Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Voor jou op de beste locaties - onze competente makelaars adviseren je graag persoonlijk en individueel.

Eigenaren van onroerend goed in Steglitz en Zehlendorf kunnen gebruikmaken van ons gratis aanbod voor een vrijblijvende marktprijsbeoordeling...

Contactgegevens

Communicatie

26 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
We kregen altijd vriendelijke en beleefde service van het team van v. Poll Steglitz/Zehlendorf. Onze contactpersoon, de heer Roloff-Oestergaard, was altijd beschikbaar en reageerde snel en betrouwbaar. Zijn advies was zeer deskundig en behulpzaam. We zijn zeer tevreden met het resultaat.
27.11.2023B. Hill
Aanbeveling
Zijn ervaring en expertise waren duidelijk vanaf de eerste ontmoeting met de heer Gleich. Gedurende de hele samenwerking was de heer Gleich altijd zeer betrokken en beschikbaar om ons te adviseren. De beoordeling van de marktprijs, de fotoshoot, het exposé en de bezichtigingsafspraken werden zorgvuldig uitgevoerd en altijd met ons afgestemd. Hij was altijd beschikbaar voor vragen en hield ons op de hoogte van de huidige status. Qua karakter was hij een erg aardige en humoristische makelaar die erg leuk was om mee samen te werken, dus ik zou de inzet van de heer Gleich als bovengemiddeld beoordelen en zou hem opnieuw opdracht geven als de gelegenheid zich voordeed.
29.08.2023H. Sönmez
4,74 van 5
Aanbeveling
We willen in het bijzonder het advies van de heer Sauerbrey en de organisatie van een bezichtigingsafspraak prijzen.
31.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Het ging over de verkoop van het huis van mijn moeder. Het allereerste contact bij het makelaarskantoor Poll Immobilien in Berlijn Lichterfelde West was zeer vriendelijk. Nadat ik de omstandigheden had uitgelegd en de woning had beschreven, was een afspraak snel gemaakt. De heer Roloff Oestergaard leidde mij rond en stelde vragen. Je kreeg meteen de indruk dat het kantoor Poll graag wilde bemiddelen in deze woning, ook al was het maar een rijtjeshuis. Ik liet het huis aan andere makelaars zien, maar uiteindelijk koos ik voor von Poll Immobilien omdat ik er het beste gevoel bij had. Ik liet me niet misleiden. De samenwerking was vanaf het begin geweldig. De heer Gleich nam vervolgens de makelaardij voor zijn rekening. Ook hij ging op een zeer vriendelijke en betrokken manier aan de slag. Nadat ik mijn steentje had bijgedragen en von Poll de energiepas en de exposé had verzorgd, kwam alles pas echt op gang. Ik werd steeds op de hoogte gehouden wanneer von Poll kandidaat-kopers zou rondleiden en enkele weken later was er al een concrete kandidaat-koper. Nadat ze de woning nog een paar keer had bekeken, diende ze haar intentie om te kopen schriftelijk in. Het enige wat nog moest gebeuren was de medewerking van mijn familieleden. Ook hier toonde de heer Gleich grote betrokkenheid en uiteindelijk werd de notarisafspraak geregeld. Alle betrokkenen ondertekenden vervolgens het koopcontract en waren zeer verheugd.
Ik wil graag de heer Gleich, de heer Roloff Oestergaard en mevrouw Afkhami bedanken voor hun altijd vriendelijke, goede en deskundige samenwerking!
18.05.2023Chris D.
Aanbeveling
De tijdsfactor gaf me een zeer positieve indruk, net als het geduld en de mogelijkheid van een volgend bezoek zonder druk (tijdig, natuurlijk).
Hartelijk dank voor deze positieve indruk!
12.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Waardering, lof en een grote dank aan onze makelaar Mr Sauerbrey.
24.03.2023Anoniem
Aanbeveling
De man was erg aardig. Ik was erg onder de indruk van zijn uitleg over het huis. Hij vertelde me elk voordeel van het huis en deelde elk detail. Ik wil ook contact met hem houden.
Fijne dag en hopelijk gaat het goed met je!
01.03.2023Bumhyeon Baek
Aanbeveling
Zeer bekwaam en vriendelijk personeel, zoals de heer Gleich.
16.02.2023Romi Parkash-Ahmad
Aanbeveling
De professionaliteit en vriendelijke service vielen op. We spreken nog geen Duits en ze zorgden ervoor dat er iemand was die kon vertalen, bedankt!
16.02.2023Anoniem
Aanbeveling
Speciale dank aan Janice Wiskow - ze doet geweldig werk en is persoonlijk erg betrokken bij het vinden van oplossingen voor ons.
06.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Zeer professioneel en vriendelijk.
21.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Een bijzonder aangename kijkafspraak!
26.06.2022Anoniem

30.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Steglitz / Zehlendorf

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Berlin - Steglitz / Zehlendorf zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!