Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klantenloyaliteit

35 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
We zijn erg onder de indruk van de steun die we hebben gekregen van mevrouw Klug. Ze was niet alleen uiterst vriendelijk, maar ook professioneel en behulpzaam. Zelden hebben we zo'n positieve ervaring gehad met het zoeken naar een huis. We kunnen zonder twijfel zeggen dat we mevrouw Klug en Von Poll Immobilien kunnen aanbevelen. Nogmaals hartelijk dank.
03.03.2024Anoniem
12.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik wil mevrouw Anna-Laura Klug bedanken voor haar vriendelijke en deskundige ondersteuning.
01.12.2023Anoniem
Aanbeveling
Uitstekend advies en ondersteuning tot aan de uiteindelijke overdracht door de heer Stoffels in Ganderkesee. Een echte aanrader!
08.09.2023Heimann
Aanbeveling
We waren vooral tevreden over de persoonlijke ondersteuning van de heer Heinz Stoffels. Hij stond vanaf de eerste dag voor ons klaar en was altijd betrouwbaar en beschikbaar. We hebben de aankoop van ons appartement niet in de laatste plaats te danken aan zijn vastberaden en persoonlijke inzet - en dat binnen slechts 1 maand tot de ondertekening van het koopcontract. Natuurlijk hebben we veel geluk gehad dat we deze woning hebben gevonden, maar zonder deze makelaar was ons nieuwe appartement misschien slechts een droom gebleven. Hartelijk dank en een absolute aanrader!
08.07.2023Hartmut Beermann & Barbara Daling
Aanbeveling
Het was een zeer aangename en hartelijke bezichtigingsafspraak, waarbij we ons erg op ons gemak voelden.
11.04.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben mevrouw Klug leren kennen als een zeer vriendelijke en bekwame makelaar, we willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om haar nogmaals te bedanken.
Met vriendelijke groeten
Peter en Gabriela Jansen
11.04.2023Anoniem
Aanbeveling
Ik vond vooral de open communicatie en transparantie van het agentschap in Ganderkesee prettig. Alle medewerkers zaten altijd op dezelfde lijn wat betreft mijn zaak. Ik voelde me goed vertegenwoordigd bij alle vragen en problemen.
27.03.2023Hoberg-Jung
4,93 van 5
Aanbeveling
Ook al hebben we onze EFH uiteindelijk niet verkocht omdat we besloten om voorlopig een andere route te nemen, we zijn zeer tevreden en zouden opnieuw voor von Poll Immobilien Ganderkesee kiezen. Absoluut professioneel, persoonlijk, vriendelijk en altijd oplossingsgericht. We zijn dankbaar voor de ondersteuning en service.
09.03.2023Schwunk
Aanbeveling
We voelden ons voldoende geadviseerd en absoluut professioneel verzorgd en vertegenwoordigd
01.02.2023Pinnau
Aanbeveling
Beter dan dit wordt het niet, ZEER gedienstig en begripvol, daarom HEERLIJK aanbevolen. Ik wens het hele team het allerbeste, geluk en gezondheid! Uwe, Uschi Sendtko
20.12.2022Sendtko
4,66 van 5
Aanbeveling
We hebben twee keer een geweldig huis kunnen bekijken. Eén keer met z'n tweeën en de tweede keer met vertrouwde klusjesmannen. We voelden ons heel goed verzorgd. Zeer professioneel en authentiek! De communicatie verliep altijd soepel en meegaand. Zelfs als de deal niet doorging, zouden we altijd weer contact opnemen met VON POLL IMMOBILIEN.
Hartelijk dank.
14.11.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik kan alleen maar mijn absolute respect uitspreken voor de heer Stoffels! Hij begeleidde mij van de eerste tot de laatste minuut uiterst bekwaam ... zelfverzekerd ... betrouwbaar ... altijd vriendelijk, geduldig en behulpzaam ... met een uiteindelijk super succes!
betrouwbaar en absoluut betrouwbaar ... altijd vriendelijk, geduldig en behulpzaam ... met een uiteindelijk super succes!
Ik kan de heer Stoffels en de von Poll Shop Gsnderkesee met zijn uitstekende werk op alle gebieden alleen maar 150 procent aanbevelen!
De heer Stoffels is een heel bijzonder persoon... met zijn karakter en zijn uitstekende professionele en communicatieve vaardigheden wijst hij de weg en lost hij elk probleem op!
Ik ben erg blij dat ik de heer Stoffels en von Poll Immobilien via internet heb gevonden!
Ik zal zeker weer contact opnemen met de heer Stoffels voor verdere verkoop of aanvragen ... hij zal zeker in staat zijn om een competente collega in Wiesbaden of Eltville aan te bevelen ... aangezien hij 500 km verderop zit....
Werken met de heer Stoffels was een bijzonder positieve ervaring ...
Ik wil je alleen maar heel erg bedanken :-)...
en dat is veel te weinig...
het zijn altijd de mensen met wie alles staat of valt...

Bedankt!!!
15.10.2022Wölfl-Otte
Aanbeveling
Professionele en informatieve rondleiding. Top bereikbaarheid. Snelle actie. Zeer vriendelijk.
Veel dank voor het goede advies. Zeker aan te bevelen.
Met vriendelijke groet
Noorzi
18.06.2022Noorzi
Aanbeveling
Een zeer goede bezichtiging. Hoewel de woning geen optie was voor ons, hadden we een zeer professionele indruk en voelden we ons zeer goed geadviseerd.
11.05.2022Anna-Laura Behrends
Aanbeveling
Zeer betrouwbare verwerking en competente ondersteuning.
11.04.2022Anoniem
Aanbeveling
Omdat mijn jongere zus (21) en ik (23) geen idee hadden waar je aan moet denken als je een huis wilt/moet verkopen, konden we aan de ene kant niet meer doen dan vertrouwen. Aan de andere kant werden we zo bij de hand genomen, bij elke stap op de hoogte gehouden en altijd geïnformeerd als iets onbekend of onbegrijpelijk leek. We konden altijd contact opnemen, vragen stellen en erop vertrouwen dat alles soepel zou verlopen.
Nogmaals hartelijk dank hiervoor.
LG
16.03.2022Robin Roselius
VON POLL IMMOBILIEN Ganderkesee Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Ganderkesee :
Vielen lieben Dank für die Bewertung.
Aanbeveling
Het team van VON POLL IMMOBILIEN heeft ons goed bij de hand genomen en ons veel "papierwerk" uit handen genomen, was altijd bereikbaar, heeft ons in alle rust alle openstaande vragen uitgelegd en de verkoop van onze woning zoveel makkelijker gemaakt! Heel erg bedankt voor de goede begeleiding!
Een huis verkopen voor de eerste keer met jou was niet zo stressvol als we hadden verwacht!
16.03.2022Mona
Vielen lieben Dank, dass Sie mit uns zufrieden waren.
Aanbeveling
Ik had het gevoel dat ik bij jullie in zeer goede handen was.
27.12.2021Knaupe-Raasch
Aanbeveling
Mijn ex-man en ik wilden ons huis laten taxeren omdat een van ons de ander wilde afbetalen. Het was dus duidelijk dat von Poll Immobilien geen "nut" voor ons had. Desondanks werd de taxatie gratis en zeer professioneel uitgevoerd. Ik kan daarom geen oordeel geven over de prijs-prestatieverhouding, omdat er geen kosten zijn gemaakt. Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om u nogmaals te bedanken voor de zeer snelle woninginspectie en de snelle taxatie.
01.12.2021Riedel

14.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Ganderkesee

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Ganderkesee zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!