Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Contactgegevens
Wil je een woningtaxatie in Böblingen? Als je je huis wilt verkopen en niet weet wat het op dit moment waard is op de markt, profiteer dan van onze exclusieve taxatie door onze expert - gratis en vrijblijvend.

Wij bieden je een gratis marktprijsanalyse van eigendommen door onze taxateur en taxaties van percelen en percelen met gesloopte gebouwen.

Contactgegevens

16 Beoordelingen

140 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
Dr. Steinhoff heeft ons uitstekend ondersteund en de verkoop naar volle tevredenheid afgehandeld. Altijd weer.
27.02.2024Anoniem
4,40 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Petkova maakte een zeer professionele indruk op me, was erg meegaand en hield volledig rekening met al mijn wensen. Ze was snel beschikbaar maar niet opdringerig! Aangezien het in eerste instantie alleen om een gratis waardebepaling van onze woning ging, kan ik niets zeggen over de prijs/prestatieverhouding.
18.01.2024Anoniem
Aanbeveling
We hebben de behoefte om u in onze eigen woorden te laten weten dat we zeer tevreden waren over uw professionele inzet bij de verkoop van het onroerend goed. We waren zeer tevreden over de tijd en het proces. De internetpresentatie in woord en beeld had niet beter gekund. Mochten we ooit weer een makelaar nodig hebben, dan zullen we zeker weer contact met jullie opnemen. Nogmaals hartelijk dank!
03.11.2023Stefanie Hessel &Ralf Schäfer
4,40 van 5
Aanbeveling
Zeer competent advies van mevrouw Petkova.
22.09.2023Anoniem
4,95 van 5
Aanbeveling
De heer Marco Garofano gaf mij persoonlijk een professionele, competente, sympathieke ... al met al een ZEER GOEDE indruk.
De heer Garofano reageerde volledig op mijn wensen en berekende zelfs TWEE varianten van onze woning en gaf me vergelijkbare woningen!
Het was niet de glanzende brochure die ik kreeg die me overtuigde van uw bedrijf, het was in feite de heer Garofano - de man ter plaatse. VON POLL IMMOBILIEN Böblingen kan trots en blij zijn om zo'n medewerker in haar gelederen te hebben.
JA, ik zal jullie als bedrijf aanbevelen en wens jullie verder succes.
09.06.2023Anoniem
Aanbeveling
We waren zeer tevreden over de diensten van Marco Garofano en vonden zijn ondersteuning bij de afhandeling van onze aankoop van een huis uitstekend. Hij voorzag ons ook van waardevolle informatie over onze vorige flat! De samenwerking werd gekenmerkt door betrouwbaarheid en vertrouwen en dat is ons zeer goed bevallen!
06.06.2023Sven
Aanbeveling
De heer Garofano bleek een zeer bekwame, geduldige en vriendelijke expert in de verkoop van onroerend goed. Mijn vragen werden onmiddellijk beantwoord. Ik waardeer ook zijn vanzelfsprekendheid en onopvallendheid. Ik kan hem zeker aanbevelen aan anderen.
06.06.2023Frau Mertz
Aanbeveling
Als klant word je zeer goed verzorgd en kan je altijd gecontacteerd worden voor vragen.
Alles is heel transparant en informatief.
Een zeer goed totaalpakket rondt de klantenservice en zeer goede ondersteuning af.
Een echte aanrader van Poll Immobilien Böblingen.
09.05.2023Manfred Belz
Aanbeveling
Von Poll heeft een zorgvuldig opgebouwd systeem, alles liep gesmeerd.
Onze vastgoedadviseur Ellen-Sophie Meier was altijd beschikbaar, erg aardig en behulpzaam.
Ze voerde de hele administratie voor de aankoop van een huis professioneel uit.
17.11.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Böblingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Böblingen :
Vielen Dank für die tolle Bewertung! Ich freue mich sehr über Euer entgegengebrachtes Vertrauen und die Wertschätzung meiner Arbeit. :-)
Klantenservice was uitstekend!
07.11.2022Peter
4,96 van 5
Aanbeveling
De heer Garofano is serieus en tegelijkertijd zeer persoonlijk. Hij biedt ook ondersteuning met professionele expertise buiten de aankooptransactie.
13.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik was onder de indruk van de omvang en de kwaliteit van de taxatie van mijn woning
29.09.2022Frau Newell
Geachte heer Garofano,
Hartelijk dank voor uw evaluatie en toelichting, evenals uw persoonlijke opmerkingen.
Over het algemeen voelde ik me op mijn gemak, goed op mijn plek en goed verzorgd tijdens uw consult.
U hebt aantrekkelijk en serieus werk geleverd.
Daarnaast heb ik kennis kunnen maken met een gedegen, sympathiek persoon en medewerker van het bedrijf VON POLL, wat wij zeer op prijs stellen; helaas vond ik echter geen plaats in deze zeer aansprekende uiteenzetting op mijn biedingsniveau.
Als gevolg daarvan hebben we de makelaarsopdracht bij een concurrent geplaatst.
Mijn vrouw en ik willen u persoonlijk bedanken voor uw prettige werkbezoek.
26.09.2022Anoniem
Aanbeveling
We maakten online kennis met een exposé van VON POLL IMMOBILIEN en namen direct telefonisch contact op met VON POLL. Tijdens het gesprek vroeg mevrouw Yurtseven ook wat onze ideeën en wensen waren, zodat we verdere passende aanbiedingen direct per e-mail konden ontvangen. Ze had meteen een geschikte woning voor ons en een spontane bezichtigingsafspraak op dezelfde dag! Dat was perfect voor ons, want we waren dringend op zoek naar een woning. De woning die mevrouw Yurtseven ons liet zien was gewoonweg perfect. De bezichtiging was erg goed en al onze vragen werden beantwoord. We zullen Von Poll Immobilien zeker aanbevelen bij onze vrienden/familie/kennissen.
Immobilien Besichtigung
19.09.2022Gülen
Aanbeveling
Zeer tevreden met het advies van mevrouw Ellen-Sophie Maier.

Ik zal Von Poll Immobile ook aan andere kennissen aanbevelen.
26.07.2022Zain Ur Rehmann
VON POLL IMMOBILIEN Böblingen Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Böblingen :
Many thanks for your feedback!
Aanbeveling
Vriendelijk en snel contact. Veel vragen konden vooraf heel gemakkelijk worden opgehelderd.
16.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Poll Immobilien biedt deskundig en betrouwbaar advies.
07.07.2022Anoniem
Aanbeveling
Toen mevrouw Maier bij ons was, dacht ik eerst dat het meisje te jong was. Nu weet ik dat mevrouw Maier beter is in haar werk dan menig oude rot. De ondersteuning en het advies waren erg goed en transparant. Mevrouw Maier stond altijd voor ons klaar en overtrof zelfs onze verwachtingen. Hartelijk dank voor alles! We blijven natuurlijk trouwe klanten van u en kijken uit naar de voortzetting van onze succesvolle samenwerking.
27.06.2022Anoniem
Aanbeveling
We hadden een geweldig en prettig gesprek en overleg met mevrouw Maier, die volledig aan onze wensen voldeed en we waren zeer tevreden. Ze was ook vriendelijk en betrouwbaar.
27.06.2022Julian
Aanbeveling
Geweldig deskundig advies en uitgebreide ondersteuning, maar ook vriendelijkheid en betrouwbaarheid springen eruit.
27.06.2022Franziska Krusch

28.05.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Böblingen

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Böblingen zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!