Makelaar, vastgoedadviseur, makelaarskantoor, vastgoedmakelaardij

6 Beoordelingen

46 Beoordelingen op ProvenExpert.com

4,88 van 5
Aanbeveling
Zeer competent en uiterst betrouwbaar vanaf het eerste gesprek, via een degelijke kostenraming tot het succesvolle koopcontract, hartelijk dank.
24.04.2024Anoniem
- Uitstekende ondersteuning
- Zeer prettige, professionele manier
- uitstekende toegankelijkheid en informatie over de huidige status
14.02.2024Anoniem
Aanbeveling
We voelden ons veilig en professioneel ondersteund tijdens het hele verkoopproces van ons huis.
Alles verliep soepel en we zijn zeer tevreden. Hartelijk dank
07.02.2024Anoniem
Aanbeveling
De heer Rosenberg heeft nu twee van onze eigendommen verkocht. Hij is uiterst competent, vriendelijk, toegankelijk, betrouwbaar, eerlijk, punctueel en grondig. Geen enkele andere makelaar die ik eerder had gebruikt had de expertise die hij had en was zo grondig in het inlezen van het onroerend goed. Ik kan de heer Rosenberg van Poll Immobilien Kleinmachnow aanbevelen met elke vezel van mijn wezen.
26.09.2023Al
Aanbeveling
We waren onder de indruk van de professionaliteit en de serieuze houding van het personeel. We hadden het gevoel dat we in goede handen waren.
29.08.2023Kerstin Nöske
Aanbeveling
We hebben ons huis succesvol kunnen verkopen dankzij de heer Florian Rosenberg. Het hele proces was vanaf het begin zeer professioneel. De heer Rosenberg speelde altijd in op onze wensen en gaf ons altijd uitstekend advies. We werden altijd volledig op de hoogte gehouden en afspraken werden altijd nagekomen. We willen de heer Florian Rosenberg uitdrukkelijk bedanken voor de succesvolle en vertrouwensvolle samenwerking.
16.08.2023Anoniem
Aanbeveling
Wij waren zeer tevreden over de bemiddelingsdiensten van de heer Rosenberg van "VON POLL IMMOBILIEN KLEINMACHNOW" in het kader van de verkoop van ons huis. Dankzij hun zeer professionele, betrokken en creatieve ondersteuning konden we ons huis in een relatief korte periode verkopen in een moeilijke marktomgeving. Tijdens het hele proces voelden we ons goed en objectief geïnformeerd. Eventuele vragen werden altijd snel en naar tevredenheid beantwoord. Al met al kunnen we "VON POLL IMMOBILIEN KLEINMACHNOW" van harte aanbevelen.
01.06.2023Monika und Ralf Kosmetschke
4,80 van 5
Aanbeveling
De heer P. Rosenberg heeft ons effectief ondersteund bij het kopen van een huis. Vanaf de eerste bezichtiging tot de notariële ondertekening verliep alles soepel. Afspraken en bezichtigingen waren altijd zoals gevraagd. Hij speelde klantgericht in op persoonlijke wensen/wijzigingen. Hij was ook flexibel telefonisch beschikbaar om eventuele latere vragen te beantwoorden.
Al met al waren we zeer tevreden over zijn competentie, vriendelijkheid en professionaliteit en kunnen we de heer P. Rosenberg met een gerust hart aanbevelen.
30.05.2023Daniel P.
4,60 van 5
Aanbeveling
De heer P. Rosenberg is echt een supermarker. Vriendelijk voor ons allemaal. Het was leuk om het pand te bezoeken!!! Veel dank aan de heer P. Rosenberg
03.05.2023Anoniem
Aanbeveling
Pool Immobilien kenmerkt zich door de snelle en accurate taxatie van ons onroerend goed. De uitleg van de afzonderlijke punten was voorbeeldig en vond plaats met IT-ondersteuning in een zeer aangename en bindende omgeving.
22.03.2023Anoniem
Aanbeveling
We hebben om persoonlijke redenen nog niet besloten om te verkopen en het advies is tot nu toe professioneel geweest.
15.03.2023Dombrowe
Aanbeveling
We kunnen de heer Florian Rosenberg alleen maar uit de grond van ons hart bedanken en hem van harte aanbevelen. Hij is duidelijk een van de topmakelaars. Hij is veel meer dan alleen een makelaar. Zijn eerlijkheid en openheid, evenals zijn empathie en professionaliteit, plus de nauwe samenwerking met ons als klanten, maken hem onderscheidend. Omdat we al een keer een huis hebben verkocht, kunnen we vergelijkingen uit de eerste hand trekken. Dit hadden we nog nooit eerder meegemaakt.
