Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

5 Beoordelingen

21 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,90 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Secer is erg vriendelijk en altijd goed voorbereid. Ze stuurde ons snel alle benodigde informatie. De aankoop van het huis verliep vlot. Hartelijk dank!
17.04.2024Anoniem
4,00 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Lange is een erg aardige, goed gekwalificeerde makelaar.
Ik heb mevrouw Lange aan een grote vriendenkring aanbevolen.
15.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Ik heb al twee keer gebruik gemaakt van de makelaarsdiensten "Von Poll Immobilien Dortmund" en ben altijd zeer tevreden geweest over de afhandeling, bereikbaarheid, geduld, deskundigheid en vriendelijkheid.
Ik zou hen zeker aanbevelen aan anderen.
07.02.2024Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Secer was de meest bekwame vastgoedadviseur met wie ik heb onderhandeld, vanaf het eerste contact tot de afronding van de aankoop. Graag weer op elk gewenst moment!!!
31.01.2024Karsten Kobs
Aanbeveling
Bedankt, mevrouw Becker! Heel vriendelijk en gedienstig en alles stipt. Het allerbeste.
Martin N.
15.11.2023Anoniem
Aanbeveling
Uiterst snelle identificatie van een koper met daaropvolgend het afsluiten van een contract.
28.10.2023Vera Pollehn
Aanbeveling
We verkochten een vrijstaand huis in Dortmund in een uitdagende tijd voor de vastgoedsector met stijgende rentevoeten op leningen. Dankzij de onvermoeibare inzet van de makelaar van VON POLL IMMOBILIEN konden we ondanks de moeilijke uitgangssituatie een sympathieke kopersfamilie vinden. Omdat we zelf niet in Dortmund wonen, waren we afhankelijk van een integere en betrouwbare makelaar en die vonden we in mevrouw Leonie Becker, die we ons geen betere hadden kunnen wensen. De samenwerking met mevrouw Becker liet ons er nooit aan twijfelen dat we haar volledig konden vertrouwen. We werden altijd zeer professioneel op de hoogte gehouden van haar stappen en onze vragen werden altijd op een vriendelijke, geduldige en vooral deskundige manier beantwoord. We willen mevrouw Becker en haar team bedanken voor hun uitstekende ondersteuning bij alle aspecten van de verkoop van het huis.
29.07.2023Familie Jansen
Aanbeveling
We hadden een goede relatie met de heer Secer en zijn vrouw tijdens de verkoop van ons huis. We willen de heer Secer bedanken voor zijn vriendelijke en deskundige ondersteuning.
12.04.2023Dr.Stefan Stern
Aanbeveling
We hebben alleen maar de allerbeste ervaringen met VON POLL IMMOBILIEN DORTMUND. Hun houding is zeer achtenswaardig, uitstekende selectie van aanbiedingen, objectief advies, professionele afhandeling, betrouwbaarheid op alle gebieden - en dit alles met een vriendelijke persoonlijke benadering. Al deze eigenschappen onderscheiden het bedrijf van zijn concurrenten. Al met al een aanrader, want je hebt altijd het gevoel dat je met je zorgen in goede handen bent!

Lars Wiedemann, Dortmund
01.02.2023Lars Wiedemann
Aanbeveling
We vonden een huurappartement via von Poll Immobilien.
De formaliteiten waren eenvoudig. De heer Secer is competent, flexibel en open.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke hulp. Ik beveel jullie graag aan. Claudia
03.12.2022Claudia Brazzoduro
Aanbeveling
Zeer goed advies, vriendelijk en competent team. Het kon niet beter.
A. Gerling
16.06.2022Gerling
Aanbeveling
Uitzonderlijk aardig, uitgebreid advies. Onze makelaar was altijd bereikbaar en nam veel tijd voor ons. Een echte aanrader!
14.06.2022Claudia S.
Aanbeveling
Super advies, leuk team. Een allround pakket. Alles top. Bedankt.
13.06.2022Anoniem
Aanbeveling
We hebben ons vrijstaande huis in Dortmund Kirchhörde begin 2022 verkocht via Von Poll Immobilien. We voelden ons zeer goed verzorgd en willen graag de heer Secer en zijn zeer aardige team bedanken. Mfg, Familie Steinrücke
09.06.2022Schneider

07.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Dortmund

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Dortmund zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 06.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!