Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Kosten-prestatieverhouding
Uitstekend (5,00)

10 Beoordelingen op ProvenExpert.com

Aanbeveling
2 van de eigendommen van mijn ouders werden binnen 3 maanden verkocht, vakkundig, op een vriendelijke manier en tegen de beste prijs. Vooral de heer Pauls heeft bijgedragen aan de zeer goede verkoop van de eigendommen met zijn expertise, zijn professionele manier en zijn vriendelijkheid. Van de taxatie tot het contact met de beheerder van het condominium, de heer Pauls regelde alles en nam ons alle zorgen uit handen. Alle afspraken werden perfect gecoördineerd en hij was altijd telefonisch bereikbaar, zelfs na kantooruren. De heer Pauls - von Poll - coördineerde niet alleen de verkoop perfect, inclusief de noodzakelijke notarisafspraak, maar ook de follow-up van de verkoop, zoals de overdracht van het eigendom. Als gevolg van deze verkoop, heb ik nog een eigendom in de regio Sauerland verkocht via von Poll. Dus als eigendom dan - von Poll -.
26.04.2024Heintz
VON POLL IMMOBILIEN Duisburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Duisburg :
Vielen lieben Dank für die tolle Rezension. Es war uns eine Freude, für Sie vermitteln zu dürfen und wir möchten uns für das Vertrauen recht herzlich bedanken!
Herzliche Grüße von Ihrem Von Poll Immobilien Team Duisburg
Aanbeveling
De makelaar Mr Pauls is niets minder dan een zegen.

Ik kan zijn vriendelijkheid, zijn hoge niveau van expertise en zijn onvermoeibare inzet voor ons en ons eigendom niet hoog genoeg inschatten!

We voelden ons altijd perfect geadviseerd, uitstekend geïnformeerd en op alle denkbare manieren ondersteund.

Het is vooral belangrijk om te benadrukken dat de "menselijke factor" een grote rol speelt bij Mr Pauls - dat nam een enorme last van mijn schouders als iemand die volledig onbekend was met het onderwerp. Dit is waar toewijding en gedrevenheid, expertise en perfecte klantenservice samenkomen.

Ik overdrijf niet als ik Mr Pauls beschrijf als een parel in zijn vak.

Conclusie: beter dan dit wordt het niet. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hartelijk dank!

Gisela Muders met Mathilda
28.04.2023Gisela Muders
Aanbeveling
Eerlijke, open en transparante taxatie van ons eigendom, je beseft dat Von Poll Duisburg weet waar ze het over hebben.
We zijn absoluut optimistisch en gerustgesteld over de verkoop, op een goede samenwerking!
M. Jakobs
31.05.2022M. Jakobs
Sehr geehrter Herr Jakobs,

Danke für Ihr Vertrauen und das positive Feedback. Wir geben alles für unsere Kunden und freuen uns ebenfalls auf die Zusammenarbeit!

Ihr Gerd Pauls
Aanbeveling
Gisteren zijn we ingegaan op de uitnodiging voor de "open dag". Alles was eersteklas georganiseerd, het team was super aardig en gaf ons belangrijke inzichten en hulp bij de verkoop van ons huis. Absoluut niet opdringerig - volgende week wordt ons huis getaxeerd en dan zien we wel verder.
Je kunt zien dat hier professionals aan het werk zijn!
Groeten van de familie Yilmaz
29.05.2022Fam Yilmaz
Hallo Familie Yilmaz,
Herzlichen Dank für die nette Bewertung. Sie haben auch zu diesem für uns schönen Tag beigetragen und ich freue mich über das von Ihnen entgegen gebrachte Vertrauen!
Beste Grüße und einen schönen Abend,
Gerd Pauls und das Von Poll Team Duisburg
Aanbeveling
Ervaren en uiterst vriendelijk advies! Snelle afspraakplanning! Gewoon een serieuze en betrouwbare partner! Graag weer!
27.05.2022Enno
Besten Dank,
uns hat es mit Ihnen auch Viel Freude gemacht, Danke für Ihr Vertrauen.
Ihr Gerd Pauls
Aanbeveling
Super georganiseerd, altijd beschikbaar, vriendelijk en bovenal worden hier geen sprookjes verteld.
Bedankt voor alles.
Vriendelijke groeten
De familie Mörser
27.05.2022Anoniem
Herzlichen Dank und alles Gute für Ihre Zukunft,
Ihr Von Poll Team Duisburg
Aanbeveling
Eerlijk, sympathiek en authentiek, een duidelijke aanbeveling. Precies zoals Von Poll leeft en het waardeert!
26.05.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Duisburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Duisburg :
Herzlichen Dank für Ihre Bewertung, wir helfen und unterstützen Sie immer sehr gerne mit unserer Dienstleistung.
Ihr Von Poll Team Duisburg
Aanbeveling
We hebben eindelijk ons eigen huis gevonden. Tijdens een bezoek aan Mr Pauls stelde hij voor dat we een hypotheekcertificaat zouden aanvragen, zodat we, wanneer er een woning op de markt kwam (we waren al meer dan 2 jaar op zoek), wat hij noemt "gekwalificeerd en vooraf gecontroleerd" zouden zijn. Voor nieuwe huizen worden opgeslagen en gekwalificeerde klanten altijd geïnformeerd voordat de advertentie wordt gepubliceerd - dus we hadden de kans om het huis snel te bekijken en we konden het kopen. Hartelijk dank, blijf gezond!
06.05.2022Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Duisburg Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Duisburg :
Vielen Dank für die nette Bewertung und vor allem viel Spaß mit Ihrem wunderschönen Haus.
Liebe Grüße
Aanbeveling
Eerst twijfelden we of we wel naar een makelaar moesten gaan om ons huis te verkopen, maar toen werden we ons bewust van Von Poll's pas geopende makelaarskantoor in de Mündelheimer Strasse. De heer Pauls bewees ons het tegendeel, hij weet precies wat belangrijk is en gaf ons zeer goed advies. Ons huis werd voor een zeer goede prijs verkocht aan een leuk jong gezin.
Hartelijk dank voor uw hulp!
06.05.2022Gabi Lenders
Sehr geehrte Frau Lenders,

vielen Dank für die nette Bewertung. Die Zusammenarbeit mit Ihnen und Ihrem Mann hat mir viel Freude bereitet, beste Grüße
Aanbeveling
De heer Pauls beheert het kantoor in Duisburg sinds begin mei.
De heer Pauls bezocht ons vandaag om ons huis te taxeren. Hij gaf ons absoluut professioneel advies en legde ons precies uit hoe een realistische prijs voor een huis tot stand komt.
Zijn beleefde, vriendelijke en competente houding zette me ertoe aan om hier een recensie achter te laten.
We vonden het bijzonder interessant dat bezichtigingen ook virtueel kunnen worden uitgevoerd - de technologie die de heer Pauls hier gebruikt is verbazingwekkend goed en uniek.
Een absolute aanbeveling van de familie Kendricks
02.05.2022Anoniem
sehr geehrte Fam Kendricks,

vielen Dank für Ihr Vertrauen und die nette Bewertung. Ich stehe Ihnen jederzeit bei aufkommenden Fragen hilfreich zur Seite!
Beste Grüße

16.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Duisburg

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Duisburg zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!