VON POLL IMMOBILIEN Holzminden

Vastgoed verkopen, vastgoed kopen, taxaties, energieprestatiecertificaten, financiering

Contactgegevens
Met meer dan 350 kantoren en meer dan 1500 medewerkers is VON POLL IMMOBILIEN een van de grootste makelaars in Duitsland. Onze focus ligt op de bemiddeling van onroerend goed met een blijvende waarde op eersteklas woon- en commerciële locaties -...

Contactgegevens

Vertrouwensband

37 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,96 van 5
Aanbeveling
De heer Lorenz gaf ons uitgebreid en competent advies en was altijd op korte termijn beschikbaar voor onze zorgen en vragen. Een echte aanrader!

Nogmaals hartelijk dank en vriendelijke groeten
S. Simonsen
07.10.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Vielen leiben Dank für die Bewertung!
Aanbeveling
Bijna altijd beschikbaar, supercoole kerel! We voelden ons altijd in goede handen, bijna een familierelatie😊 Zal Mr Lorenz zeker aanbevelen aan anderen!!! Heel erg bedankt 😊
12.09.2023E.
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Danke für die netten Worte.... lange gedauert aber denke gut gemeistert!
Aanbeveling
Ik kan alleen maar zeggen dat ik de heer Lorenz te allen tijde zou aanbevelen.
Het hele proces, van het leggen van contact tot de verkoop van onze woning, werd er goed voor ons gezorgd.
De heer Lorenz had altijd een open oor voor ons en beantwoordde al onze vragen zo snel en begrijpelijk mogelijk!
Ga zo door 👍
08.09.2023Jacqueline S.
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Wir danken recht herzlich für die super Bewertung von Ihnen. Hat alles reibungslos geklappt. Auch Sie kann ich jederzeit weiterempfehlen.
Aanbeveling
Zeer competent advies. Veel tijd en plezier bij het vinden van de woning van je dromen. Gewoon geweldig.
30.08.2023Fam. B.
Aanbeveling
De heer Lorenz is geweldig als persoon en als makelaar. Hij is uiterst vriendelijk en competent, betrouwbaar en geloofwaardig. Je voelt je zeer goed geadviseerd en verzorgd. Vragen, ook per e-mail, worden onmiddellijk beantwoord, zelfs in het weekend. Geweldige service! Hartelijk dank!
29.08.2023Anoniem
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Vielen lieben Dank! Hat auch Spaß gemacht. I love my Job :)
Aanbeveling
Eersteklas ondersteuning vanaf de eerste seconde. Altijd beschikbaar voor vragen, problemen etc.
Geschatte verkoopperiode precies nagekomen. Uitstekende expertise en ook absoluut persoonlijk!
29.08.2023O.
Vielen lieben Dank!
Das freut uns sehr zu hören. Zufriedenheit in allen Belangen ist auch sehr wichtig, nicht nur für uns.
4,60 van 5
Aanbeveling
We waren vooral tevreden over de zeer grondige, tijdrovende eerste beoordeling van het pand en de daaropvolgende snelle terugkoppeling van de eerste indruk. We waren ook erg blij dat de heer Lorenz altijd beschikbaar en aanspreekbaar was en snel contact met ons opnam als we hem telefonisch niet konden bereiken. De heer Lorenz heeft een zeer winnende en vriendelijke manier van omgaan met klanten.
22.08.2023J.
Aanbeveling
De heer Lorenz had goede gedetailleerde kennis van het huis. Al met al was het een goed en uitgebreid advies.
15.08.2023S.
Aanbeveling
De aankoop van ons huis bleek erg moeilijk te zijn. Maar de heer Lorenz stond altijd voor ons klaar.
28.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze makelaar de heer Lorenz von Poll Immobilien Hol. kwam erg sympathiek over met zijn erg aardige, natuurlijke manier van doen. Hij gaf ons zeer goed advies en stak niets onder stoelen of banken tijdens de rondleiding van het huis waarin we geïnteresseerd waren.
Hij is erg bereid om te praten als we vragen hebben. Hij is altijd beschikbaar en regelt alles meteen! We hebben toen voor het huis gekozen en hebben er geen spijt van!
We kunnen Von Poll Immobilien Holzminden, in het bijzonder de heer Lorenz als marketeer, alleen maar van harte aanbevelen!
Ga zo door! ;-)
Familie Kreikenbohm
19.11.2022Fam. K.
Guten Tag Familie Kreikenbohm,
Vielen lieben Dank für Ihre positive Bewertung.
Es war ein sehr angenehmes Arbeiten mit Ihnen.
Wir wünschen Ihnen für die Zukunft alles erdenklich Gute.
Aanbeveling
Vriendelijk, bekwaam, betrouwbaar, attent.
30.10.2022Anoniem
4,93 van 5
Aanbeveling
De heer Lorenz levert gewoon goed werk. Hij is eerlijk en oprecht, probeert niet de aandacht af te leiden van bestaande "defects" in het huis, maar zegt direct wat het probleem is. De bezichtiging van de woning was ontspannen en informeel. De communicatie verliep soepel en hij reageerde/beantwoordde altijd snel. Naar mijn mening was hij zeer toegewijd en behulpzaam, zelfs buiten zijn normale werkzaamheden. Als we weer een makelaar nodig hebben, zal hij onze eerste keuze zijn.
09.09.2022W.
Vielen lieben Dank!
Es verlief alles reibungslos, sodass auch wir Ihnen 5* geben können.
Danke für die gute Zusammenarbeit und viel Freude mit der Immobilie.
Aanbeveling
Zeer vriendelijk en professioneel Altijd op tijd. Informatief, behulpzaam en 100 procent succesvol.
05.12.2021Baillie John L.
Hello Baillie family,

