adviseur.
Hij heeft de verkoop van mijn woning zeer zorgvuldig en professioneel afgehandeld.
Hij hield rekening met de wensen van zowel de verkoper als de koper.
De heer Lindner was altijd direct beschikbaar om vragen te beantwoorden en hield me voortdurend op de hoogte van actuele procedures en ontwikkelingen.
Ik zou de heer Lindner te allen tijde willen aanbevelen.
27.07.2023Anoniem

01.03.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Augsburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Augsburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!