Dit werd vooral duidelijk in tijden als deze. Constante rentestijgingen, wantrouwende banken, onzekere kopers en een vastgoedmarkt onder druk waren de slechtst mogelijke omstandigheden voor succes. Wij waren ook meer dan onzeker.
De heer Rosenberg werd een rots in de branding voor ons, werkte onvermoeibaar en ging de "extra mile*" voor zijn klanten met voorzichtigheid, toewijding en vechtlust waar nodig. Hij documenteerde dit met daden, niet alleen met woorden, en gaf ons zo het vertrouwen dat we nodig hadden voor een succesvolle afronding. Dit gebeurde veel sneller dan we hadden verwacht, tegen de onderling overeengekomen prijs zonder aftrek, de financieringsmachtiging van de bank en notarieel bekrachtigd en afgerond.
We hadden van tevoren al gehoord dat "Von Poll Immobilien in Kleinmachnow" onder leiding van de heer Florian Rosenberg uitstekend was en we kunnen dit alleen maar bevestigen. U bent bij hem in de beste handen. We kunnen hem alleen maar aanbevelen.
*Hij werkte ook op zaterdag en zondag, was altijd beschikbaar voor call-backs en hield ons altijd op de hoogte.
23.12.2022Horst und Sonja Winkler
VON POLL IMMOBILIEN Kleinmachnow Commentaar van VON POLL IMMOBILIEN Kleinmachnow :
Sehr geehrte Familie Winkler,
herzlichen Dank für Ihre positiven Zeilen, ich habe mich sehr gefreut!
In wenigen Wochen sehen wir uns zur Besitzübergabe mit den lieben Käufern.
Bis dahin sende ich Ihnen Beste Grüße
4,59 van 5
Aanbeveling
We zijn erg tevreden over de heer Rosenberg van uw bedrijf, omdat we al ruim twee jaar op zoek zijn naar een geschikte woning en al veel makelaars hebben leren kennen, dus ik denk dat we een zeer goede beoordeling kunnen maken. Zelden hebben we een betrokken en bekwame makelaar ontmoet, maar bij de heer Rosenberg is dit zeer waar.
28.11.2022Anoniem
Aanbeveling
De heer Rosenberg was uiterst vriendelijk, competent en kon al onze vragen goed beantwoorden. We zouden het fijn vinden als alle makelaars hun klanten zo zouden behandelen.
Met vriendelijke groet,
Marion Reuschel
15.11.2022Anoniem
Aanbeveling
De beste makelaars ter wereld! Altijd bij de hand met hulp en advies wanneer je het nodig hebt
27.10.2022Anoniem
Aanbeveling
Ik was vooral tevreden over de presentatie van het pand (professionele expertise, open voor vragen, vriendelijke houding).
23.09.2022Anoniem
Aanbeveling
Zowel mijn vrouw als ik voelden ons altijd goed geadviseerd en geïnformeerd van het begin tot het einde van het contract. Vragen werden altijd nauwkeurig en gedetailleerd beantwoord. We zijn tevreden met zowel de gerealiseerde verkoopprijs als met de nieuwe eigenaren. Het kantoor lijkt hier een zeer goed beoordelingsvermogen te hebben getoond. We willen de heer Rosenberg nogmaals bedanken en wensen hem veel succes met toekomstige contracten.
06.09.2022Familie Maciejewski
Aanbeveling
Bezichtiging in het weekend, ook mogelijk met kinderen. Snel informatie aanvragen voor meer informatie. Bereikbaar.
06.09.2022Anoniem
Aanbeveling
VON POLL IMMOBILIEN heeft erg aardige, bekwame, grappige en behulpzame makelaars in dienst. Altijd vriendelijk, beleefd en behulpzaam.
06.09.2022Jennifer Weiß
Aanbeveling
Nogmaals bedankt voor het fijne contact
01.09.2022Olaf Golla

381 beoordelingen op ImmobilienScout24

27.04.2024
Een beoordeling indienen
Neem contact op

Uw bericht aan VON POLL IMMOBILIEN Kleinmachnow

Vul het rood gemarkeerde veld in.
Vul het rood gemarkeerde veld in.
Ongeldig e-mailadres
* verplichte velden
Ongeldige tekens. Alleen cijfers en spaties zijn mogelijk.

Ik accepteer het privacybeleid van .

Alle beoordelingen en ervaringen over VON POLL IMMOBILIEN Kleinmachnow zijn de subjectieve meningen van degenen die ze schrijven en indienen.  |  De eigenaar van het profiel is verantwoordelijk voor de inhoud van deze pagina  |   Profiel actief sinds 16.08.2021  |  Laatst bijgewerkt: 01.05.2024   |  Verslag profiel

Meer transparantie en veiligheid bij het zoeken naar competente professionals

Authentieke meningen van klanten
Effectieve feedback van klanten
Onafhankelijke beoordelingen

Een goede reputatie is 's werelds
beste vorm van reclame!