it was an honour.

Any time. Have you closed in our hearts!
Aanbeveling
Meneer Lorenz is een aardig, open persoon, vriendelijk en competent. Je kunt hem op elk moment vragen stellen (zelfs op zondag) en hij geeft altijd een duidelijk antwoord. We zijn meer dan tevreden. Heel erg bedankt 😁
02.12.2021Anoniem
Vielen lieben Dank!
Wir versuchen immer unser Bestes. Und wenn es eben auf einem Sonntag ist.
Freut uns das Sie rundum Zufrieden sind.

Ihr von Poll Team Holzminden
Aanbeveling
Ik ben erg onder de indruk en helemaal tevreden. Vanaf het eerste telefoontje tot aan de uiteindelijke ondertekening van het contract heeft de heer Lorenz mij te allen tijde voorzien van gedetailleerde en uitgebreide informatie over al mijn vragen. Altijd vriendelijk en zeer professioneel in zijn handelen. Ik geef hem daarom vijf sterren. Ik kan deze zeer betrokken makelaar met een gerust hart aanbevelen.
27.07.2021Martin B.
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Vielen lieben Dank für die nette Bewertung.
Sie sind auch ein Vorzeigekunde erster Güte.
Alle erforderlichen Unterlagen schnellstmöglich besorgt und zugestellt.
Es war uns eine Freude. Jederzeit wieder und Ihnen alles Gute im neuen Heim.
Aanbeveling
Uitstekend individueel advies!!.. Persoonlijk beschikbaar op elk moment en altijd competente en technisch goede verklaringen.
Je kunt vertrouwen op het woord van de heer Lorenz!
Het was een genoegen om met von Poll-Immobilien te werken.

Karl Plöger
23.05.2021Karl P.
Aanbeveling
Heel vriendelijk, geweldig advies! Ik ben echt tevreden
02.05.2021M.
Aanbeveling
Zeer professioneel makelaarskantoor met een hoge mate van persoonlijke betrokkenheid. We voelden ons zeer goed en succesvol geadviseerd als kopers! Hartelijk dank!
01.05.2021Anoniem
Aanbeveling
Iedereen die waarde hecht aan een all-round zorgeloos pakket in de onroerend goed markt heeft de beroemde speld in de hooiberg gevonden in de heer Jens Lorenz, een makelaar van zijn kaliber is ongeëvenaard! Het is een groot plezier om met de heer Lorenz te werken, zowel professioneel als persoonlijk; hij is uiterst competent, uitstekend gestructureerd, consciëntieus, recht door zee, betrouwbaar, vriendelijk en hoffelijk tegenover zowel kopers als verkopers, en zelfs buiten zijn verantwoordelijkheidsgebied zorgt de heer Lorenz voor elk detail, hoe klein ook, en staat altijd klaar met hulp en advies. Von Poll Immobilien mag zich gelukkig prijzen hem in hun gelederen te hebben. Dank u uit de grond van mijn hart, meneer Lorenz, het allerbeste voor uw professionele en privé toekomst. Dr Ilse Plöger
28.04.2021Dr.Ilse P.
VON POLL IMMOBILIEN Holzminden Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Holzminden :
Auch wir haben uns sehr über die hervorragende Zusammenarbeit gefreut. Jederzeit wieder!
Vielen lieben Dank für die sehr schönen Worte Ihrerseits. Hat uns sehr berührt.
Aanbeveling
Ik had het gevoel dat ik in de beste handen was bij de heer Lorenz voor de verkoop van mijn flat en ik kan hem zonder voorbehoud aanbevelen.
29.08.2020D. W.

25.03.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Holzminden

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Holzminden zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 13.04.2017  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!