Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

12 Beoordelingen

59 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,92 van 5
Aanbeveling
Zoals ik al persoonlijk heb gezegd, was mevrouw Weber de eerste makelaar die op een vriendelijke en professionele manier op ooghoogte communiceerde.

Bedankt daarvoor, altijd aanbevolen.
19.02.2024Familie Locker
Aanbeveling
We waren vooral blij met de onopvallende manier waarop de makelaar te werk ging. Ze was erg goed voorbereid, kon al onze vragen over het huis beantwoorden en maakte ons ook attent op dingen waar we misschien niet aan gedacht hadden. Helaas is het deze keer niet gelukt, maar dat lag aan het huis en niet aan onze makelaar.
11.02.2024Anoniem
4,00 van 5
Aanbeveling
We waren erg tevreden over mevrouw Weber.
Er kan meer van haar
26.01.2024Anoniem
Aanbeveling
De omgang met de klant was altijd erg vriendelijk en beleefd. Het werk was zeer professioneel. Je had altijd het gevoel dat je 100 procent en meer kreeg. Hartelijk dank!
06.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Weber was een absoluut fantastische ondersteuning bij de verkoop van mijn woning. Haar professionaliteit en expertise maakten het hele proces soepel en efficiënt. Ik had het gevoel dat ik te allen tijde in goede handen was. Haar betrokkenheid en vriendelijke manier maakten de verkoop tot een stressvrije ervaring. Ik ben zeer tevreden over haar werk en kan mevrouw Weber zonder voorbehoud aanbevelen. Hartelijk dank voor alles!
05.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Een groot compliment voor onze markler, mevrouw Weber.
Een absoluut geweldige en ervaren markler.
Je had altijd de indruk dat je in goede handen was.
Elke hindernis, hoe onoplosbaar ook, werd met haar hulp met vlag en wimpel genomen .... Een absolute powervrouw. Gewoon een aanrader... graag weer op elk moment.
29.09.2023Jan Bals
Aanbeveling
De verkoop van mijn woning door von Poll Immobilien was professioneel. Mevrouw Weber regelde alles, van de autoriteiten tot de notaris en de overdracht. Haar vriendelijke en humoristische manier was een plezier om mee om te gaan. Hartelijk dank voor uw moeite en geduld met sommige kopers.

Siegfried Starost
21.09.2023Siegfried Starost
Aanbeveling
Mevrouw Weber heeft ons zeer goed en naar volle tevredenheid verzorgd. Mevrouw Weber was betrokken, zeer competent en altijd beschikbaar. Tijdens het hele proces was ze altijd aangenaam en een geweldige en betrouwbare metgezel totdat we onze droomwoning vonden. We zullen mevrouw Weber altijd aan anderen aanbevelen.
07.09.2023Alexandra Acioli de Vasconcelos
Aanbeveling
Ook al is de aankoop uiteindelijk niet doorgegaan, we hebben echt goed en competent advies gekregen. Hartelijk dank daarvoor!
04.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Weber is echt CLASS!!!!
05.07.2023Friedhelm Sass
es war auch mit Ihnen eine sehr angenehme Zusammenarbeit. Vielen Dank
Aanbeveling
Hartelijk dank voor het vriendelijke en professionele advies, zelfs als de aankoop niet doorging.
25.06.2023NK
Aanbeveling
Veel dank aan mevrouw Weber. We voelden ons zeer goed verzorgd.
13.06.2023Kirsten Hase
Aanbeveling
Ik was zeer tevreden over het werk en de snelheid van mevrouw Weber en zou haar te allen tijde aanbevelen.
30.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Vanaf de eerste minuut had ik het gevoel dat ik in goede handen was en mevrouw Weber legde me altijd alles op een begrijpelijke manier uit en informeerde me over alle details en processen.
Hoewel het voor mij geen gemakkelijke stap was om het huis te verkopen, maakte ze het hele proces veel gemakkelijker.
Ik kan mevrouw Weber zeker aanbevelen
05.05.2023Sascha Sprenger
VON POLL IMMOBILIEN Brilon Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Brilon :
Vielen Dank Herr Sprenger, für die warmen Worte. Es hat mir auch mit Ihnen sehr viel Spaß gemacht, zu arbeiten.
Aanbeveling
Mevrouw Weber heeft ons persoonlijk erg goed geholpen en we kunnen Von Poll Immobilien alleen maar aanbevelen.
Alles is hier perfect, van het adviesgesprek tot de taxatie tot de afronding.
27.04.2023Mario Helfenstein
VON POLL IMMOBILIEN Brilon Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Brilon :
Vielen Dank für die tolle Bewertung. Ich habe mich sehr gefreut.
Aanbeveling
Ik zou het anderen aanraden omdat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam is. Ze staan klaar om al je vragen te beantwoorden en begeleiden je van begin tot eind door het proces.
05.04.2023Denise Becherer
Aanbeveling
Super advies en verwerking. Speciale dank aan mevrouw Weber voor haar steun, moeite en tijd. Mevrouw Weber stond vanaf het begin altijd voor ons klaar. Altijd zeer vriendelijk, betrouwbaar en vooral geduldig. Wij zijn zeer tevreden en kunnen iedereen aanraden om ons door Immobilien von Poll te laten verzorgen.
08.03.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Brilon Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Brilon :
Liebe Fam. Kurenbach, vielen Dank für die tolle Bewertung. Alles was sie beschreiben haben wir sehr gerne und mit Leidenschaft gemacht. Und mit Ihnen hat es uns besonders viel Spaß gemacht. Empfehlen sie uns bitte weiter.
4,60 van 5
Aanbeveling
Ik heb goed en deskundig advies en ondersteuning gehad van de makelaar in het proces van de verkoop van het huis en de pensioenzaak van mijn ouders. Mevrouw Weber onderscheidde zich door haar deskundigheid in de materie en haar gevoeligheid in het omgaan met een moeilijke situatie (overlijden, gemeenschap van erfgenamen, etc.). Conclusie: mevrouw Weber is een zeer goede en coöperatieve makelaar. Met vriendelijke groet, Karl Nowey
14.02.2023Karl Nowey
VON POLL IMMOBILIEN Brilon Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Brilon :
Lieber Herr Nowey, vielen Dank für die warmen Worte. Gerne stand ich Ihnen zur Seite und darf die tollen Komplimente gerne zurück geben. Viele Grüße Susanne Weber
Aanbeveling
Mevrouw Weber gaf ons zeer deskundig en eerlijk advies. Dat is niet gebruikelijk in deze branche. Daarom kan ik "VON POLL Immobilien Brilon" aan anderen aanbevelen!
16.01.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Weber is volledig op ons gericht. Het belangrijkste voor ons was het zeer menselijke aspect.
Van ons een duidelijke aanbeveling!
10.01.2023Anoniem

06.02.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Brilon

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Brilon zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!