Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

9 Beoordelingen

46 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,97 van 5
Aanbeveling
Een heel vriendelijk en behulpzaam team. Ik voelde me erg op mijn gemak.
Eigentümer - Verkauf einer Immobilie
15.03.2024Vanessa Metzen
Aanbeveling
Onze vragen werden snel en betrouwbaar beantwoord. Mevrouw Zeller stond altijd voor ons klaar en was betrokken. We kunnen u en Von Poll alleen maar van harte aanbevelen. Wij zijn meer dan tevreden.
Kauf einer Immobilie
01.03.2024Peter Niebling
4,60 van 5
Aanbeveling
Vooral de zeer competente, betrouwbare en uiterst behulpzame ondersteuning van mevrouw Nicole Zeller is het vermelden waard. - ten zeerste aanbevolen -
21.01.2024Günther und Ingrid Rams
Aanbeveling
Zeer professioneel! Hartelijk dank!
15.11.2023A. Döppenschmidt
Aanbeveling
Hartelijk dank voor de marketing van mijn twee appartementen. Geweldige samenwerking met mevrouw Bode en het hele team vanaf de eerste dag. Ik zou VON POLL en mevrouw Bode altijd weer gebruiken voor de marketing.
10.10.2023Anoniem
4,86 van 5
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over het hele proces en hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren. Von Poll Immobilien Bad Orb heeft zeer goed werk geleverd. Hartelijk dank!
18.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede expertise en zeer vriendelijk
Kauf einer Immobilie
05.08.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren volledig overtuigd door het professionele advies van de heer Hundeshagen. De bezichtigingsafspraak werd op tijd nagekomen en de bezichtiging was erg ontspannen en we zouden deze makelaar absoluut aanbevelen.
28.06.2023H.Langheld
4,96 van 5
Aanbeveling
Het was een groot genoegen.
Ik doe het graag nog een keer
27.06.2023Stefan
Aanbeveling
Ik wil graag Von Poll Immobilien Bad Orb, de heer Hundeshagen en zijn team bedanken voor de snelle en professionele verkoop van mijn huis in Steinau an der Straße, maar een heel speciaal woord van dank gaat uit naar de makelaar mevrouw Sandra Mähler die verantwoordelijk was voor mijn woning.
Dankzij haar professionaliteit, competentie en betrokkenheid gingen er slechts 10 weken voorbij van het eerste contact tot de notariële afspraak.
Mevrouw Sandra Mähler bereikte mijn gewenste prijs met slechts een paar bezichtigingen en een succesvolle verkoop.
Gedurende deze periode was Sandra Mähler altijd bereikbaar, zowel per telefoon als per e-mail. Elke stap werd in detail besproken en ik stond altijd aan mijn zijde als ik advies en hulp nodig had, zelfs bij het zoeken naar een appartement.
Mevrouw Mähler, ik zal nooit de dag vergeten dat u mij de expositie van mijn huis per e-mail stuurde, u had mijn huis heel goed gepresenteerd en beschreven, toen ik het meerdere keren bekeek en doorlas, ging mijn hart zelfs open, ze had het zo mooi beschreven.
Nogmaals bedankt, mevrouw Mähler.
Persoonlijk kan ik VON POLL Immobilien alleen maar aanbevelen.
Ik was al een tijdje van plan om het huis te verkopen, dus ik zei tegen mezelf als ik verkoop dan met VON POLL Immobilien Bad Orb.
Nu kan ik zeggen dat het de juiste beslissing was.
Alles was precies zoals ik het me altijd had voorgesteld en gewenst.
Een vriendelijke, aardige en competente makelaar en een zeer sympathieke, vriendelijke koper voor mijn huis, meer kun je je niet wensen.
Nogmaals hartelijk dank aan VON POLL Immobilien Bad Orb en de makelaar mevrouw Sandra Mähler voor de verkoop.
Met vriendelijke groeten
Ellen Fuchs
11.04.2023Frau Ellen Fuchs
Liebe Frau Fuchs,
wir im Team und vor allem Frau Mähler haben uns wirklich sehr über ihre herzliche und ausführliche Bewertung gefreut. Es ist selten, dass sich zufriedene Kunden die Mühe machen, es auch mal im Detail auszudrücken. Wir danken Ihnen sehr dafür und sind glücklich, dass wir Sie in allen Belangen so von unserer professionellen Arbeit überzeugen konnten.
Alles Gute für Sie und beste Grüße
Ihr von Poll Team
Aanbeveling
Altijd blij om terug te komen. Ik voelde me vanaf het begin goed verzorgd en in goede handen.
Eigentümer - Verkauf einer Immobilie
16.01.2023Mathias Donath
4,67 van 5
Uitstekend
Mevrouw Zeller van het Bad Orb team heeft mij een goede en onderbouwde uitwerking van de woningtaxatie gegeven. Duidelijk gestructureerd en begrijpelijk voor mij als verkoper maar ook voor een potentiële koper. Hartelijk dank voor jullie inzet tot nu toe.
07.09.2022Welzenbach Peter
Aanbeveling
Professioneel en uitstekend - precies wat je wilt als klant. Het kon niet beter!
Mevrouw Zeller kan te allen tijde en zonder aarzeling aan iedereen worden aanbevolen!
23.06.2022Fam. Baier
Liebe Familie Baier,

herzlichen Dank für diese gute Bewertung, ganz besonders auch im Namen von Frau Zeller, die sich sehr darüber gefreut hat.
Deskundigheid, klantgerichtheid & vriendelijkheid buitengewoon
09.06.2022Manfred Schlums
VON POLL IMMOBILIEN Bad Orb Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Bad Orb :
Herzlichen Dank für diese gute Beurteilung unserer Arbeit!
Aanbeveling
Deskundig advies en deskundige ondersteuning bij het vinden van een geschikte koper voor onze woning. Een verkoop kon zeer snel gerealiseerd worden dankzij de professionele afhandeling.
Ondersteuning ook bij alle vragen eromheen.
Veel dank aan mevrouw Zeller en ook aan de heer Ruppel.
03.05.2022Nicole Tonecker
Aanbeveling
Von Poll heeft ons vakkundig bijgestaan met hun expertise van de eerste tot de laatste minuut van de verkoop van ons huis. Onze speciale dank gaat ook uit naar mevrouw Mähler, die ons uitstekend en vriendelijk advies gaf bij alle vragen.
We kunnen Von Poll alleen maar aanbevelen!
03.05.2022Roland und Christiane Fehl
Aanbeveling
Ik had meteen een goed gevoel, korte reactietijden, zeer prettige communicatie en goed voorbereid op de afspraak.
Vragen werden snel verduidelijkt en uitgebreid beantwoord.
Altijd zeer deskundig en behulpzaam tot aan de afspraak en daarna.
05.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Uitstekende en persoonlijke manier en management van het erfenisproces door mevrouw Sandra Mähler.
05.04.2022Thorsten Malter
Aanbeveling
Mevrouw Mähler is een zeer bekwame en betrouwbare makelaar! Ze was altijd beschikbaar voor vragen! Zeer vriendelijke communicatie. Zou zo weer met haar werken en haar aanbevelen aan anderen.
02.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Tijdens de verkoop van het huis en eigendom in Schlüchtern namens de gemeenschap van erfgenamen van de families Frank Hass en Malter, kregen we uitstekende ondersteuning van mevrouw Sandra Mähler.
Veel dank Hoogachtend, Stefan Hass

18.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Bad Orb

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Bad Orb zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 02.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!