VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow

Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Jouw onroerend goed specialist in Berlijn-Pankow
meer dan 31 winkels in Berlijn en Brandenburg en 450 in heel Duitsland
- professionele taxatie van de marktprijs door onze onafhankelijke taxateur
-Discreet, betrouwbaar en betrouwbaar van taxatie tot verkoop en overdracht...

Contactgegevens

VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow
Florastraße 1

15 Beoordelingen

62 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,95 van 5
Aanbeveling
Ik raad 100% aan. Het team is zeer competent en behulpzaam.
13.03.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Koj stond altijd voor me klaar om het huis te verkopen. Hij was overal bij me.
Een groot compliment. Zijn collega's hadden ook altijd een kopje koffie klaar als ik aankwam.
Nogmaals hartelijk dank en het allerbeste.
13.02.2024Angelika Rink
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, laagdrempelig contact, deskundig, geïnteresseerd en bereid om te presteren. Ik zou ze altijd aanraden als iemand een makelaar zoekt en zal zelf ook ondersteuning vragen bij een eventuele verkoop.
02.02.2024Ursi Laaser
Aanbeveling
Het advies en de uitvoering van de nodige inspecties waren zeer professioneel
We werden altijd gesteund, we kregen veel hulp en ze deden altijd hun best om alles snel te regelen, daarom zouden we Von Poll Immobilien Berlin Pankow altijd aan anderen aanbevelen.
27.01.2024Karin Lehmann
Aanbeveling
We vonden het personeel van Poll, de heer Jahnsen en de heer Sobeck, competent, vriendelijk en open. Ze hebben ons geholpen om onze aanvraag te realiseren. We zouden hen ook aan anderen aanbevelen en willen hen hartelijk bedanken.
22.01.2024Anoniem
Aanbeveling
Zeer aangename en persoonlijke bezichtiging met de heer Kirstein. Goede beschikbaarheid en snelle feedback.
Al met al een zeer positieve en aanbevelenswaardige ervaring.
22.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer bekwaam, vriendelijk en toegewijd personeel. Ik was zeer tevreden met het resultaat. Ik kan dit makelaarskantoor alleen maar aanbevelen.
14.11.2023Anoniem
Aanbeveling
We willen Ingmar Jahnsen nogmaals bedanken voor zijn uitstekende ondersteuning. Hij stond altijd voor ons klaar en kwam alle afspraken na. De transactie werd binnen de gestelde termijn afgerond en we hadden altijd het gevoel dat we het beste advies kregen. Wij wensen u veel succes en het allerbeste voor de toekomst. De familie Jokiel
31.10.2023Sascha Jokiel
19.09.2023Anoniem
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over Von Poll Immobilien en kunnen hen aanbevelen aan anderen! Een speciaal woord van dank aan de heer Sobeck, hij is een zeer persoonlijke, eerlijke en professionele medewerker.
21.07.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow :
van Poll Immobilien GmbH
Aanbeveling
Geweldig en open advies, snelle feedback en al met al een zeer goede service.
14.06.2023Anoniem
Aanbeveling
Snel, ongecompliceerd en vriendelijk advies; competent en begripvol voor de betreffende situatie met betrekking tot de woning; ik voel me echt goed verzorgd.
07.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer goede ondersteuning; geen druk; zeer geduldig; succesvolle afronding.
02.11.2022Eckhard Düwiger
Herzlichen Dank und alles Gute und Gesundheit!
Aanbeveling
Betrouwbaar, competent, vriendelijk, flexibel.
We waren erg blij om met von Poll te verkopen. Altijd weer!
01.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Helemaal tevreden als er zes sterren waren, hadden we ze gegeven
25.10.2022Anoniem
Danke und alles Gute
Aanbeveling
Nadat we besloten hadden ons huis te verkopen en ons terug te trekken in een geschikte huurwoning, zochten we een professionele partner om ons te helpen deze beslissing te realiseren. De aanbeveling van een bevriende buurman om voor VON POLL te kiezen vanwege de goede ervaringen die hij had opgedaan, leidde tot het contact en vervolgens tot het afsluiten van het bemiddelings- en ondersteuningscontract met het kantoor in Berlijn Pankow, een beslissing waar we geen spijt van hebben gehad. We zijn vooral dankbaar dat we een huurwoning hebben kunnen vinden waarin we ons nu prettig voelen. Dit hebben we vooral te danken aan de inzet van de heer Sobeck, die ons altijd zeer competent en vriendelijk heeft ondersteund.
06.10.2022Anoniem
Herzlichen Dank und alles Gute für die Zukunft.
Aanbeveling
We zijn zeer tevreden over het advies en de uitvoering van de verkoop van ons vrijstaande huis met von Poll-Immobilien en in het bijzonder met de heer Ingmar Jahnsen. Een super vertrouwde samenwerking, hoge betrokkenheid en veel begrip waren een goede basis voor de succesvolle verkoop.
Wij zullen de firma von Poll altijd aan anderen aanbevelen.
01.09.2022Soonenburg/Michael
4,92 van 5
Aanbeveling
Onze contactpersoon de heer Koj was een geluk bij een ongeluk. Alles verliep van A tot Z goed. Met de steun van de heer Koj konden we ons verkoopproject succesvol implementeren binnen onze planning.

We willen de heer Koj bedanken en zouden hem en Büro Pankow te allen tijde aanbevelen.
05.07.2022Anoniem
Vielen herzlichen Dank und weiterhin alles Gute aus der Florastraße in Pankow
Aanbeveling
Ik was bijzonder tevreden over mijn makelaar, de heer Sobeck !!!!
09.05.2022Anoniem
Aanbeveling
We kwamen von Poll Immobilien Pankow toevallig tegen. De heer Sobeck gaf ons zeer competent advies tijdens de hele verkoop. Dat is ons zeer goed bevallen. Hij hield ook rekening met onze persoonlijke situatie tijdens de verkoop, was voorzichtig en was in staat om de verkoop snel af te ronden toen het moment daar was. We hadden het gevoel dat we in goede handen waren en zouden von Poll Immobilien Pankow en de heer Sobeck opnieuw benaderen.

Hartelijk dank

213 beoordelingen op ImmobilienScout24

25.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Pankow zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 04.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!