VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte

Klantenloyaliteit

20 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,98 van 5
Aanbeveling
Vanaf het eerste bezoek en het eerste contact tot de succesvolle overhandiging van de sleutels kregen we uitstekende ondersteuning van de makelaar, mevrouw Alisa Quensell. Met haar kalme en vriendelijke manier loodste mevrouw Quensell ons vol vertrouwen door het hele verkoopproces. We kunnen mevrouw Quensell en het von Poll team van het filiaal in Elbvororte echt aanbevelen.
02.04.2024Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte :
Vielen lieben Dank für Ihre tollen Worte, es war mir ein großes Vergnügen, Ihnen beim Hausverkauf behilflich zu sein! Herzliche Grüße, Alisa Quensell
Aanbeveling
Vanaf de eerste afspraak voor de woningtaxatie tot de sleuteloverdracht kregen we uitstekende ondersteuning van mevrouw Alisa Quensell. Mevrouw Quensell begeleidde het hele verkoopproces met haar kalme en professionele manier.
We hadden het gevoel dat we in zeer goede handen waren bij mevrouw Quensell en haar team en kunnen von Poll en in het bijzonder mevrouw Quensell alleen maar aanbevelen als makelaar.

...de Voglers
31.03.2024Anoniem
4,84 van 5
Aanbeveling
Met name de fijngevoeligheid van mevrouw Martiensen stelde haar in staat mijn bejaarde moeder voor zich te winnen en haar door het moeilijke proces te loodsen. Mijn dank en waardering hiervoor.
11.11.2023Uwe Faber
Aanbeveling
De aanwezigheid van mevrouw Lundt vanaf het eerste contact tot het overdrachtsprotocol en haar regelmatige informatie over het verkoopproces. Hartelijk dank.
16.08.2023Anoniem
Vielen herzlichen Dank für diese schöne Bewertung.
Sandra Lundt
4,70 van 5
Aanbeveling
Een uiterst betrouwbaar, transparant, snel en professioneel proces
03.08.2023Anoniem
Bedankt voor uw beoordeling, het was ook een geweldige samenwerking met u en uw vrouw! Vriendelijke groeten, Ann-Katrin Martiensen
Aanbeveling
Mevrouw Martiensen was vanaf het begin een grote hulp en waardevolle partner met haar vriendelijke, competente en rustige manier. Nogmaals bedankt voor de goede samenwerking!
31.07.2023Anoniem
Vielen Dank für Ihre wundervollen Worte, es war mir ein großes Vergnügen, Ihnen beim erfolgreichen Hausverkauf zu helfen :-) Herzliche Grüße, Ann-Katrin Martiensen
Aanbeveling
We werden heel goed verzorgd door mevrouw Quensell. Ze stond altijd voor ons klaar. Mevrouw Quensell is erg toegankelijk en maakte een zeer aangename indruk op ons. We zouden mevrouw Quensell keer op keer aanbevelen. De kwaliteit en goede service hebben een diepe indruk op ons gemaakt.
13.07.2023Frohnert
Liebe Familie Frohnert,
haben Sie vielen Dank für Ihr tolles Feedback. Ich freue mich sehr über die Wertschätzung!
Alles Liebe und herzliche Grüße.
Alisa Quensell
Aanbeveling
Een zeer betrouwbare, geïnteresseerde en professionele agent. Mevrouw Rabeler was altijd beschikbaar en gaf ons altijd snel de nodige informatie. Ook door de bemiddeling van mevrouw Rabeler kregen we zonder problemen zeer goede financieringsvoorwaarden van von Poll Finanzdienste. In het bijzonder de uiterst behulpzame heer Afrani. Mevrouw Rabeler is een zeer betrokken, behulpzame, onberispelijke makelaar - het beste wat je je kunt wensen.
De familie Skrzypczak/Jankowiak
28.07.2022Anoniem
Liebe Frau Skrzypczak, lieber Herr Jankowiak,
1000 Dank für Ihr tolles Feedback - ich freue mich sehr über die Wertschätzung!
Alles Liebe und herzliche Grüße
Geachte heer of mevrouw,

Wij hadden een zeer snelle afhandeling van onze woning.
Een zeer bekwame makelaar, zelfs toen ze door ziekte geen bezichtigingen kon doen, werd dit door haar baas & gedaan; ze was nog steeds beschikbaar.

We zijn dus helemaal blij met deze makelaar en dit bedrijf.
De notarisafspraak verliep vlot, zelfs onze hond mocht mee.

Dus 5 sterren zijn eigenlijk te weinig voor de geweldige, snelle & deskundige afhandeling van de verkoop van de woning.

