Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Professioneel gedrag

66 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,94 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Meyer gaf altijd zeer uitgebreide en actuele informatie over de status van de verkooponderhandelingen en was altijd onmiddellijk beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Bedankt voor je goede en succesvolle werk.
20.04.2024Anoniem
4,85 van 5
Aanbeveling
Ik heb veel geleerd van de medewerkers van het von Poll bedrijf, maar ik denk dat ik ook heb kunnen bijdragen aan het begrip dat andere generaties andere interesses hebben door mijn leeftijd en levenservaring (babyboomers); en dat werkte heel goed en flexibel en ik ben dankbaar voor de open communicatie!
08.04.2024Rolf Becker
4,85 van 5
Aanbeveling
We zijn erg blij dat Von Poll Immobilien ons droomhuis heeft gerealiseerd. Zowel de makelaars als de centrale medewerkers in Frankfurt zijn betrouwbaar, zeer professioneel en vooral behulpzaam en open. In het bijzonder willen we onze makelaar mevrouw Meyer in Hürth bedanken, die altijd vriendelijk, professioneel en open was in haar benadering en advies gedurende het hele proces, vanaf het eerste contact tot na de aankoop. We willen u bedanken voor de goede samenwerking en wensen u het allerbeste! De 5 sterren zijn welverdiend.
21.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Mijn man & ik kan Von Poll Immobilien alleen maar van harte aanbevelen. Ons vorige huis is verkocht en we hebben hier ook ons nieuwe droomhuis gevonden.
Vooral de twee makelaars Ines Klempnow en Christina Meyer zijn absoluut topklasse.
BEDANKT voor alles!
13.03.2024Eheleute Giebeler
Aanbeveling
Von Poll Immobilien bleek van begin tot eind een uitstekende partner in het verkoopproces van mijn woning. Speciale dank gaat uit naar de heer Giesa, die zijn werk op het hoogste niveau heeft uitgevoerd.
06.03.2024Dr. G. Homskamps
Aanbeveling
Professioneel advies en snelle afhandeling.
Zeer vriendelijk en deskundig advies
Hartelijk dank
13.10.2023Anoniem
Aanbeveling
Heel fijn contact en eerlijk en open advies over de haalbaarheid van de verkoopwaarde van mijn/onze woning!
Mevrouw Meyer begeleidde ons heel fijn en we voelden altijd een vleugje menselijkheid naast haar professionele werk.
De foto's voor de expositie waren ook top en de fotograaf is ook een aanrader!

Een echte aanrader!
14.09.2023Herr Rüßel
Aanbeveling
De heer Falkenberg is echt geweldig! Super competent, zeer professioneel en ongecompliceerd! Al onze vragen werden onmiddellijk beantwoord en hij bood ons uitstekende ondersteuning tijdens het hele proces van het kopen van een appartement in Hürth - we zijn helemaal tevreden :)
11.09.2023Herr Rühle
4,96 van 5
Aanbeveling
De heer Falkenberg en zijn team hebben hun doel in korte tijd bereikt. Ze pasten zich aan de behoeften van de klant aan en waren ook uiterst persoonlijk tijdens het hele marketingproces.
11.09.2023Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Meyer heeft ons met succes bijgestaan bij de verkoop van ons huis en we zijn blij dat we in haar zo'n empathische, altijd vrolijke en professionele makelaar hebben gevonden.
Bedankt voor de vlotte verkoop en de fijne samenwerking!
08.08.2023Anoniem
Aanbeveling
We hadden geen betere keuze kunnen maken.
28.07.2023Anoniem
Aanbeveling
Onze keuze voor von Poll Immobilien was puur een aanbeveling binnen onze familie. De heer Oleg Falkenberg werd ons ten zeerste aanbevolen als makelaar. We kunnen dit 100% bevestigen met betrekking tot zijn uitstekende expertise en professionaliteit in elke stap van het verkoopproces. We willen ook zijn gevoelige en delicate manier van omgaan met klanten benadrukken. We hebben altijd het gevoel gehad dat we in goede en competente handen waren. Wij zouden altijd weer voor von Poll Immobilien en de heer Falkenberg kiezen!!!
10.07.2023Claudia u. Wilfried de Jong
Aanbeveling
Wat we erg prettig vonden, was dat er rekening werd gehouden met onze privacy. Aangezien we nog in het huis woonden aan het begin van de verkoop. Mevrouw Christina Meyer en de heer Oleg Falkenberg zorgden er altijd voor dat we zo min mogelijk stress hadden bij de bezichtigingsafspraken. Vragen, hoe onbelangrijk ze ook leken, werden altijd op een professionele en vriendelijke manier beantwoord. We willen vooral de warme vriendelijkheid van mevrouw Christina Meyer en de heer Falkenberg benadrukken. We zijn erg blij dat we de beslissing hebben genomen om ons huis te verkopen via VON POLL IMMOBILIEN. We zijn volledig tevreden over de verkoop van het huis en de transactie.
06.01.2023Anoniem
4,50 van 5
14.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Het advies was zeer professioneel en goed. Ze reageerden op onze wensen en vragen zodat we een woning konden vinden.
05.10.2022Anna Lehmann
Aanbeveling
Zeer vriendelijk, zeer uitgebreid.
29.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik heb de heer Falkenberg telefonisch leren kennen via een advertentie van Poll Immobilien. De heer Falkenberg maakte een zeer goede indruk op mij, en hij is gepassioneerd over zijn werk. Hij nam drie keer contact met mij op om al mijn vragen te beantwoorden. Na het tweede telefoongesprek had de heer Falkenberg mij de nodige documenten toegestuurd met een mate van detail die ik zelden eerder heb gezien. Dat noem ik competentie en expertise. Hartelijk dank
Peter Huben
28.09.2022Anoniem
4,80 van 5
Aanbeveling
De ondersteuning van het Hürth-team was uitstekend. Speciale dank aan de heren Falkenberg en Giesa! Ondanks mijn onzekerheid en de vragen die daaruit voortvloeiden, bleven de twee altijd vriendelijk en vooral competent en konden ze me daarom gemoedsrust geven. Ik zou het Hürth-team zeker aan anderen aanbevelen.
28.09.2022Angela Kipp
Aanbeveling
Ik kan de heer Falkenberg van harte aanbevelen.
Zeer persoonlijk en uiterst professioneel.
We hebben nooit het gevoel gehad dat we er doorheen gejaagd werden voordat we naar de volgende geïnteresseerde gingen.
Hij nam de tijd om elke vraag te beantwoorden en ons elk hoekje van het pand te laten zien.
28.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Zeer deskundige, betrouwbare en snelle ondersteuning van de heer Falkenberg.
19.09.2022Claudia Schwanitz

18.11.2022
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Hürth

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Hürth zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 23.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!