Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

Klantenloyaliteit

27 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,89 van 5
Aanbeveling
Mevrouw Braun gaf me heel goed advies. Ze is zeer bekwaam, behulpzaam en vriendelijk. Altijd makkelijk te bereiken en had altijd een oplossing klaar. Ik voelde me meer dan goed verzorgd door haar
13.03.2024Ilonka Becker
Aanbeveling
We willen mevrouw Braun bedanken voor de prettige en vertrouwde samenwerking.
11.03.2024Anoniem
Aanbeveling
We vonden het vooral fijn dat we altijd op de hoogte werden gehouden en de warme en attente houding van het personeel.
06.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Mevrouw Lichtenberg-Weck heeft ons op een ongelooflijk vriendelijke en hartelijke manier verzorgd. Haar uitleg over de woning is open en eerlijk. Haar behulpzaamheid, die veel verder gaat dan wat normaal wordt verwacht, verdient een speciale vermelding.
04.03.2024Anoniem
Aanbeveling
Als vastgoednieuwkomers werden we op ooghoogte perfect geadviseerd en ondersteund door mevrouw Braun. Ze stond altijd voor ons klaar en hield ons voortdurend op de hoogte van de stand van zaken. Er is geen andere manier om de samenwerking met mevrouw Braun te beschrijven dan perfect. We zouden geen andere marketeer overwegen. Hartelijk dank!
17.02.2024Martina Hedenus
Aanbeveling
We hadden niet verwacht dat we ons huis zo snel zouden verkopen, maar nadat het aanbod op internet was verschenen, duurde het minder dan een week voordat de eerste kopers bij het makelaarskantoor aankwamen.

De makelaar was competent, vriendelijk, zonder pretentieus te zijn, en was in staat om onze vragen over de verkoop te beantwoorden. We waren zeer tevreden en zullen het makelaarskantoor aanbevelen aan onze familie en vrienden.
29.08.2023E.M.
4,72 van 5
Aanbeveling
Zeer professioneel advies, maar nooit zonder rekening te houden met individuele behoeften.
02.07.2023Sabine Klima
Aanbeveling
De vriendelijke communicatie, opmerkelijke competentie en vertrouwensvolle samenwerking met onze contactpersoon en makelaar, mevrouw Lichtenberg-Weck, hebben ons verrukt! Bedankt voor alles en altijd blij om terug te komen, hoewel we waarschijnlijk niet opnieuw een huis zullen kopen ;) Maar we zullen jullie graag aanbevelen bij anderen!
30.06.2023Daniel
Aanbeveling
De makelaar kenmerkt zich door haar absoluut professionele - betrouwbare, gestructureerde, doel- en resultaatgerichte - werk.
Ik werk graag weer met haar samen.
05.06.2023Michael Raasch
Aanbeveling
We werden zeer goed verzorgd door mevrouw Lichtenberg! We hadden ook contact met andere Marlers van VON POLL - deze contacten waren alleen telefonisch en kort - maar ook zeer informatief en meegaand!
Mevrouw Lichtenberg verzorgde ons met veel aandacht en heel hartelijk - ze had altijd tijd voor ons, alle vragen werden altijd vakkundig en snel beantwoord. Ze gaf ons zelfs veel aanbevelingen over het kopen van een huis, want er was veel dat we niet wisten als "eerste koper".
Je kunt je geen betere marketeer wensen!
We zullen de diensten van Von Poll Immobilien aan al onze vrienden aanbevelen.
23.04.2023Lyudmila
4,93 van 5
Aanbeveling
Ik had altijd het gevoel dat ze op zoek waren naar de juiste koper voor een huis
huis dat het verhaal van een mensenleven uitstraalt
18.04.2023josette
Competent. Vriendelijk. Betrouwbaar.
08.04.2023Anoniem
Aanbeveling
We voelen ons bijzonder goed verzorgd door mevrouw Braun ---von Poll Immobilien Idstein. Het hele proces tot nu toe was zeer bevredigend - we zullen graag een exact oordeel vellen na de overdracht van onze woning. We zullen jullie aanbevelen bij anderen, of zelfs zelf bij jullie terugkomen. Hoogachtend
17.03.2023heinz siegert
Aanbeveling
Mevrouw Braun is een makelaar met hart en verstand - ongecompliceerd en gemakkelijk te bereiken.
Ongecompliceerd en goed bereikbaar
We hadden altijd een zeer goede en aangename communicatie
en de klanten hebben ook de betrokkenheid in de gesprekken benadrukt
Hartelijk en oprecht bedankt voor de 5-sterrenservice!
13.02.2023Anoniem
3,60 van 5
Goed
Aanbeveling
Mevrouw Braun was altijd vriendelijk en beleefd en we hadden geen professionele klachten.
12.01.2023Anoniem
Alles was perfect.
Nogmaals hartelijk dank aan mevrouw Braun
28.12.2022Anoniem
Aanbeveling
Onze contactpersoon, mevrouw C. Braun, heeft indruk op ons gemaakt met haar deskundigheid en vriendelijke manier van doen.
07.12.2022Peter Seip
Geachte mevrouw Braun,
Hartelijk dank voor de intensieve begeleiding en uw persoonlijke inzet.
Suzana Muzic
13.11.2022Suzana Muzic
Aanbeveling
Mevrouw Braun was erg vriendelijk en competent, super service.
01.11.2022Wolfgang Wiedmann

07.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Idstein

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Idstein zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 29.04.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!