Met vriendelijke groeten

De familie Neubert
01.07.2022Katie Friedrich - Neubert
Liebe Familie Neubert,

haben Sie vielen Dank für Ihr entgegengebrachtes Vertrauen und Ihre positive Rückmeldung. Wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllt haben und alles zu Ihrer vollsten Zufriedenheit war.

Herzliche Grüße
Alisa Quensell
Aanbeveling
Vanaf de eerste informatiebijeenkomst tot de voorbereiding van het exposé en het bezoek aan de notaris voelden we ons zeer goed en competent geholpen bij alle vragen en uitdagingen met betrekking tot de verkoop van het huis. Hartelijk dank, mevrouw Rabeler, voor uw inzet en toewijding.
17.05.2022Claudia Dejá
Liebe Frau Dejá,
vielen lieben Dank für Ihr positives und so wertschätzendes Feedback. Ich freue mich sehr darüber - es hat mir Spaß gemacht mit Ihnen!
Herzliche Grüße
Aanbeveling
Ik vond de vriendelijke, onopvallende, professionele manier van werken en de gestructureerde aanpak bijzonder prettig. Ik voel me zeer goed geadviseerd! Hartelijk dank!
07.04.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung, das freut uns sehr.
Viele Grüße S. Lundt
Aanbeveling
Zeer goed advies aan de telefoon, een evaluatie van onze woning to the point! Als we verkopen, dan zeker bij Von Poll, we voelen ons in goede handen. Bedankt mevrouw Martiensen! LG G.T.
23.03.2022Anoniem
Das freut mich sehr, lieben Dank für das schöne Feedback! Herzliche Grüße Ann-Katrin Martiensen
13.03.2022S.Oldenburger
Liebes Ehepaar Oldenburger, vielen lieben Dank für diese schöne Bewertung! Herzliche Grüße, Ann-Katrin Martiensen
Aanbeveling
"De bezichtiging was zeer gedetailleerd en informatief, net als de brochure die we vooraf per e-mail hadden ontvangen. Mevrouw Rabeler was erg vriendelijk en al onze vragen werden beantwoord, heel erg bedankt voor het advies!"
Veruit de beste makelaar👏👏👏
10.03.2022Anoniem
Wow, vielen lieben Dank für das tolle Feedback!

Liebe Grüße

Aanbeveling
Ik wil in het bijzonder mevrouw Rabeler bedanken voor haar gedetailleerde en deskundige advies.
09.03.2022Anoniem
Herzlichen Dank für die positive Rückmeldung und bis zur nächsten Besichtigung!

Beste Grüße

Aanbeveling
Toen we onze flat in Othmarschen verkochten, kregen we uitstekende ondersteuning en advies van het zeer professionele team. We kunnen Von Poll Elbvororte alleen maar van harte aanbevelen!
28.02.2022Susanne Hansen
Liebe Frau Hansen,

vielen Dank für Ihr entgegengebrachtes Vertrauen und Ihre positive Rückmeldung.

Mit herzlichen Grüßen aus Blankenese
Aanbeveling
Ik heb een zeer professionele en hoogwaardige taxatie van mijn woning ontvangen.
Ik ben meer dan tevreden met dit geweldige advies.
14.02.2022Lara Meyer
Liebe Frau Meyer,
wir bedanken uns für Ihre positive Rezension und freuen uns, dass Sie mit unseren Dienstleistungen zufrieden sind.
Mit herzlichen Grüßen aus Blankenese
Aanbeveling
Het hoogste niveau van professionaliteit, ernst en betrokkenheid. Service is hier nog steeds een topprioriteit. Ik zou von Poll Immobilien Hamburg-Elbvororte te allen tijde aanbevelen.
10.02.2022Anoniem
Haben Sie vielen Dank für Ihr positives Feedback.
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unsrem Service zufrieden sind.
Beste Grüße aus dem Hause VON POLL IMMOBILIEN
Aanbeveling
Professionele en discrete afhandeling. Een gedetailleerd en begripvol overleg liet geen vragen onbeantwoord en gaf veel waardevolle tips. Onze wensen werden meegenomen en naar volle tevredenheid gerealiseerd. Een aanbeveling is zeker. Hartelijk dank
Yolanda en Norbert Schokol
08.02.2022Norbert Schokol
Liebes Ehepaar Schokol,

haben Sie herzlichen Dank für Ihr positives Feedback.
Wir freuen uns sehr, dass Sie mit unserem Service und der gesamten Abwicklung zufrieden waren.
Herzliche Grüße aus Blankenese
Waardering voor:
01.08.2023Anoniem
Vielen, lieben Dank für Ihre Super-Bewertung! Herzliche Grüße, Ann-Katrin Martiensen
38 Recensies van

19.06.2023
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hamburg - Elbvororte zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 30.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!