Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Uitstekend (4,82)

11 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en betrouwbaar contact. De verkoop verliep vlot.
28.02.2024Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en professioneel team dat ons goed heeft geholpen bij de verkoop van ons huis.
We voelden ons altijd in goede handen en goed geadviseerd.
Hartelijk dank
28.02.2024Christian Wolf
Aanbeveling
Voor ons de beste makelaar in de regio. Gedegen marktkennis, volledige documentatie en de prijzen worden bepaald door een expert. Dit betekent geen onaangename verrassingen bij de financiering. Vriendelijk team. Respectvol gedrag. Wij zullen jullie aanbevelen bij anderen!
05.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Tijdens onze zoektocht hadden we contact met veel makelaars in de regio. In sommige gevallen ontvingen we nooit een exposé, werd er niet teruggebeld of was de informatie in de exposés onjuist. Dit was niet het geval bij de heer Althaus. De kwaliteit van de beschrijving was extreem hoog, de service was uitstekend en vooral de ondersteuning bij de financiering was professioneel. Von Poll Immobilien biedt hiervoor een eigen service (von Poll Finance). Hartelijk dank voor de service en alle ondersteuning tot aan de verhuizing.
06.06.2023O. Kaufmann
Over de hele linie tevreden. Super bedrijf, 100% aanrader
05.06.2023Roberto Z.
Aanbeveling
Zeer competent, respectvol en beleefd. De focus lag hier op service en niet op winst. Ze gaven openlijk hun mening en uitten ook gepaste zorgen om in het beste belang te handelen. Top.
29.05.2023Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
Zeer ervaren team, wat vooral merkbaar was bij de coördinatie met de bank. We wilden al twee keer eerder een ander huis kopen, maar de makelaars van deze huizen hadden de prijzen zo slecht berekend dat er geen financiering werd gegeven door de bank. Bij von Poll Immobilien/Familie Althaus was dit volledig anders - geweldige samenwerking met de bank en de notaris - bedankt voor de vervulling van ons nieuwe huis.
29.05.2023Christian
Aanbeveling
Ik had het gevoel dat ik in zeer goede handen was bij de familie Althaus. De afhandeling was heel professioneel, maar tegelijkertijd ook heel persoonlijk. Hartelijk dank
29.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik was erg blij dat we uiteindelijk voor VON POLL Immobilien hebben gekozen. Zeer goed advies en klantenservice. Verschillende punten waren belangrijk voor ons en deze zijn gerealiseerd. Persoonlijk contact, constante updates, korte communicatielijnen en nog veel meer. Een duidelijke aanbeveling hier. Bedankt voor de samenwerking met de heer Althaus senior en junior.
12.05.2023Garnreiter Herbert
Het beste onroerend goed
09.05.2023Kristina Tuci
Lieve familie Althaus,

Hartelijk dank voor jullie inzet en professionaliteit.

Voor ons is Von Poll Immobilien een van de beste makelaars in het land. Het aanbod van diensten voor kopers en verkopers is onverslaanbaar, geen enkele concurrent biedt zoveel diensten aan en dat allemaal tegen dezelfde prijsvoorwaarden als de concurrentie, die behalve het plaatsen van een advertentie op internet, de klanten geen toegevoegde waarde bieden. Een onvoorwaardelijke aanbeveling van ons!
05.05.2023Anoniem

26.01.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berchtesgadener Land

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berchtesgadener Land zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 28.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!